Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd V brake

V brake

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 04 jun 2019 09:09
profi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

iemand een setje V brakes zonder de remhendels liggen , type avid ultimate , XTR , ... :-k

Bericht di 25 jun 2019 21:34
XL-BIKER Mountainbiker

Mijn bike: vanalles wat
beste,

Heb hier nog zeldzaam en exclusief topsetje liggen. De beste V-brake ooit gemaakt . Nieuwprijs destijds +200€/rem.
Avid Arch Supreme, in nieuwstaat ( nieuwe lagers) + reserve onderdelen(lagers, lagercatridges, glijbussen en service delen alsook service tool).+carbon brakebooster ADP
Extreem krachtige rem. Extreem laag gewicht , volgens ik nog weet 190g per rem en 142 g voor de remhendelset
Heb ook nog bijhorende CNC remhendels liggen Avid Sd ultimate.
indien je deze niet kent google maar eens
indien interesse geef maar een seintje.

mvg,
jurgen

Bericht wo 26 jun 2019 11:59
Fluffy Mountainbiker

Voor 200 euro kan ik u xtr v brakes verkopen. Rest van de fiets krijg je er ook bij. :D Is een medium fully NoSaint met XTR Groep, sid vork en DT240 wielen. Met nog wat reservemateriaal bij zoals banden, extra voorwiel dt240, ... Vork heeft onderhoudje nodig.

Bericht do 27 jun 2019 09:44
profi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Fluffy schreef:
Voor 200 euro kan ik u xtr v brakes verkopen. Rest van de fiets krijg je er ook bij. :D Is een medium fully NoSaint met XTR Groep, sid vork en DT240 wielen. Met nog wat reservemateriaal bij zoals banden, extra voorwiel dt240, ... Vork heeft onderhoudje nodig.

Meric voor het voorstel maar een volledige fiets is teveel van het goeie :-D

Bericht do 27 jun 2019 09:49
profi Avatar gebruiker
Mountainbiker

XL-BIKER schreef:
beste,

Heb hier nog zeldzaam en exclusief topsetje liggen. De beste V-brake ooit gemaakt . Nieuwprijs destijds +200€/rem.
Avid Arch Supreme, in nieuwstaat ( nieuwe lagers) + reserve onderdelen(lagers, lagercatridges, glijbussen en service delen alsook service tool).+carbon brakebooster ADP
Extreem krachtige rem. Extreem laag gewicht , volgens ik nog weet 190g per rem en 142 g voor de remhendelset

mvg,
jurgen

Merci voor het voorstel , ziet er wel vet uit. Het zou moeten dienen voor men Surly Cross check. Wil je eens prijs via pb doorgeven :-)

Bericht vr 02 aug 2019 12:44
Mister Ti Mountainbiker

Mijn bike: Seven Sola
XL-BIKER schreef:
beste,

mvg,
jurgen

Jurgen, wat heb je nog van reserveonderdelen van de Arch Supreme? Gisteren is de hoefijzervormige veer van één van mijn remmen gebroken, dus een vervangveer zou me zeer van pas komen.

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd