Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd Fully 29er medium GEVONDEN

Fully 29er medium GEVONDEN

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 02 mei 2019 17:17
Dieter ex Mx-er Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark RC900SL / Radon black sin
koenvools schreef:
Serge R schreef:

Deze site ken ik. Tijdje geleden een BMC Trailfox frame gekocht en opgebouwd. Maar budget gewijs ben ik daar nu niks mee :-D .

Tis geen €1600 voor het frameset? :lol:

Bericht do 02 mei 2019 17:19
koenvools Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar pro
Dieter ex Mx-er schreef:
koenvools schreef:
Serge R schreef:

Deze site ken ik. Tijdje geleden een BMC Trailfox frame gekocht en opgebouwd. Maar budget gewijs ben ik daar nu niks mee :-D .

Tis geen €1600 voor het frameset? :lol:

Helaas niet, neen :-) :-). Maar op deze site kun je wel serieuze batjes doen =P~ .

Bericht vr 03 mei 2019 22:36
dannyvk Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Van alles wat
koenvools schreef:
Is er niemand die ergens een eindereeks Niner fully (maat medium) weet te koop staan (alu of carbon maakt niet uit)?

Ik wacht op een garantieframe het gaat over een niner jet rdo black medium Mss iets voor u?

Bericht vr 03 mei 2019 23:01
koenvools Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar pro
dannyvk schreef:
koenvools schreef:
Is er niemand die ergens een eindereeks Niner fully (maat medium) weet te koop staan (alu of carbon maakt niet uit)?

Ik wacht op een garantieframe het gaat over een niner jet rdo black medium Mss iets voor u?

Dank je voor het aanbod, maar ik heb zopas een prachtige Scott Spark RC Team opgehaald.
Deze topic mag dus gesloten worden. :-)

Bericht za 04 mei 2019 08:54
Dieter ex Mx-er Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark RC900SL / Radon black sin
koenvools schreef:
dannyvk schreef:
koenvools schreef:

Dank je voor het aanbod, maar ik heb zopas een prachtige Scott Spark RC Team opgehaald.
Deze topic mag dus gesloten worden. :-)

=D>

Vorige

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd