Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd Instap XC MTB

Instap XC MTB

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 02 jan 2018 12:21
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Ben voor mn broer op zoek naar een beginnersMTB, moet niks spectaculairs zijn, gewoon een basis mtb, mag zelfs nog met velgremmen zijn.

Hij wil hem vooral gebruiken voor woon- werk zonder dat hij in de tramsporen in Gent blijft steken en wss ook om af en toe eens offroad mee te gaan.

Hij is 1.75m groot.

Budget: 150-200 euro

Omgeving: Gent en omstreken

Bericht di 02 jan 2018 18:30
christop Mountainbiker

Ik heb een Thompson Race Team Alu staan met velremmen, versnellingen Shimano XT.
Woon in Waarschoot.
Prijs:150€

Bericht di 02 jan 2018 18:49
viperteam Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Viper x Team xt 2017
Ik heb nog een carbon Minerva carbon act ,uitgerust met deore lx en Magura hydraulische velgremmen ,mavic wielen met nieuwe swalbe noby nic banden en nog een stel met gewone wegbanden , alles tesamen voor 150 € .

Woon in Heers( Limburg )

Bericht wo 03 jan 2018 12:05
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

viperteam schreef:
Ik heb nog een carbon Minerva carbon act ,uitgerust met deore lx en Magura hydraulische velgremmen ,mavic wielen met nieuwe swalbe noby nic banden en nog een stel met gewone wegbanden , alles tesamen voor 150 € .

Woon in Heers( Limburg )

Limburg is een beetje ver om es te komen kijken, sorry :)

Bericht wo 03 jan 2018 12:06
Mountainbiker

christop schreef:
Ik heb een Thompson Race Team Alu staan met velremmen, versnellingen Shimano XT.
Woon in Waarschoot.
Prijs:150€

Kan je er es een foto van sturen? Hoeveel km heeft de aandrijving erop zitten?

Bericht wo 03 jan 2018 12:28
christop Mountainbiker

Geef mij je email adres dan stuur ik foto's.
De aandrijving is vernieuwd geweest en dan bijna niet mee gereden.

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd