Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd Canyon grail gravel carbon

Canyon grail gravel carbon

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 04 jun 2020 12:18
bervoets Mountainbiker

Iemand toevalling een Canyon grail gravel carbon staan die wegmoet ? Of ken je iemand die de zijne wenst te verkopen?

Ik ben 1m77, volgens Canyon kom ik uit op een S.

ik kan ook een nieuwe aankopen maar wegens groot succes pas leverbaar in september (CF 7.0 of 8.0)....

Alvast bedankt !!

Bericht do 04 jun 2020 12:24
RigolleM Avatar gebruiker
Mountainbiker

Dat is wel heel specifiek en ik ken er weinig die zich een Grail hebben aangeschaft...

De CF SL 8.0 ETAP is nog op voorraad... :-D

Bericht ma 08 jun 2020 22:07
bervoets Mountainbiker

of Canyon Inflite mag ook.
Gravelbandjes erop van 35mm-38mm....

Bericht do 11 jun 2020 19:18
bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht zo 28 jun 2020 11:10
i-Mac Avatar gebruiker
Kerstman

bervoets schreef:
Iemand toevalling een Canyon grail gravel carbon staan die wegmoet ? Of ken je iemand die de zijne wenst te verkopen?

Ik ben 1m77, volgens Canyon kom ik uit op een S.

ik kan ook een nieuwe aankopen maar wegens groot succes pas leverbaar in september (CF 7.0 of 8.0)....

Alvast bedankt !!

Heb je bij "Hou me op de hoogte" je email adres ingevuld? Ik heb dat gedaan voor een 8.0 Large, met succes. Deze week is er één vrijgekomen, en ik heb die direct besteld. Half juli wordt die al geleverd (als alles goed gaat natuurlijk).

Bericht zo 28 jun 2020 21:28
bervoets Mountainbiker

Ja heb ik gedaan maar voorlopig zonder succes. Een S in blauw was wel mogelijk maar dat fel blauw is niet zo mijn ding.
Misschien wacht ik nog even. Najaar zullen de nieuwe modellen wel komen.
En dan nog de keuze tss S en M. Ik val er net tussen....

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd