Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd gevonden - mag dicht

gevonden - mag dicht

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht ma 13 jan 2020 21:38
PeterG Mountainbiker

Mijn bike: Heeft eindelijk grote wielen
Voor woon-werk verkeer (3km enkel), winkel, cafébezoek,... ben ik op zoek naar een budget bike. Vereisten? Bij voorkeur vaste vork, deftige schakelgroep of single speed, deftige remmen (regen), robuust voor mijn +90kg en vlotte rijstijl. Geen specifieke voorkeur voor type. 26" zeker welkom, alsook comfortabele stevige racer of cyclo of alles ertussen :-D . Ben 1,81cm groot dus maat L/19"/56-57cm als referentie. Hoeft geen pareltje te zijn gezien hij regelmatig op slot maar onbewaakt achter blijft. Richtprijs € 350 max.

Mijn vorige 26" thompson met Sram X0 9 speed (tweedehands hier voor €325 gekocht) heeft 7 jaren goed gediend maar te veel kosten aan nu dus op zoek naar iets 'nieuws'. Ongetwijfeld dat iemand hier wel nog iets heeft staan waar hij of grote zij vanaf wilt? Just shoot!

Ook nog aan het onderzoeken om de huidige 29er om te bouwen en nieuwe mtb aan te schaffen maar dat plan heb ik thuis nog niet laten vallen :lol: . Dus heb je iets staan dat in dit verhaal past, let me know!
Laatst bijgewerkt door PeterG op wo 22 jan 2020 23:20, in totaal 1 keer bewerkt.

den Dimi Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Thompson xc 980,Trek Marlin SS 29
hallo PeterG,

ik heb hier 2 fietsen staan die eventueel weg mogen.
Beide fietsen passen zeker binnen je budget.
1/Trek FX 4 ,groep is Sram x7 mometeel 1x9 speed.
Fiets is gebruikt voor woon/werk verkeer en is in degelijke staat.
2/Thompson xc 980,groep is Sram NX 1x11,vaste vork,29er.
Fiets is in goede staat.

Mocht je meer info willen hebben hoor ik het graag.

mvg,

Den Dimi

PeterG Mountainbiker

Mijn bike: Heeft eindelijk grote wielen
Klinkt veelbelovend! Zie PB

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd