Za 07/01/2012 Oostnieuwkerke :: Brigidatocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

za 07/01/12 Oostnieuwkerke

Bericht door sergo »

Op zaterdag 7 januari organiseren wij terug onze mtb nl de 6de brigidatocht

Het concept is een beetje hetzelfde als vorige jaren, we werken terug met ons lussensysteem met een aantal nieuwe stukken,
er is een bikewash voorzien en een warme douche, een bewaakte overdekte fietsparking en een boterham achteraf,
De bevoorradingen zijn zeer uitgebreid en den apres zal inorde zijn, hopelijk mogen we jullie op zaterdag in grote getallen ontvangen,
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Bericht door Manza »

Den dezen zal er in ieder gaval bij zijn. Tot zaterdag.
gconk
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 17:38
Rijdt met: rockrider

Bericht door gconk »

Hallo, hier een bericht vanuit de organisatie . Op onze flyer, affiches en andere berichtgeving staat vermeld dat er kan ingeschreven worden tot 11 uur , hierbij willen we u melden dat er tot 13.00 uur kan ingeschreven worden .
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

juist terug van een ritje op de streek, lus hooglede en een deel van de basislus gedaan, ongelooflijk dat het zo goed ligt na de natte decembermaand, nergens van de fiets gemoeten, een prestatie voor mij.
Nog een klein stukje onverhard bijgevonden, eens met de eigenaar spreken en wie weet nog een stukje asfalt minder,
gelieve dan ook onze privestukken(voorlopig 13) te respecteren,en ze alleen op 7 januari gebruiken.
later meer
Gebruikersavatar
spider81
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 26 jul 2011 10:13
Rijdt met: granville

Bericht door spider81 »

Ik ben van Oostnieuwkerke :bounce: , ik zal dus aanwezig zijn met mijn supervtt [-X , supervorm [-X , deelnemen is belangrijker dan winnen =D>

see ya
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

Nieuw dit jaar is dat er voor de leden van de bonden ook maar 3€ moet betaad worden
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

wij wensen iedereen een vreugdevol en gezonde 2012 vol bikeplezier
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

sergo schreef:wij wensen iedereen een vreugdevol en gezonde 2012 vol bikeplezier
ook van mijnentwege aan iedere biker een sportief en ongevalvrij 2012!!Mogen al jullie dromen uitkomen.Dit wordt normaal gezien mijn 1e tocht in 2012,hopelijk ben ik dan vertrokken voor eens een goed bikejaar,na 2 tegenvallende :-? Als het géén water giet,start ik hier rond of net na de middag!!See you...
dingo 8)
Gebruikersavatar
WRCcrosser
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 11:07
Rijdt met: Bulls comp.

Bericht door WRCcrosser »

kzal wel afkomen als het weer meezit, met geert en co altijd leuk achteraf :evil:
Gebruikersavatar
Leo 95
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 30 mei 2011 19:58
Rijdt met: KTM ultra race 29er 2014

Bericht door Leo 95 »

Welke afstanden kun je hier rijden?
Plaats reactie