Zo 08/01/2012 Londerzeel :: Mtb Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Ik kom toch voor alle zekerheid met de mut-bike echt droog zal het toch niet liggen maar het is winter voor iets :lol: en na 3 goedlopende winter tt (2009 beenhard gevrozen 2010 een mooi wit landschap en 2011 uitgesteld naar de lente) eens eene in de modder. Wel spijtig dat de nieuw stukken er nog uit gevallen zijn. Maar ik heb gisteren toch pijlen gespot waar we nog niet geweest zijn met een zomer of winter tt van de palmvelden. Dus ik heb nog een beetje hoop dat er toch nog iets nieuw in zit.
absalonke
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: za 10 nov 2007 18:59
Rijdt met: merida

Bericht door absalonke »

Dat vind ik fantastisch dat onze buren uit Bornem - ondanks een ritje op de weg - nog even goeiendag komen zeggen ...
Den dobbelen Palm is nog steeds aangesloten ....
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

absalonke schreef:Dat vind ik fantastisch dat onze buren uit Bornem - ondanks een ritje op de weg - nog even goeiendag komen zeggen ...
Den dobbelen Palm is nog steeds aangesloten ....
er zijn van dat groepeke ook die echt in 't veld komen rijden!!
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

Sas-bikers die nog recht staan (na driekoningenfeest) zullen komen genieten van een leuk modderbadje. Tot morgen.
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Dickie schreef:De afdaling langs de akkers met zicht op de Brusselse skyline is met dit weer ook legendarisch te noemen, als die er tenminste inzit...
brrr idd ... remember de nachttocht :-)

De Goodfellas komen met een mooie delegatie naar Londerzeel afgezakt en hopen nadien op't nieuwe bike-jaar te toosten met een heerlijke dobbel palm. Tot morgen :bounce:
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Bericht door DDT-STAS »

net terug van 51km zwaar afzien =P~ Organisatie was naar gewoonte TOP :lol: de weergoden hadden deze TT bij momenten tot één grote modderpoel herschapen waardoor fietsen om sommige momenten ni te doen was :-?
De chauffage mannen kunnen weer moe maar voldaan met een nieuwe werkweek beginnen :lol:
@Patje2 ; hopelijk goe thuisgeraakt na uw kettingbreuk
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

DDT-STAS schreef:net terug van 51km zwaar afzien =P~ Organisatie was naar gewoonte TOP :lol: de weergoden hadden deze TT bij momenten tot één grote modderpoel herschapen waardoor fietsen om sommige momenten ni te doen was :-?
De chauffage mannen kunnen weer moe maar voldaan met een nieuwe werkweek beginnen :lol:
@Patje2 ; hopelijk goe thuisgeraakt na uw kettingbreuk
Heb er ook veel leute gehad en kou kon ik niet krijgen want met de chauffage mannen van londerzeel meegereden :-D
Bedankt aan de organisatie om mij thuis aan de voordeur af te zetten na mijn kettingbreuk als dat geen prima pechdienst is
@DDT-STAS ik ben heel goed thuis geraakt
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Het lag er modderig bij vandaag, maar ik had ook niet anders verwacht. Twee keer was de modder mij baas, kort na de splitsing 40-55 en nog een keer op de tweede 'klim' naar de zendmast. Verder was het best te doen, ik hou wel van wat vettigheid'. Ons wasmachien heeft harder afgezien dan ik. Top organisatie, maar dat weten we al jaren. Tot de volgende.
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

de nog levende sasbikers waren er ,vonden het een prima rit met hier en daar een vettige modderstrook, maar wel overal kunnen bollen.

En abselonneke de 32 km waren er wel 36, maar ni getreurd hierom
Hornet
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 25 jul 2008 21:58
Rijdt met: Herne

DE 50 KM

Bericht door Hornet »

De 50 km waren super goed te doen, twee keer tegen de modder gegaan (voorwiel sotnd blijkbaar niet helemaal vast), was super organisatie en goei soepke aan de bevoorrading. Zeker aanwezig tijdens de zomertour in mei.
Plaats reactie