Ma 26/12/2011 Lummen :: X-mas tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Bericht door cureghempiet »

[quote="behanger"]Heb namiddag 80, procent van het parcours gereden en moet zeggen dat men ondanks de regenval van de laatste dagen over een parcours kan fietsen dat er voor 90prosent ongeveer droog bij ligt. Er liggen op het parcours een paar slijkstroken van 20,a30, meter ; maar ik denk uit ervaring dat daar een droog spoor gereden word , daar men over een harde ondergrond fiets.[/quote
zat en stront in u ogen zeker? was gew baggeren van begin tot eind...ni da ik da ni tegenkan ma kom hier ni vertellen da het droog ligt he... j.. m.. k....
wimmy x
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: di 06 dec 2005 21:17
Rijdt met: salsa el mariachi en moozes storm

Bericht door wimmy x »

vandaag ik in lummen geweest en ik moet zeggen dat ik het erger verwacht had. hier en daar een baggerstrook maar over algemeen harde ondergrond mee een vettig pelleke op.
heel goede bevoorrading. afpijling mocht hier en daar ne pijl meer.
fenikkel
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 30 mei 2011 21:10
Rijdt met: Cube ltd pro

Bericht door fenikkel »

Ben vandaag ook in Lummen geweest en vond het een mooie tocht. Het is de eerste tt na mijn val in oud-heverlee. Alleen de conditie liet het een beetje afweten. Heb me vandaag een paar keer serieus opgewonden als ik die mannen zonder helm zie rijden. Bevoorrading was wel Ok. En die boterham met spek vond ik wel zeer geslaagd. Was direckt een opkikker na die rit waar ik soms zeer diep geweest ben.
tijger
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 18 sep 2011 12:03
Rijdt met: focus

Bericht door tijger »

Hij mannen, stop nu is met zagen hé over de ondergrond...Iedereen weet als je nu gaat rijden dat het vettig is, OVERAL, korte stukken, lange stukken, soms niet soms wel, vuil zijn we allemaal.... :oops:
De tocht zelf toch wat opmerkingen over de bepeiling, hebben maar 38km i.p.v. 42 of 45? en geen bevoorrading gehad, blijkbaar een stuk gemist (kan gebeuren, maar twijfel toch of de pijltjes wel juist hingen). Er waren nog enkelen die verkeerd zaten. De rest was alles in orde (afspuitstand, douches..en een boke met spek =D> ), toch zat het ons diep dat onze tocht niet volledig was en hebben we van de organisatie iemand aangesproken : vriendelijke man trouwens maar hij gaf niet toe dat het eventueel wat beter kon (we zijn er toch om elkaar verder te helpen ?) Het was volgens hem onze fout dat we misgereden zijn...raar want we waren dan ook nog met twee die het niet gezien hebben (ook dat kan, maar op andere plaatsen was ook hier en daar een pijltje weg)...
Ook niet teveel van aantrekken wat ik hier schrijf, we hebben ons goed geamuseerd en dat is uiteindelijk het belangrijkste. :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
ValleyCruiser
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: di 21 sep 2010 15:04
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Bericht door ValleyCruiser »

tijger schreef: De tocht zelf toch wat opmerkingen over de bepeiling, hebben maar 38km i.p.v. 42 of 45? en geen bevoorrading gehad, blijkbaar een stuk gemist (kan gebeuren, maar twijfel toch of de pijltjes wel juist hingen).
Ook ik heb halsreikend uitgekeken naar de bevooradingspost maar ben die niet tegengekomen. Ik was wel pas om 10h30 aan de start, dus misschien was die al afgebroken ondertussen.
In elk geval dik geamuseerd, lekker vettig en prettig.
Mercie aan de organisatie !
Tot volgend jaar. =D> :bounce:
evel knievel
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: za 11 dec 2010 22:20
Rijdt met: scott- cube reaction race GTC

Bericht door evel knievel »

Mooie tocht!!! Modderig maar heel goed doenbaar, mag ook eens na een droge herfst 8)
Geen pijltje gemist, maar reed alleen en sneldheid lag niet zo hoog :( Mooie hersteltraining na de hel van kasterlee. :evil:

http://connect.garmin.com/activity/136446456
Gebruikersavatar
peter-bastanie
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: do 03 jul 2008 17:27
Rijdt met: minerva starlight + granville puls 4.0

Bericht door peter-bastanie »

mooie tocht gereden niks op aan te merken en zoals hierboven al vermeld af en toe een pijltje meer doet wonderen maar ben niet verkeerd gereden vandaag
wel 3 keer onderuit gegaan dus tijd voor nieuwe bandjes denk ik
boke met spek was de max met dit weer, heeft me goed gesmaakt
tot volgend jaar
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Bericht door Speedy Pinegel »

Ik ben minder enthousiast over de toer vandaag.

De toer op zich was mooi, maar minder zwaar dan verwacht, heb samen met tijger wel een stuk gemist waardoor we geen bevoorrading hebben gehad. Dus hieruit kan je afleiden dat ik vond dat de afpijling beter kon. Om eerlijk te zijn een pak beter, want zijn toch wel wat meer knelpunten geweest vond ik waar je verkeerd kon rijden. Voor de mensen die er goed bekend zijn, zal dit natuurlijk geen probleem geweest zijn.
Over de bevoorrading kan ik dus weinig (lees niks) zeggen.
In het algemeen vond ik de organisatie ook enorm onvriendelijk (dit is voor mij eigenlijk de meest negatieve ervaring vandaag!!!)!

Maar wil niet alles afbreken, want lummen is een mooie omgeving om te rijden. Er waren gewoon enkele punten die beter kunnen.
Heb geen spijt dat ik hem gereden heb en er zijn slechter toeren, alleen zal ik volgend jaar wel voor gruitrode kiezen denk.
tijger
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 18 sep 2011 12:03
Rijdt met: focus

Bericht door tijger »

ValleyCruiser schreef:
tijger schreef: De tocht zelf toch wat opmerkingen over de bepeiling, hebben maar 38km i.p.v. 42 of 45? en geen bevoorrading gehad, blijkbaar een stuk gemist (kan gebeuren, maar twijfel toch of de pijltjes wel juist hingen).
Ook ik heb halsreikend uitgekeken naar de bevooradingspost maar ben die niet tegengekomen. Ik was wel pas om 10h30 aan de start, dus misschien was die al afgebroken ondertussen.
In elk geval dik geamuseerd, lekker vettig en prettig.
Mercie aan de organisatie !
Tot volgend jaar. =D> :bounce:
Maakt niet uit hé 10u30 vertrokken: je hebt toch moeten betalen, denk dan toch ook dat je recht hebt op een bevoorrading.
tijger
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 18 sep 2011 12:03
Rijdt met: focus

Bericht door tijger »

budiao schreef:Ik ben minder enthousiast over de toer vandaag.

De toer op zich was mooi, maar minder zwaar dan verwacht, heb samen met tijger wel een stuk gemist waardoor we geen bevoorrading hebben gehad. Dus hieruit kan je afleiden dat ik vond dat de afpijling beter kon. Om eerlijk te zijn een pak beter, want zijn toch wel wat meer knelpunten geweest vond ik waar je verkeerd kon rijden. Voor de mensen die er goed bekend zijn, zal dit natuurlijk geen probleem geweest zijn.
Over de bevoorrading kan ik dus weinig (lees niks) zeggen.
In het algemeen vond ik de organisatie ook enorm onvriendelijk (dit is voor mij eigenlijk de meest negatieve ervaring vandaag!!!)!

Maar wil niet alles afbreken, want lummen is een mooie omgeving om te rijden. Er waren gewoon enkele punten die beter kunnen.
Heb geen spijt dat ik hem gereden heb en er zijn slechter toeren, alleen zal ik volgend jaar wel voor gruitrode kiezen denk.
Allez, de man van de organisatie had het dan toch niet bij het rechte eind. Er zijn er blijkbaar nog die de bevoorrading gemist hebben, het ergste is alleen dat hij ervan overtuigd was dat we maar beter moeten opletten. Ach ja, kan gebeuren hé
Plaats reactie