Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tocool
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 31 okt 2011 08:20
Rijdt met: Canyon cf slx 29 "vliegmachien"
Contacteer:

Bericht door tocool »

Wechel here we come !!! =D>
Gebruikersavatar
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 20:34
Rijdt met: Granville pulse V1

Bericht door Danny MTB Vorselaar »

Bloso of geen bloso,militairdomein of geen militairdomein,wind of geen wind,regen of geen regen, slijk of geen slijk,dezelfde boom waar ik ben tegen gereden of niet dezelfde boom waar ik ben tegen gereden.
Voor diegene die dit niet zien zitten, er bestaat nog zoiets als ne, nu TROMGEROEFFEL TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
NE KOERSFIETS TATAAAAAA

MTB Vorselaar zal er ook zijn.
Trekboy
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 06 mar 2009 11:19
Rijdt met: S-WORKS

Bericht door Trekboy »

DA'S PAS KLARE TAAL !!!

LAAT DIE ANDERE MAAR TENNISSEN

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Denk dat als ze hier nen spamfilter tegen nutteloos gelul zouden installeren dat we met 1 moderator zullen toekomen :-D :-D

Ik heb voor zondag naast men zwemvliezen ook nog men kite meegenomen voor op de lange rechte stukken :roll:
Gebruikersavatar
Bartolini
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 15 dec 2007 09:36
Rijdt met: Sensa Livigno XTR

afwisseling

Bericht door Bartolini »

Als sommige mensen Bloso saai vinden, dan moeten ze maar eens hun auto nemen en zich een half uurtje verplaatsen. Dan ben je direct in een andere omgeving om te biken.
Ikzelf ben van het Waasland en op 30min sta ik, ofwel in Oudenaarde, ofwel in de Kempen, dus afwisseling troef !!!
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Bericht door Speedy Pinegel »

Hoe ligt het parcour er momenteel bij eigenlijk?
Alleé vraag niet of het droog is, maar enkel of het doenbaar is?

Heb nu geen schrik van wat modder, maar ook geen zin om 65 km (want als ik kom zullen het 65 zijn) echt door diepe modder te ploeteren!
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Het parcours in Herentals en omstreken kan normaal redelijk veel verdragen. Er zullen op het bloso parcours natte stukken zijn maar hoogst wss gaat dit redelijk meevallen door de zangrond hier ( is vergelijkbaar met een spons). Alleen het stuk achter, als ze hier komen, bobbejaanland rechts van de grote baan, achter de camping, domein het Snepkens, daar zal het wss verschrikkelijk baggeren worden.
Gebruikersavatar
cube_1
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 24 jun 2010 16:57
Rijdt met: cube reaction gtc slt 29"

Bericht door cube_1 »

budiao schreef:Hoe ligt het parcour er momenteel bij eigenlijk?
Alleé vraag niet of het droog is, maar enkel of het doenbaar is?

Heb nu geen schrik van wat modder, maar ook geen zin om 65 km (want als ik kom zullen het 65 zijn) echt door diepe modder te ploeteren!
Ben zondag op den bloso toer herentals/kasterlee gaan rijn en twas toch redelijk vettig.
Was wel te doen maar zullen na deze 4 dagen van regen wel serieuze modderstukken bijzijn.
De vlo is goe kuisen zal zondag nodig zen. :lol:
Gebruikersavatar
Jef Dries
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 12 mar 2007 22:57
Rijdt met: Merida

Bericht door Jef Dries »

en da stuk op militair domein? Daar ben ik nog nooit geweest. Wordt da baggeren of viel dat vroegere jaren als't nat was meestal wel mee??
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

Jef Dries schreef:en da stuk op militair domein? Daar ben ik nog nooit geweest. Wordt da baggeren of viel dat vroegere jaren als't nat was meestal wel mee??
Prachtig stuk !!! Voor die 3 keer per jaar dat je daar binnen mag moet je zeker de ervaring meemaken. Vnl. single-track bospaadjes met enkele venijnige hellingen en verder natuur zover je kan zien!! :-D =D> =D>
Plaats reactie