Za 24/12/2011 Veldegem :: 12° Kerst VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Bij deze het filmke van deze rit
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Bericht door picco »

De kodo's uit kemmel hebben zich super geamuseerd.
Eigenlijk moeten we de inrichters en alle vrijwillegers uit Veldegem bedanken om hun kerstavond op te offeren om ons een een tocht voor te schotelen en ons te laten genieten van de mtb sport.

www.vttkemmel.be
Gebruikersavatar
Quattro
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: do 03 jan 2008 20:29

Bericht door Quattro »

Voor alle duidelijkheid:

Mijn reactie op pagina 7 heeft dus absoluut NIETS met moutainbike versus koersfiets te maken!

Ik heb het helaas 1 keer meegemaakt dat er op een TT 1 mountainbikster minder thuisgekomen is dan er vertrokken waren. (en volgens de nieuwsberichten en gesprekken was ze wel heel voorzichtig geweest).
Ik wil dit gewoon nooit meer meemaken. Maar zoals er op de TT-Veldegem op de openbare weg gereden werd is het gewoon afwachten op de volgende...
Gebruikersavatar
henkieboy
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 14 nov 2007 23:06
Rijdt met: orbea satelite , cannondale scalpel

Bericht door henkieboy »

Hier samen met het vrouwke een prachtig ritje gereden .
Alles goed tot heel goed berijdbaar met hier en daar een paar lastige stukjes .
Het crossparcour in ruddervoorde was veel uitgebreider maar veel lastiger en vettiger (en veel meer fun gehalte) dan de rit van zwevezele .
Maar heb hier toch verschillende bikers redelijk zwaar tegen dek zien gaan (hopelijk zonder erg)
mooi ritje , goeie bevoorrading , goeie bepijling en afspuitstand en ne heel lekkere pistolet (met lange wachtrij) en een altijd lekkere leffe dus een volledig geslaagde zaterdagvoormiddag =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
henkieboy
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 14 nov 2007 23:06
Rijdt met: orbea satelite , cannondale scalpel

Bericht door henkieboy »

pjer schreef:Pas rond de middag gestart. En dat heeft zo zijn voordelen.
Geen file-toestanden aan inschrijving, bevoorrading, afspuitstand en wat ook belangrijk is : op het parcours !
Ik heb genoten van deze perfect berijdbare tocht en heb geen opmerkingen.
Of toch ! Op de aprés wil ik volgend jaar topless bediening ! :wink:

TETTEZOT
Plaats reactie