Zo 18/12/2011 Aarschot :: Kersttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Bericht door pédalleur de charme »

Ik kom af.Na een 3 weken kan ik eindelijk nog is de fiets op.Het wordt baggeren, en dat is lang geleden.voor mij tog.Maarja das ook ne keer plezant.
Gebruikersavatar
Josse15
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: za 03 dec 2011 00:40
Rijdt met: SCOTT scale elite 29"

Bericht door Josse15 »

Vandaag was de eerste TT en de eerste keer off-road voor mij.
De eerste kilometers waren een hel. Een paar keer op men doos gegaan, voornamelijk omdat ik men voeten niet op tijd uit men pedalen kreeg. #-o
Het gevoel van geen grip en de hijgende adem van snellere deelnemers (zowat iedereen geloof ik) achter mij maakte dat ik me niet echt top voelde... :cry:
Eenmaal afgeslagen voor de 35 km werd alles plots veel beter. Blijkbaar koos iedereen voor de 45 km en was ik bijna de hele tijd alleen op de wereld. Ik kon men ritme vinden en werd stilletjes aan gewoon aan de manier hoe de fiets reageerde in de modder. :P
Soit, ik heb de eerste rit overleefd en me goed geamuseerd en ja, het was héél vettig...
Gebruikersavatar
vanham
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 22:06
Rijdt met: koga X runner /Cannondale Flash 29er

Bericht door vanham »

svennus schreef:Ik ga morgenvroeg zien hoe mijne gemoedstoestand is want vandaag mijne trouwe viervoeter moete laten inslapen :cry: en MTB spreek me nu echt niet aan...

Have fun mannen en vrouwen!
ai :( :( sterkte gewenst
Gebruikersavatar
vanham
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 22:06
Rijdt met: koga X runner /Cannondale Flash 29er

Bericht door vanham »

top tocht =P~ =P~
Gebruikersavatar
Lord of de scoot
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 11 dec 2011 20:16
Rijdt met: Decathlon 8.1 - Moozes Tribe
Contacteer:

Bericht door Lord of de scoot »

Jaja, leuk parcours met de nodige hindernissen. Ik was juist binnen toen het hard begon te regenen/sneeuwen. :-D
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

lukke schreef:Overal berijdbaar? Dat zullen we morgen wel zien wanneer er al 100 bikers gepasseerd zijn.
Overal berijdbaar. Jullie hadden gelijk. =D> het leek op een klassiekje tocht enkele jaren geleden. Toen er geen extreme seizoenen waren. Droog voorjaar en extreem droog najaar en nu veel regen. nie normaal...
Prachtige tocht. Wie zich liet afschrikken door de sneeuwregen. Niet meer doen!!!!! Deze tocht was qua modder en kou meer dan goed te doen. Bevoorrading zeer goed. Douches warm en druk genoeg. Veel druk op de afspuitslangen en nen Tongerloo als beloning. Jongens wie wil dat missen??
Stino89
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 04 sep 2009 15:26
Rijdt met: Canyon Lux CF8

Bericht door Stino89 »

Lord of de scoot schreef:Jaja, leuk parcours met de nodige hindernissen. Ik was juist binnen toen het hard begon te regenen/sneeuwen. :-D
Ik stond toen juist aan de bevoorrading. Was bevroren toen ik aan de auto kwam...

Heb wel na de bevoorrading, op de 45km maar 5 mensen tegengekomen, volgens mij hebben de meeste toen de splitsing gepakt.

Verder toffe tocht, overal doorgeploegd met de nobby nics op 1.5 bar.
ivovlo
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 20:03
Rijdt met: mountain roller - rohloff

Bericht door ivovlo »

aan de organisatie: het hoogteprofiel dat jullie opgaven op jullie site voor deze toer klopt langs geen kanten???
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door roelp »

beetje veel Bloso, en mijn remmen waren "op" na 20km, maar voor de rest vond ik het wel een leuk tochtje.
Afpijling en bevoorrading dik ok. Het leukste deel kwam duidelijk op het einde.
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Bericht door SteveHillen »

ivovlo schreef:aan de organisatie: het hoogteprofiel dat jullie opgaven op jullie site voor deze toer klopt langs geen kanten???
Ik had op de 45km een 46km en 540hm.
Plaats reactie