Za 17/12/2011 Stabroek :: Nightbike :: 5E Bike Nightride

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
peerke1967
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: di 30 okt 2007 18:45
Rijdt met: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Bericht door peerke1967 »

Trotsebelg schreef:Aanwezig... Ahja moet in de kou aan den oversteek staan :( :p.
Een jeneverke( of 2) doet wonderen hé, en anders schaf je nog is van die leuke fakkels aan. Het is ma een idee.
Gebruikersavatar
hoyt007
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 27 jan 2011 21:45
Rijdt met: Canyon CF SL29

Bericht door hoyt007 »

Hoe ligt de omloop erbij na al die regen de laatste dagen #-o
Indien het weer wat meevalt en indien de omloop niet te drassig is, dan komen we langs van de kust na Stabroek.

Groeten.
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Het heeft hier vandaag goed geregend. Morgen ga ik uitpijlen, maar weet niet of ik nog op het net kom om iets mee te delen!
Maar ik vermoedt... in bossen zal het zowiezo goed meevallen. Zijn altijd stukken dat erger door de regen afzien dan andere :).

Mvg,

Leslie
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

De toer is gisteren en vandaag afgepijld. Droog is het uiteraard niet en je zal niet proper toekomen! Onderweg staan er op bepaalde plaatsen grote plassen. Het stuk naast de antitankgracht heb ik niet te zien gekregen, dat is gisteren afgepijld. Daar zal het er wel zeer nat bij liggen. In de bossen valt het mee.

Er is nu iemand onderweg voor controle en om 17.00 u rijdt er nog een duo om alles te checken. Vanaf 19.00 u zit ik aan de inschrijving. Tegen 16.30 u ga ik weer naar Stabroek voor de nodige voorbereidingen in en om Café De Papegaai.
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Parcour aan antitankgracht(je) ... Zeer nat en lekker slijkerig :).
Dus beetje opletten daar! Pijltjes hangen er en er staan gevaarborden voor zeker u erop te wijzen dat je het rustig aan moet doen en niet als een zot tekeer moet gaan!

Tot vanavond!!

Nu voorbereiden om aan oversteek te staan in de kou (@staford)

Gr. Leslie
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

:evil: Bericht ivm het parcours is bijgesteld tegenover tip van daarstraks, alles overbouwen naar de mudbike dus.

Straks aan de inschrijving iemand wat lappen rond zijn oren geven :lol: .
Gebruikersavatar
Familiebiker
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 04 feb 2011 18:51
Rijdt met: Trek 8000, Cyclo Flanders

Bericht door Familiebiker »

MTB Team de Jachthoorn was ook met enkele leden naar hier afgezakt.
Het was vettig, maar prettig :-D
Bepijling was goed, bevoorrading goed, gevarenbordjes ok, seingevers...
Wij komen volgend jaar alvast terug.

Bij deze nodigen wij jullie alvast uit op onze VTT te Lichtaart op
19 Feb.2012


http://www.mtbtdejachthoorn.be/
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Het was hoe vettiger hoe prettiger, nog nooit zoveel water weten staan.
Gelukkig was ik met de mudbike, de kompanen kunnen allemaal nieuwe remblokjes steken, met mijn ceramische velgen en bijhorende remblokjes, nada probleem.

Met de singlespeed was het fameus stompen, zeker het stuk naar het Stafort, naast het maïsveld, was zware toebak. Dus veel spieren gekweekt.

Goeie bevoorrading, goeie bepijling, veel seingevers aan de gevaarlijke oversteken, lekkere genever achteraf.
Bij den apres Wardje nog in de bloemetjes gezet met zijn gezegende leeftijd :-D .
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

mooie maar waterachtige toer een keer mis gereden met nog enkele andere biker bij het uitkomen va n dat bos door dat kleine poortje ,daar moeste we schijn recht en wij zijn rechtdoor gereden maar de rest alles in orde,vondt de tochten met sneeuw eigelijk toch mooier maartja e
groetjes en tot volgende maal
petruske
mdegio
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 18 dec 2011 11:39
Rijdt met: Ridley Scorpion

Bericht door mdegio »

Wij waren met 3 aanwezig en hebben genoten. Hier en daar waren het meer vijvers dan plassen, maar dat hoort er wel eens bij.

Oh ja, ik zat tegen het einde achter een groepje die voorbij het kasteel waren gevlamd en gewoon gevolgd, maar tegen hun strak tempo zat ik op een paar minuten terug bij mijn maten...

Dank aan de organisatie!
=D>
Plaats reactie