Zo 08/01/2012 Zeebrugge :: Safari Tour IV

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
stumpjumpertje
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 20:40
Rijdt met: Specialized stumpjumper

Bericht door stumpjumpertje »

Zal er ook zijn, misschien voor de 1e maal de nieuwe cyclofiets proberen...
Gebruikersavatar
Roffel Ltd
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 jun 2011 22:20
Rijdt met: Trek 6700

Bericht door Roffel Ltd »

Roffel uit Turnhout komt ne keer proeven van de modder, het zand en ... van Zeebrugge.
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Ook aanwezig, hopelijk is mijn nieuw cyclocrossframe tegen dan binnen en geraakt ie gemonteerd. Kan het daar getest worden.
Gebruikersavatar
stumpjumpertje
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 20:40
Rijdt met: Specialized stumpjumper

Bericht door stumpjumpertje »

Welke is het geworden?
Hier een stevens prestige, heb deze week toch gekozen voor de mtb in den haan en vandaag snellegem. Misschien zondag dus de 1e maal, heb nog nooit Zeebrugge gereden. Tot dan!
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Ik had al een crossfiets maar kreeg hem niet identiek afgesteld zoals mijn koersfiets. De balhoofdbuis van het crossframe is maar liefst 6cm hoger dan die van mijn koersfiets. Komt daarbij dat een crosser sowieso al hoger is door de vork en dan die 6cm erbij... Een zeer hoge zit, beetje zoals kleinere mensen op een 29'er... Daarom heb ik gewoon een ander frame besteld dat wel perfect overeenkomt met de maten van mijn koersfiets.

Wou er niet te veel geld aan geven, uiteindelijk een Flanders SR1 frame gevonden voor 300EUR.

Had ik maar de gewone witte genomen... die was direct leverbaar. Heb nu in Belgische driekleur gekozen maar die moest nog gelakt worden.
Gebruikersavatar
SafariChris
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 jun 2008 20:28
Rijdt met: Kan ik niet missen

Bericht door SafariChris »

vennum schreef:wtc jabbeke zal ook hier aanwezig zijn. Hopelijk kloppen de kilometerkes wa beter dan vorig jaar. door verplichtingen amper tijd vo het kleintje te doen ma da bleek meer dan 10km meer te zijn :drunk: zie wel dat het al anders aangegeven staat op't forum
Weeromstandigheden kan niemand aan doen en modder is ook es geestig:)
Grote tour is +/- 55km naargelang je strand of duinenpad kiest, kleine toer wordt nog vermeld.
Bikermike
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: do 03 mar 2011 22:57
Rijdt met: Bulls Pro Racer

Bericht door Bikermike »

Het zal leuk worden met al het water dat er vandaag uit de hemel gevallen is. Donderdag meest waarschijnlijk nog eens van hetzelfde....
Cristal biker
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 20 mei 2010 20:47
Rijdt met: Merida XL Pro

Bericht door Cristal biker »

Dit jaar geen goody bag? Niet dat het erg is maar anders kom ik met de fiets ipv met de wagen. Zal er terug aan de herdersbrug gepasseerd worden?
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Zal ook wel gaan rijden aldaar. Hopelijk niet dezelfde kleigrond als vorig jaar :p... Anders is t toch altijd maar hetzelfde toerke he 8)
Gebruikersavatar
SafariChris
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 jun 2008 20:28
Rijdt met: Kan ik niet missen

Bericht door SafariChris »

Foxy schreef:Zal ook wel gaan rijden aldaar. Hopelijk niet dezelfde kleigrond als vorig jaar :p... Anders is t toch altijd maar hetzelfde toerke he 8)
Niet hetzelfde! Achterhaven ander parcours! Nieuwe technische stukken!
Plaats reactie