Zo 11/12/2011 Tervuren :: 7e Vossem MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

Ikke vandaag voor de 50 geweest. Het parcours was compleet naar mijn goesting, die lange hellingen, en technische afdalingen om je vingers aan af te likken ... ware het ni da de gemiddelde cardio verbazend hoog lag, maar who gives a ... :wink:

Ben ook een paar keer bijna vande baan gereden, maar ben da ondertussen al wa gewoon ; steek het ni enkel op de baanjanetten, het is afhankelijk vande TT maar de organisator kan daar ook niks aan doen.

Voor de rest picobello inorde.

Ps, aan diegenen die plat rijden, het zou cool zijn als ge uw kapotte binnenband ni int midden van het rij-spoor zou achterlaten (wss zelfde stiel mensen die je vande baan rijden :( ). leve de ust's 8)
joeke
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 20:16
Rijdt met: Granville HTi, Orbea Occam 29

Bericht door joeke »

Hallo,

Naar jaarlijkse gewoonte deelgenomen aan deze knappe tocht.
Het was weer in orde.

Dank u en tot de volgende.

Joeke
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Bericht door wardje »

was weer een dolblij weerzien met menne olifant ,
brrr frisjes gestart ,
maar van de hellingkjes krijgt ge t wel warm .. :lol:
druk was het in ieder geval , mooi tochtje en droog he , goede bevoorraading en apres .. :bounce: :drunk:

en zoals hievoor beschreven zijn en blijven er altijd van die idioten , die ook als t ni kan toch voorbij willen , foei , blijft dan in uw bed he jongens ... k vond ook jammer van de vele crossfietsen vandaag , die notabene in afdalingen alles blokkeren , en ja de echte die een heel jaar rijden , die roepen of vragen nog , links rechts , of ik zeg ook altijd ni schrikken als k stillekes voorbij rijd ... , steeds een antwoord neuh neuh ze
respect =D> toch een raare woord voor sommige , en tuurlijk die lezen dit forum niet .... :cry:
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Schijfrem schreef:
Een puntje van (kleine) kritiek: best net na een splitsing een bordje zetten op welke afstand je zit.

=D>
Inderdaad, ik ben zo onwetend op de 40 km gesukkeld....
En had echt de 50km gepland, en vind het wel spijtig dat ik een stuk gemist heb.
Voordeel is wel dat ik optijd thuis was, 'k mocht thuis direct al papatten gaan schillen van ons madam.. :-?
Gebruikersavatar
buffaloyann
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 22 nov 2009 18:06
Rijdt met: Canyon Exceed

Bericht door buffaloyann »

Veel volk (ik hoorde iets van 1800?), tof parcours, goede bevoorrading, goede bepijling, bewaakte fietsenparking, ... Jammer van het aanschuiven bij het afspuiten. Proficiat aan de organisatie.
Gebruikersavatar
Reaper
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 01 jun 2008 20:22
Rijdt met: Cube Ltd Race 2009

Bericht door Reaper »

Noodgedwongen de 40 gereden. In de week een nieuw cassette en ketting gestoken met het gedacht dat de voorst bladen er nog door konden. [-X NOT dus [-X Dus kon ik totaal geen middenblad gebruiken. Veel op het grote mes zitten duwen. Viel op dit parcours goed te doen. Prima tocht en een pluim voor de organisatie!!!!!! =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door mahna-mahna »

Om 10u20 voor de 50 km vertrokken.
Na de splitsing zo goed als geen volk tegengekomen.
Zelf om 12u20 nog seingevers op de baan =D>
Prima TT , proficiat organisatie
Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
spaver
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:07
Rijdt met: santa cruz blur xt xtr reba

Bericht door spaver »

Bij DodgeW200 vertrokken naar Vossem voor een van de klassiekers van het jaar, het was een beetje fris s'morgens maar eens de zon er door kwam was het goed te doen, het was een leuk parcours niets te moeilijk het viel wel op dat de meeste bikers de modder niet meer gewoon zijn hoeveel knepen er de remmen dicht in de afdalingen waardoor het moeilijker werd om vlot af te dalen het was ook een goei dag voor de fietsenmaker met al die platte banden, een klein minpuntje op de 50km graag een 2de bevoorrading of wel lag het aan mijne hongermaar voor de rest was het weer een mooie zondag voormiddag.
Gebruikersavatar
Glenn92
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 18:46
Rijdt met: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Contacteer:

Bericht door Glenn92 »

ikke met de fiets schreef: Ps, aan diegenen die plat rijden, het zou cool zijn als ge uw kapotte binnenband ni int midden van het rij-spoor zou achterlaten (wss zelfde stiel mensen die je vande baan rijden :( ). leve de ust's 8)
Met mijn mtb's rij ik tubeless, met de crossfiets gaat dat iets minder.
En ik heb mijne platte binnenband mooi meegenomen en thuis in de vuilbak gegooit :wink:
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

Ridley Racer schreef:
ikke met de fiets schreef: Ps, aan diegenen die plat rijden, het zou cool zijn als ge uw kapotte binnenband ni int midden van het rij-spoor zou achterlaten (wss zelfde stiel mensen die je vande baan rijden :( ). leve de ust's 8)
Met mijn mtb's rij ik tubeless, met de crossfiets gaat dat iets minder.
En ik heb mijne platte binnenband mooi meegenomen en thuis in de vuilbak gegooit :wink:
Weer een streepje voor de mtb :-D
Plaats reactie