Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
m-biker
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 19 mei 2005 14:06
Rijdt met: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

zaterdag 10/12/2011 Hertsberge : 18de Bossen van Vlaanderen

Bericht door m-biker »

Naar jaarlijkse gewoonte : dé bossentocht! Zoals steeds een mooi en perfect berijdbaar parkoers, met een heel hoog offroad-gehalte en veel privéstukken. Ook dit jaar enkele wijzigingen in het parkoers, om een nog mooiere tocht aan te bieden!

U wordt verwacht tussen 8u en 14u in zaal Bulscampvelt naast de kerk van Hertsberge. Voor de (in tijden van crisis) magere prijs van 2,5 of 4 euro, krijgt u een toptoertocht met mooie bevooradingen, een wastent met warm water (de gekende emmertjes :wink: ) en een hotdog als afsluiter. Geef toe, het zou dom zijn in het zwart te rijden [-X

Ook de après vinden wij belangrijk, dus een grote zaal met kleine prijsjes!! Verdere info volgt in de komende weken!
klaverge
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 10 nov 2011 09:56
Rijdt met: Crossfiets Ridley crossbow
Contacteer:

Bericht door klaverge »

Reeds veel goeds over gehoord ; als alles goed gaat kom ik af !
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

#-o #-o Is ter de Zondag oek geen da :roll: :roll: :roll: :roll: ????






GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

@slappetieze2: nee helaas niet op zondag. Misschien toch ne keer de zaterdag proberen af te komen... Ge zult het u niet beklagen hoor. :wink:
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

#-o #-o #-o Ja maar ik moe wel werken tot de noene :oops: :oops: :oops: . Moer kzal trachten af te komen [-o< [-o< [-o< .








GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Duboisbiking
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: di 30 nov 2004 12:21
Rijdt met: Specialized

Bericht door Duboisbiking »

2578 deelnemers in 2010!!!! ongeloofelijk. Zal er dit jaar ook proberen bij te zijn. Planning maken :lol: , heb al veel gehoord over deze toertocht. Dus wil die zeker eens rijden.

nieuw:
http://nl-nl.facebook.com/mountainbikesport
Gebruikersavatar
spider81
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 26 jul 2011 10:13
Rijdt met: granville

Bericht door spider81 »

Yeps,

Ik zal proberen terug van de partij te zijn!! Als het niet watergiet ofzo dan kom ik af.
:bounce:

grtzzz
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

En het ziet er vooralsnog goed uit, hier en daar schitterende nieuwe stukskes =P~ =P~ .
Hopelijk blijft het droog, alhoewel het nog geen ramp zou zijn als het wat regent, de bosgrond kan heel wat verdragen.
We proberen er zoals elk jaar weer het beste van te maken om jullie een aangename dag te bezorgen. :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Superfan schreef:En het ziet er vooralsnog goed uit, hier en daar schitterende nieuwe stukskes =P~ =P~ .
Hopelijk blijft het droog, alhoewel het nog geen ramp zou zijn als het wat regent, de bosgrond kan heel wat verdragen.
We proberen er zoals elk jaar weer het beste van te maken om jullie een aangename dag te bezorgen. :wink: :wink:
Mannekes, NIET afkomen. [-X Dit is een strXnttocht ! [-( Allemaal asfalt. En als het geen asfalt is, is't BETON !!! :evil: Dit trekt op niks, NIET komen !!! [-(

Dan heb ik meer plaats... :lol:

Geheimtip ? :roll: Starten om 10 uur :wink: Dan heb je alle plaats en is alles mooi ingereden. :-$
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Superfan schreef:En het ziet er vooralsnog goed uit, hier en daar schitterende nieuwe stukskes =P~ =P~ .
Hopelijk blijft het droog, alhoewel het nog geen ramp zou zijn als het wat regent, de bosgrond kan heel wat verdragen.
We proberen er zoals elk jaar weer het beste van te maken om jullie een aangename dag te bezorgen. :wink: :wink:
Zijt ge toch een beetje bang dat gaat regen mss. Haal maar de ei.....boven. Vanaf eind deze week klappen ze dat de regen met bakken uit de lucht zal vallen zoals ieder jaar in Moerkerke. :wink: :wink: :wink:

Ik wens jullie veel succes met deze top affiche. We zullen er allen zijn tegen 10h, blijkt steeds een rustig moment.

Tot 10/12 om 10h
Plaats reactie