Zo 20/11/2011 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peter special
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 20 feb 2011 15:13
Rijdt met: stumpjumper special

kalmthout

Bericht door peter special »

:-D geweldige toer! zo mooi echt de moeite ,niks op aan te merken bravo voor de organisatie ;-))) kom zeker volgend jaar terug schrijf maar op !!! wel ook door het mooi weer dat geweldig mee zat ,schitterend
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

sparkx schreef:Wij ook vertrokken vanuit Waarloos vandaag 132 km op 4u26 HEEEEEEEEEL dikke benen als we thuis waren. Eerste keer Kalmthout op aanwijzen van clublid. Wegens gebrek aan CX fietske maar den MTB gepakt en dat maakte het allemaal toch wa lastiger. Zeer knappe tocht en ons zien ze daar volgend jaar terug. Proficiat
Amai, ik wou dat ik dat ook kon...knap gedaan!
Na vele jaren MTB voor de eerste keer naar Kalmthout afgezakt en ik moet zeggen...ik had er meer van verwacht.
Ik had gelezen dat er in het begin wat asfalt zou zijn, dus daar zeg ik niks op... maar daarna vond ik het een beetje saai. Veel rechte stukken, dan weer ne keer draaien en hup, weer een recht stuk... Ik denk dat er meer uit die geweldige streek te halen is. De bevoorrading was super, proficiat organisatie, maar dat mocht wel, voor de eerste keer immers 3,5 EUR betaald ipv 2,5 EUR normaal... Daarna enkele leuke stukken in de Heide, vooral mooi met de opkomende zon en de mist...maar daar bleef het bij...kortom, ik ben een beetje op mijn honger blijven zitten daar... :oops:
De pé
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 18 nov 2010 17:32
Rijdt met: Trek Topfuel

Bericht door De pé »

Leto schreef:
sparkx schreef:Wij ook vertrokken vanuit Waarloos vandaag 132 km op 4u26 HEEEEEEEEEL dikke benen als we thuis waren. Eerste keer Kalmthout op aanwijzen van clublid. Wegens gebrek aan CX fietske maar den MTB gepakt en dat maakte het allemaal toch wa lastiger. Zeer knappe tocht en ons zien ze daar volgend jaar terug. Proficiat
Amai, ik wou dat ik dat ook kon...knap gedaan!
Na vele jaren MTB voor de eerste keer naar Kalmthout afgezakt en ik moet zeggen...ik had er meer van verwacht.
Ik had gelezen dat er in het begin wat asfalt zou zijn, dus daar zeg ik niks op... maar daarna vond ik het een beetje saai. Veel rechte stukken, dan weer ne keer draaien en hup, weer een recht stuk... Ik denk dat er meer uit die geweldige streek te halen is. De bevoorrading was super, proficiat organisatie, maar dat mocht wel, voor de eerste keer immers 3,5 EUR betaald ipv 2,5 EUR normaal... Daarna enkele leuke stukken in de Heide, vooral mooi met de opkomende zon en de mist...maar daar bleef het bij...kortom, ik ben een beetje op mijn honger blijven zitten daar... :oops:
Ik vond het goed. Ik ben blij met wat rechte stukken. Als alles keren en draaien zou zijn man man wat een file zou het dan zijn geweest. Ik heb gehoord dat ze 1800 personen hadden. Hoed af voor oraganisatie. Je moet ze er maar over krijgen zonder te veel file's. Er waren er wel maar even verder recht stuk en hup erop en erover. =D>
Bevoorading veel volk maar heb maar 3 min moeten wachten. =D> Alles oke voor mij. Heb al slechtere tochten gereden. :oops:
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Er was inderdaad meer dan 1800 man!
En ja er is inderdaad meer uit de streek te halen, maar dan moet je wel mogen. Maanden zijn we in onderhandeling geweest met 2 gemeentes, 4 boswachters en 4 verschillende natuurverenigingen. En dan nog de politie & defensie niet te vergeten.
Maar we hebben het graag gedaan en 90% was meer dan tevreden, wij dus ook.
Tot volgend jaar. :P
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Bedankt mannen!
Schitterende toer, wie hier over reclameert die moet maar naar de Ardennen of zo gaan. Je zit hier maar ten noorden van Antwerpen en niet in Houffalize!
Dit was genieten van de prachtige natuur zonder maisvelden en boereweggeskes
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

We plaatsen zo snel mogelijk een extra link op onze site voor de foto's!
Gebruikersavatar
nightmare
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 11 sep 2010 14:27
Rijdt met: trek8500

Bericht door nightmare »

BLACK CUBE schreef:Bedankt mannen!
Schitterende toer, wie hier over reclameert die moet maar naar de Ardennen of zo gaan. Je zit hier maar ten noorden van Antwerpen en niet in Houffalize!
Dit was genieten van de prachtige natuur zonder maisvelden en boereweggeskes
Tot volgend jaar.
+1
gierke guy
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 05 nov 2007 21:43
Rijdt met: Cube Reaction 29"

Bericht door gierke guy »

De koffie was ok.
De eerste 10km waren ,zoals geweten, beton.
Ideaal om op toerental te komen.
Wel redelijk wat platte bandjes int begin.(kl.nagels).
Voor de rest alles ok vind ik.Alleen de 3.50 euro. [-X
Het was ook voor een goei doel zeker.En de scouts zeker :wink:
Heb er toch enkele zien starten zonder aan de inschrijvingstafel te passeren.Foei :oops:
P.S Ik ben aan de bevoorrading mijn plat sensorke verloren van mijne cetaey.
Moest je gevonden hebben graag een berichtje.
Ik weet niet dat je dit afzonderlijk kan kopen?
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Was inderdaad een leuke tocht!
Wel wat veel volk met als gevolg filevorming bij iedere molshoop, valt dan dubbel zo hard op dat er echt veel mensen zijn zonder iets van techniek :-?
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

sparkx schreef:Wij ook vertrokken vanuit Waarloos vandaag 132 km op 4u26 HEEEEEEEEEL dikke benen als we thuis waren. Eerste keer Kalmthout op aanwijzen van clublid. Wegens gebrek aan CX fietske maar den MTB gepakt en dat maakte het allemaal toch wa lastiger. Zeer knappe tocht en ons zien ze daar volgend jaar terug. Proficiat
straf, van zover komen! Chapeau =D>
Plaats reactie