Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door peter special »
Amai, ik wou dat ik dat ook kon...knap gedaan!sparkx schreef:Wij ook vertrokken vanuit Waarloos vandaag 132 km op 4u26 HEEEEEEEEEL dikke benen als we thuis waren. Eerste keer Kalmthout op aanwijzen van clublid. Wegens gebrek aan CX fietske maar den MTB gepakt en dat maakte het allemaal toch wa lastiger. Zeer knappe tocht en ons zien ze daar volgend jaar terug. Proficiat
Ik vond het goed. Ik ben blij met wat rechte stukken. Als alles keren en draaien zou zijn man man wat een file zou het dan zijn geweest. Ik heb gehoord dat ze 1800 personen hadden. Hoed af voor oraganisatie. Je moet ze er maar over krijgen zonder te veel file's. Er waren er wel maar even verder recht stuk en hup erop en erover.Leto schreef:Amai, ik wou dat ik dat ook kon...knap gedaan!sparkx schreef:Wij ook vertrokken vanuit Waarloos vandaag 132 km op 4u26 HEEEEEEEEEL dikke benen als we thuis waren. Eerste keer Kalmthout op aanwijzen van clublid. Wegens gebrek aan CX fietske maar den MTB gepakt en dat maakte het allemaal toch wa lastiger. Zeer knappe tocht en ons zien ze daar volgend jaar terug. Proficiat
Na vele jaren MTB voor de eerste keer naar Kalmthout afgezakt en ik moet zeggen...ik had er meer van verwacht.
Ik had gelezen dat er in het begin wat asfalt zou zijn, dus daar zeg ik niks op... maar daarna vond ik het een beetje saai. Veel rechte stukken, dan weer ne keer draaien en hup, weer een recht stuk... Ik denk dat er meer uit die geweldige streek te halen is. De bevoorrading was super, proficiat organisatie, maar dat mocht wel, voor de eerste keer immers 3,5 EUR betaald ipv 2,5 EUR normaal... Daarna enkele leuke stukken in de Heide, vooral mooi met de opkomende zon en de mist...maar daar bleef het bij...kortom, ik ben een beetje op mijn honger blijven zitten daar...
Bericht door Vintage Biker »
Bericht door BLACK CUBE »
Bericht door Vintage Biker »
Bericht door gierke guy »
straf, van zover komen! Chapeausparkx schreef:Wij ook vertrokken vanuit Waarloos vandaag 132 km op 4u26 HEEEEEEEEEL dikke benen als we thuis waren. Eerste keer Kalmthout op aanwijzen van clublid. Wegens gebrek aan CX fietske maar den MTB gepakt en dat maakte het allemaal toch wa lastiger. Zeer knappe tocht en ons zien ze daar volgend jaar terug. Proficiat