Do 10/11/2011 Affligem :: Nightbike :: 3de Sint-Maarten Nigh

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
depeet
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 27 okt 2011 12:43
Rijdt met: Specialized

Bericht door depeet »

Mss overbodige vraag, maar wordt er ook op het jaagpad langs de dender gereden ??
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

depeet schreef:Mss overbodige vraag, maar wordt er ook op het jaagpad langs de dender gereden ??
twee keer een klein stukje, ja.

Maar we hebben de watergeesten gevraagd om ons gerust te laten.
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Normaal ben ik ook weer van de partij, vorig jaar ben ik daar half bevroren toegekomen door het ijskoude water op de veldwegen.
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

De pijlen hangen op hun plaats, morgen de splitsingen en de gevaarsborden aanbrengen. Wij zijn er klaar voor en mannekes... het parcours voelde poeierdroog behalve op enkele kleine plekken. Wie er vorig jaar bij was en nu opnieuw komt, je kan zeker een half uur rapper op de apres zijn! :wink:

Wie vorig jaar genoten heeft van het Zwarte Pietenbos kan ik ook geruststellen. We hebben nu 4 plaatsen waar je zwarte pieten zal tegenkomen + bevoorrading + jeneverstand.
Een tip : als je een zwarte piet tegenkomt, doe maar je mond open en je krijgt een mobiele bevoorrading met nick nack en guimauves.

De bevoorrading is opnieuw volledig volgens het thema EN er is terug Aalsterse Vlaai (die viel vorig jaar enorm in de smaak!)

Op de après zal je zeker nog wat kaboutertjes van Achouffe kunnen drinken.

Tot morgen!
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Bericht door Haibikepower »

Miejster schreef:De pijlen hangen op hun plaats, morgen de splitsingen en de gevaarsborden aanbrengen. Wij zijn er klaar voor en mannekes... het parcours voelde poeierdroog behalve op enkele kleine plekken. Wie er vorig jaar bij was en nu opnieuw komt, je kan zeker een half uur rapper op de apres zijn! :wink:

Wie vorig jaar genoten heeft van het Zwarte Pietenbos kan ik ook geruststellen. We hebben nu 4 plaatsen waar je zwarte pieten zal tegenkomen + bevoorrading + jeneverstand.
Een tip : als je een zwarte piet tegenkomt, doe maar je mond open en je krijgt een mobiele bevoorrading met nick nack en guimauves.

De bevoorrading is opnieuw volledig volgens het thema EN er is terug Aalsterse Vlaai (die viel vorig jaar enorm in de smaak!)

Op de après zal je zeker nog wat kaboutertjes van Achouffe kunnen drinken.

Tot morgen!
Doeme hé.....en ik moet gaan werken tegen 03.30uur, maw ik kan niet blijven hangen !!!

HBP
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

wij zijn er ook klaar voor alleszins, ik laat de zomerbandjes steken dan voor morgen ( black panther X'trac en Geax Saguaro )

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Bericht door Haibikepower »

MaC'Red schreef:wij zijn er ook klaar voor alleszins, ik laat de zomerbandjes steken dan voor morgen ( black panther X'trac en Geax Saguaro )

MaC'Red 8)
Vraagje, wat is u oordeel van de GEAX Saguaro ????

grtz
HBP
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Haibikepower schreef:
MaC'Red schreef:wij zijn er ook klaar voor alleszins, ik laat de zomerbandjes steken dan voor morgen ( black panther X'trac en Geax Saguaro )

MaC'Red 8)
Vraagje, wat is u oordeel van de GEAX Saguaro ????

grtz
HBP
zeer tevreden over eigenlijk, natuurlijk voor in de echte winterse modder te rijden is em niet geschikt natuurlijk maar zoals het er nu bij ligt is em ideaal.
Mss start ik er zondag ook mee in Huizingen al staan mijn mountain kings UST op de ander set wielen.

MaC'Red 8)
clansman
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 apr 2008 16:15
Rijdt met: thompson sub01

Bericht door clansman »

Ook "De Zwette Maanen" zullen met een delegatie aanwezig zijn in Afliggem!
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

MaC'Red schreef:
Ixxel schreef:Thanks Mac'Red en vivkemobiel!

Ik zou ook de 43 km rijden en het uur weet ik nog niet...
als ge uw karreke wilt aanhangen, we starten omstreeks 19.30h aan den bellekouter, dus tegen 19.20h daar zijn. No rush en big fun staat centraal die avond.

MaC'Red 8)
Verlichting gisterenavond nog geleverd en deze morgen opgeladen en gemonteeerd.

Ik zal er ook rond 20 na 7 zijn, misschien met mijne maat, anders hang ik mijn karretje aan die van ulle :-)

Hoop dat ik under kan volgen, never done a nightride :drunk:
Plaats reactie