Do 10/11/2011 Affligem :: Nightbike :: 3de Sint-Maarten Nigh

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Normaal aanwezig voor de 43km ,2de night tocht dees jaar en weer de smaak te pakklen ,helaas wil de vrouw niet altijd meewerken en me laten gaan :lol:

Daarna een weekend naar de hollanders voor te mtb'en in hun bossen
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Miejster schreef:Haaike,

Als je aan de eerste splitsing de 35 volgt en aan de tweede de 43 volgt, dan kom je uit rond de 40km. Anders is er niet echt een mogelijkheid om korter te gaan rijden. Tot donderdag! Komt Aarjen ook mee?
Merci voor de info! We komen normaalgezien met drie: Aarjen, mijn moeder en ik.
Probleem is dat Aarjen en ik graag de grote willen doen (met Kravaalbos), maar dat mijn moeder liever de kortste (of toch een kortere) afstand wil doen. En ja, zo'n nachttochten is toch wel gezelliger als je samenrijdt (en voor mijn moeder ook een pak veiliger, want ze is nogal nachtblind en heeft dus liefst een van ons voor haar, verlichting of niet :wink:).
Dus nog eens een vraagje: is er misschien een mogelijkheid om iets tussen 17 en 35 te rijden?

Nu lig ik momenteel compleet plat in bed door ziekte, dus weet nog niet of ik tegen dan wel deftig genoeg zal zijn om te rijden... Maar bon ja, we zien wel :)
MaC'Red schreef:als ge uw karreke wilt aanhangen, we starten omstreeks 19.30h aan den bellekouter, dus tegen 19.20h daar zijn. No rush en big fun staat centraal die avond.

MaC'Red
Dan zullen jullie sowieso voor ons weg zijn. Aarjen heeft les tot 17u en ik moet werken tot 18u, dus wij geraken ten vroegste om 19u thuis. Dan nog fietsen inladen en rit naar Affligem (en dan hebben we hopelijk op de trein al iets gegeten), dus ik schat dat het voor ons eerder richting 20u zal gaan.
steffer
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 21 mei 2006 19:51
Rijdt met: cannondale

Bericht door steffer »

'k zal zeker afkomen, de weersvoorspelling zijn ideaal en als het de Fillou is die ik ken die in de organisatie zit, zal den après oek in orde zen.
ps 'k ga wat Hoebel-en Pitstopbikers overtuigen om mee te komen.
Gebruikersavatar
nightmare
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 11 sep 2010 14:27
Rijdt met: trek8500

Bericht door nightmare »

Moeilijke beslissing om te gaan rijden of niet :-k Ik heb tijdens een totter in Lommel mijn rib gebroken en het gezond verstand zegt om thuis te blijven [-( ... Als ik niet ga rijden, gaat mijn hart meer zeer doen dan mijn rib denk ik :-k ....Als ik terug denk hoe geweldig de nachtrit was in Wiekevorst :-D ... :-k :-k :-k
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

steffer schreef:'k zal zeker afkomen, de weersvoorspelling zijn ideaal en als het de Fillou is die ik ken die in de organisatie zit, zal den après oek in orde zen.
ps 'k ga wat Hoebel-en Pitstopbikers overtuigen om mee te komen.
ik ben helemaal veranderd stef, ik ben een nieuwe man geworden.

Vittel en Spa all the way!
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Haaike schreef:
Miejster schreef:Haaike,


Dus nog eens een vraagje: is er misschien een mogelijkheid om iets tussen 17 en 35 te rijden?
De juiste afstanden zijn 20, 35 en 43. Eigenlijk kan je tussen de 20 en de 35 niet echt een stukje bijlappen. Maar als je aan de zandberg (voetbalcomplex van Eendracht Aalst) steeds rechtdoor gaat (Affligemdreef) kan je aan de abdij terug op het parcours komen, net voor het Zwarte Pietenbos (dit jaar 1 van de 4 zwarte pietenbossen!!!) . Dan zal je volgens mij rond de 25km halen.
Het parcours gaat op de Affligemdreef naar links (offroad), als je deze afkorting wil maken moet je dus steeds rechtdoor blijven volgen tot de abdij.
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Bericht door Haibikepower »

Heeft er iemand enig idee hoeveel % off -road we mogen verwachten op de 35 en of 43 km lussen?? Kwestie van een idee te hebben ....liefst 100% natuurlijk :drunk:

Grtz
HBP
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

Haibikepower schreef:Heeft er iemand enig idee hoeveel % off -road we mogen verwachten op de 35 en of 43 km lussen?? Kwestie van een idee te hebben ....liefst 100% natuurlijk :drunk:

Grtz
HBP
allez dan, 99% :P


Een cijfer op plakken is moeilijk. Maar in vergelijking met redelijk wat andere toertochten is het toch een vrij hoog percentage hoor. Op onze laatste verkenning vorige zondag hebben we het gefietst met twee "gasten" en die vonden het zelfs om overdag te rijden een fijn parcours!
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Ik kom ! =D>
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Ik leef op hoop. Mijn verlichting zit voort moment in Mechelen.

Dus ik denk wel dat het morgen zal worden geleverd, dus ik zal mijn karretje kunnen aanhangen :-)

11/09/2011
07:50 0530 Mechelen (BE)
Plaats reactie