Vr 11/11/2011 Zwevezele :: VTT Ct La Vadrouille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Bericht door aji »

morn aanwezig met de Witn, vo de eerste x aanwezig. Verandering van spijs doet eten zegt men :wink: , hopelijk deze TT ook.
rikik
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 04 nov 2008 19:31
Rijdt met: merida

Bericht door rikik »

Putter Pierre schreef:GPX file
beschikbaar van het parcour???
nee, dit hebben we helaas niet

mvg
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Scale schreef:
bowling schreef:Zijn niet die gele pijlen met rode punt hoor dat is voor de wandeltocht van 11/11/11 in Torhout. Voor de MTB zijn het gele pijlen met opdruk 'Opsomer'. Dit eventjes ter info.
okey thx :wink:

Zijn de "Opsomer" pijlen te vinden in de beurt van de spookwegel ??
Nog wat Torhouts volk voor de TT Zwevezele met zeker nog wat TOF-ers voor en achter mij. et kan zijn dat er in Groenhove en de Spookwegel enkele gele pijlen zonder 'opsomer' te vinden zijn. Reclame is daar verboden en zelfs dergelijke pijltjes worden door Bos en Groen als reclame aanzien en verwijderd. Als het parcours zoals vorig jaar verloopt, kan je zowel aan de Spookwegel als de Zandwegel het parcours volgen. Was vorig jaar in de eerste helft van de tocht denk ik.
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Bericht door Scale »

Lichterveldenaere schreef:
Scale schreef:
bowling schreef:Zijn niet die gele pijlen met rode punt hoor dat is voor de wandeltocht van 11/11/11 in Torhout. Voor de MTB zijn het gele pijlen met opdruk 'Opsomer'. Dit eventjes ter info.
okey thx :wink:

Zijn de "Opsomer" pijlen te vinden in de beurt van de spookwegel ??
Nog wat Torhouts volk voor de TT Zwevezele met zeker nog wat TOF-ers voor en achter mij. et kan zijn dat er in Groenhove en de Spookwegel enkele gele pijlen zonder 'opsomer' te vinden zijn. Reclame is daar verboden en zelfs dergelijke pijltjes worden door Bos en Groen als reclame aanzien en verwijderd. Als het parcours zoals vorig jaar verloopt, kan je zowel aan de Spookwegel als de Zandwegel het parcours volgen. Was vorig jaar in de eerste helft van de tocht denk ik.
klop idd, vorig jaar ben ik daar ook op het parcour gekomen maar nu hangen de "opsomer" pijlen daar NIET !!
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Net terug uit Zwevezele.
Het was een leuk tochtje, en het weer was toch ietske beter dan vorige editie. Bij aankomst 51 km op de teller. Hier en daar een paar lange stroken asfalt, maar waar mogelijk was er voldoende off road. De brvoorradingen waren gewoon goed. Mooiste stuk was natuurlijk zoals steeds de doorgang in de Lakebossen. Bij aankomst een uitstekend werkende Bike wash en ook de douches waren dik in orde!!!
Een lekkere stute met gekapt op den apres en we konden terug naar huis vertrekken na een leuke voormiddag, alleen de wind maakte het toch hier en daar redelijk pittig. Al bij al een mooie en goede organisatie!!!
Gebruikersavatar
koendd
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 00:03
Rijdt met: thompson mach 5 XT

Bericht door koendd »

idd leuke tocht, met soms lastige wind op kop...
Wel jammer dat er in en groenhoeve niks van de leuke stukjes in het parcours zaten..
Gebruikersavatar
Iben
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 01 nov 2011 18:59
Rijdt met: Cannondale

Bericht door Iben »

Het was een mooie tocht... De bossen waren leuk om door te rijden (op deze stukken kon ik papa er af rijden :lol: , maar op andere stukken is hij dan weer de betere :P en ook het stuk van het superprestige parcours was leuk! Voor de rest ook alles in orde! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Iben schreef:Het was een mooie tocht... De bossen waren leuk om door te rijden (op deze stukken kon ik papa er af rijden :lol: , maar op andere stukken is hij dan weer de betere :P en ook het stuk van het superprestige parcours was leuk! Voor de rest ook alles in orde! =D> =D> =D>
Hèlaba, 'k geloof dat we de volgende keer een tandje bij gaan moeten geven om je terug met je voetjes op de grond te zetten :wink:

We hebben ons geammuseerd in Zwevezele en bij aankomst hadden we 33km op de teller. Alles in orde.
Voor mij mogen de parcours er gans de winter zo bij liggen, geen baggerstroken, geen fiets van boven tot onder in het slijk en thuis zijn ze ook content als de kledij geen voor spoelingske moet hebben (doe ik eigenlijk zelf). Dit hebben we echter niet in de hand.
In ieder geval Zwevezele, mooi parcours, basis bevoorradingen (meer dan voldoende) en gezellige après op de zolder.

Tot een volgende wapenstilstand

geertje :wink:
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

Na twee jaar nog eens een toertocht gereden. (blessure ed) Heb de 49 km gereden, werd door iedereen voorbijgestoken :-D (maar da zal wel weer veranderen).

Vond het een mooie tocht met gelukkig voor mij af en toe langer stuk asfalt. De wind maakte het lastig. Bevoorradingen waren in orde, volgend jaar opnieuw van de partij (maar dan weer getraind)
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 09:52
Rijdt met: Trek

Bericht door W.T.C.OOTJE »

Deze morgen kon ik door werkzaamheden niet mee met onze groep, zodat ik in de vroege namiddag er alleen voor stond. Veel tijd had ik niet zodat ik me inschreef voor de kortste afstand.Het weer liet het iets afweten - toch zeker wat we gisteren hebben gehad en met hetgeen ze voorspeld hadden voor vandaag - maar allez, het regende niet en het parcours was poerdroog. Zoals steeds als ik alleen rij, chronometreer ik de lengte van de off-road stukken. Kwestie van me met iets bezig te houden. Mijn kilometriekske tekent wel iets te veel, maar dat is naderhand goed voor het gemiddelde :P De start was veelbelovend; Bijna 1 kilometer door het domein. :-D . Het volgende deel was niet al te vet. Veel stukken baan, weliswaar zonder verkeer, maar toch zeker geen off-road. Zo had ik na 20 kilometer, slechts 6 kilometer off-road gehad (30%). Het laatste deel was dan wel heel goed met vooral het deel door het kasteeldomein die me zal bijblijven. Dit deel kende ik maar al te goed want begin oktober had ik daar ook al doorgereden (VTT De Hillestampers). Toen was het een en al slijk. Kon ook niet anders want het regende pijpestelen. Dan toch liever zoals het nu was. Toch was het opletten met de vele boomwortels en een brugje waarvan je niet op voorhand weet of het er glad bij ligt of niet. Maar dat is dan net het leuke eraan. Het laatste deel pal tegen de wind kroop al aardig in de kleren. Zo kwam ik aan na 33,5 kilometer, waarvan 13,5 offroad of 40% van het parcours. Een gans stuk minder als de 70% waarvan gewag gemaakt wordt [-X . De rest was zeker in orde. Vlotte inschrijving, zelfs 2 controles (ook voor de 29!) en een leuke babbel nadien. Blij gereden te hebben.
Plaats reactie