Za 12/11/2011 Herzele :: VTT De Coninck

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
klokkerijder
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 15 okt 2011 13:48
Rijdt met: thompson sub09

Bericht door klokkerijder »

leuk toerke veel off road goede bevoorrading.
klein puntje van kritiek hebben met een 10 tal man moeten zoeken naar de juiste weg doordat er verwarring was met de pijltjes.
zekers een aandrader en volgend jaar terug van de partij =D>
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Bericht door Magi »

knappe tocht, knappe organisatie,
door het mooie weer kreeg de tocht nog een extraatje
locatie is goed en gezorgd voor voldoende parking,
bedankt!
louis en zijn maten
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Bericht door fietsertjeAnn »

Deze nm onder een stralend zonnetje weer mogen GENIETEN van een mooi parcours. In het begin nogal veel baan maar nadien werd dit wel goedgemaakt. Het lag er dit jaar schitterend bij. Duidelijke pijlen, enkele leuke singletracks. Er was op de 47 km slechts 1 bevoorrading die toch wel uitgebreid was en een heel leuke locatie aan die molen. Door het late startuur was het op het parcours heel rustig. Geen bikewash gebruikt (was niet nodig). Boterhammetje heeft gesmaakt vooraleer we aan onze tocht naar huis (met de fiets) konden beginnen. Vandaag toch juist voor den donkeren thuis. [-o< [-o<
Bedankt mensen van de organisatie !!! =D> =D> =D>
Ook een dank-je-wel aan mijn fietscompagnon om samen deze rit te rijden.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Al 556 foto's online van fotografen Marc, Marleen & Aarjen: Picasa-album

Ze staan in klein formaat met watermerk online, maar wie zijn foto zou willen, kan deze aanvragen op kvankuota@hotmail.com. Gewoon even nummer van de foto doorgeven en je krijgt deze dan gratis in groot formaat, zonder watermerk!
Laatst gewijzigd door Haaike op za 12 nov 2011 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Hoewel het midden november is, had ik vandaag het gevoel dat ik een "laatavond zomertocht" aan het rijden was. Het parcours lag er kurkdroog bij, het laaghangende zonnetje scheen lekker fel en de temperatuur steeg tot een aangename 16°C.
Puur genieten.
De uitgebreide info (kaart met parcours, cultuur via het forum, een echte boterham (zelf aangevuld met een glazen boterham), deftige afspuitinstallatie (overbodig met dit weer).
Waar ik eventjes moeilijk mee had, was de betalende, bewaakte fietsenparking. Dat zal wel te maken hebben met de economische toestand? Soit, die 50cent bespaarde je dan weer op de relatief goedkope drank binnenin.
Merci mannen voor de toffe tocht!


Greetz,

Julien.
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Haaike schreef:Al 556 foto's online van fotografen Marc, Marleen & Aarjen: Picasa-album

Ze staan in klein formaat met watermerk online, maar wie zijn foto zou willen, kan deze aanvragen op kvankuota@hotmail.com. Gewoon even nummer van de foto doorgeven en je krijgt deze dan gratis in groot formaat, zonder watermerk!
Haaike: bij mij werkt die link niet. Ik heb je broer en moeder gezien.
Jr_Jan
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 25 sep 2010 18:55
Rijdt met: Granville Pulse 4.0 + Trek 8500
Contacteer:

Bericht door Jr_Jan »

Voor de derde TT dag op rij terug de grootste afstand gekozen en weeral aangenaam verrast over het mooie parcours, tot hier toe een WEndje om U tegen te zeggen en dat vooral dankzij de weersgoden die in tegenstelling tot verleden jaar ons véél beter gezind zijn. Bedankt aan De Coninck voor de organisatie, alook een woordje van dank voor mijn bikepartner die mij al 3 dagen heel aangenaam vergezeld, en morgen vliegen we d'er weer in :bounce:
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Ook ik ben op de middag afgezakt naar Herzele; het was een hele droge editie, zijn we in deze periode niet gewoon.
Heel weinig volk in de NM maar dat heeft ook zijn voordelen.
De bevoorrading was super!! =D> =D>
De bewegwijzering, op 1 plaats na, was heel goed, de aanduiding van de splitsingen waren uitstekend =D>
Bij de aankomst was de boterham welkom zodat ik niet met lege maag de terugweg kon aanvatten.
De fietscompagnon was ook heeeel tevreden.

Bedankt aan de organisatie; jullie hadden wat meer volk verdiend!!

Een heel gelukkige mountainbikester !!
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

@Allen: leuk om die toffe commentaren te horen! Was er zelf spijtig genoeg niet bij door ziekte...
vivkemobiel schreef:Haaike: bij mij werkt die link niet. Ik heb je broer en moeder gezien.
Raar, bij mij ging het wel, ook als ik uitgelogd was. Maar ik heb het eens gecontroleerd, de instellingen aangepast en de link nog eens opnieuw ingevoegd en ik denk dat het nu wel moet lukken.
Jouw foto was spijtig genoeg onscherp; ik heb hem zien passeren tijdens het "uitkuisen" van de foto's deze namiddag. Mijn moeder & Aarjen hadden het gezegd dat je dan toch de 47km ging doen.
Wacko007 schreef:Waar ik eventjes moeilijk mee had, was de betalende, bewaakte fietsenparking. Dat zal wel te maken hebben met de economische toestand? Soit, die 50cent bespaarde je dan weer op de relatief goedkope drank binnenin.
Tja, eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje onnozel, die betalende fietsparking (maar ik ben dan ook niet degene die beslist of die iets afweet van de clubbudgetten, dus dan is het ook makkelijk spreken natuurlijk :wink:). Als ik in Limburg / Vlaams-Brabant ga rijden, moet ik nooit betalen, maar blijkbaar is dat in Oost-Vlaanderen toch nog altijd de gewoonte (ben nog maar weinig tochten tegengekomen waar het gratis is).
BikerG
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 12 nov 2011 19:25
Rijdt met: Cube

Bericht door BikerG »

Spijtig dat het heel wat stukken bevatte van de tocht daags ervoor te Aspelare, ook al was het soms in tegenovergestelde richting.

De nieuwe vertrekplaats te Herzele moet toch heel wat mooie mogelijkheden zat bieden om in die regio een andere tocht voor te bereiden, niet?

In mijn ogen een beetje gebrek aan inspiratie.
Plaats reactie