Za 05/11/2011 Vlamertinge :: VTT Franco Belge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
feverbiker
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 11 sep 2011 17:51
Rijdt met: orbea

Bericht door feverbiker »

k,zal er wok bij zijn zaterdag
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Bericht door aji »

aanwezig met een groepje Mc Bride bikers
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Aanwezig met een klein groepje TPM-bikers.
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Vorig jaar niet kunnen aanwezig zijn. Dit jaar terug present. :bounce:
Gebruikersavatar
koendd
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 00:03
Rijdt met: thompson mach 5 XT

Bericht door koendd »

twas in orde!
heb wel medelijden met diegene die de refter mogen kuisen (en de stoelen vooral...)
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

koendd schreef:twas in orde!
heb wel medelijden met diegene die de refter mogen kuisen (en de stoelen vooral...)
Lag het dan zo vettig?
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

AMG schreef:
koendd schreef:twas in orde!
heb wel medelijden met diegene die de refter mogen kuisen (en de stoelen vooral...)
Lag het dan zo vettig?
Vannacht geregend hé, dus vanmorgen redelijk vettig maar al bij al goe bereidbaar.
phane
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 08 nov 2008 21:41
Rijdt met: Trek

Bericht door phane »

De weergoden zijn deze tocht de laatste jaren duidelijk niet goed gezind. Opnieuw een (half) verzopen editie, dus. Vooral de eerste stroken lagen er slecht bij. Heb enkele schuivers gezien en ook zelf enkele maal voet aan grond moeten zetten. Net toen ik bijna genoeg had van de modderstroken, kwam de Catsberg er aan. De (zware) lus rond de Cats en iets verder zwarte berg lag er ondanks de regen heel goed berijdbaar bij. Op de terugweg opnieuw enkele vettige stroken en nog plat gereden ook. Bij droog weer is dit een mooie tocht. Bij nat weer daarentegen mogen er voor mij gerust nog enkele stroken geschrapt worden (bijv. de strook rond de manege). Ook naar Westouter toe wordt gekozen voor de vettige strook langs de beek, alhoewel deze strook perfect kan vermeden worden en vervangen door een andere (veel beter berijdbare) strook (het verlengde van de strook waar die vettige strook op uitkomt).

Toch bravo voor de organisatie en hopelijk een droge 20e editie!
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

Zou deze ook graag eens rijden bij wat droger weer en parcours, maar ja daar kan de organisatie niets aan doen hé.
Vettigste stukken zaten duidelijk in het stuk tot de eerste bevoorrading maar dat herinnerde ik me nog van de vorige edities. De Cats, overal goed bereidbaar, was het te verwachten hoogtepunt. Eén keer moeten afstappen op het einde van dat klein wegeltje waar ge van de baan links moest inslaan. Al bij al heb ik mij goed geamuseerd, enkel wat compagnie gemist van de andere (afwezige) Grysperre's :wink:
Enorm genoten van de afspuitstand bij aankomst, was da genieten zeg.
Wat mij betreft tot volgend jaar, en aan de organisatie, ooit zal het wel eens lukken bij beter weer. =D> =D>
biker1990
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 29 okt 2011 19:33
Rijdt met: ne zwarte

Bericht door biker1990 »

Tof ritje, de organisatie kan niets aan het weer veranderen ! alles lag er vettig bij maar het was te doen !

heb er absoluut van genoten !!

GRTZ
Plaats reactie