Zo 13/11/2011 Huizingen/ Beersel :: 4de Wcup Classic MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Saturnuske
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 11 nov 2003 21:49

Bericht door Saturnuske »

Al van bij het oprijden van de parking werd ik onmiddellijk in het Franstalig :oops: naar m'n parkeerplaatsje begeleid..., op zich geen probleem want de meneer was heel vriendelijk. Op het moment dat hij voelde dat ik Nederlandstalig was, deed hij toch moeite...
De inschrijving verliep erg vlot als je vooraf je "paperassen" had meegebracht.
Van in het hele begin wemelde het van het grote aantal deelnemers maar vermits de splitsing vrij van in het begin plaatsvond, ondervonden we er praktisch niks last van.
Aan de eerste bevoorrrading werden we tot over ons oren verwend van de producten van W-cup. Enorme vriendelijke meisjes die er aan de tafels stonden. Amaai, chapeau voor de hele dag in de kou te staan.
Ik was opgetogen van geheel de toertocht. Een "rijkelijke" mix van singletracks tijdens beklimmingen, heftige afdalingen, mooie bospassages.
De delen die door de velden passeerden waren mooi in evenwicht met de rest van het parcours. Niet te lang en vervelend,trouwens er was ook geen wind. Op bepaalde plaatsen waar ik van dacht" amaai m'ne frak" Als het hier geregend zou hebben,zal't andere "toebak" zijn zelle; dan stond ik al lang te voet, enfin...
Voor de allereerste keer hier gereden te hebben ben ik enorm trots op de organisatie en kom zeker terug.
Goed zo Huizingen
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Goed geamuseerd en afgezien! Persoonlijk vond ik het tochtje van vorig jaar nog ietske beter, niet te min was het TT'tje af. Er mogen wel iets meer techinsche stukjes in voorkomen, maar das ook een persoonlijke keuze voor me.
Thierry W
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 19 dec 2010 21:12
Rijdt met: Canyon

Bericht door Thierry W »

Mooie rit en proficiat aan de organisatie, ik heb mij goed geamuseerd.
Rond 8u30 vertrokken voor de 55km en niet super veel last gehad van opstoppingen.

Sommige bikers begrijp ik toch niet, je bent aan het wachten bij een opstopping en toch komen er andere zich nog tussen wringen,
inplaats van gewoon hunnen toer af te wachten :roll: .
luke
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: di 20 jul 2004 12:33
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR

Bericht door luke »

Kon er spijtig genoeg niet bij zijn maar zou hem graag nog eens rijden.
Kan er mij iemand de track van de 40 km doorsturen ????
Je zou mij er een groot plezier mee doen......bedankt alvast :-)
wiene
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 12:17
Rijdt met: Ridley Trailfire

Bericht door wiene »

:-) zeer mooie maar lastige toertocht, op de 55 km meer dan 1OOO hm ? de bevoorradingen waren top, met vriendelijke mensen, heb verschillende bikers langs de kant zien staan met pech, zou het niet mogelijk zijn om een paar noodpunten aan te brengen, voor de rest =D>
Gebruikersavatar
fugitif
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 27 jul 2008 10:56
Rijdt met: Canondale Flash 29er , Viper fugitif
Contacteer:

Bericht door fugitif »

wiene schreef::-) zeer mooie maar lastige toertocht, op de 55 km meer dan 1OOO hm ? de bevoorradingen waren top, met vriendelijke mensen, heb verschillende bikers langs de kant zien staan met pech, zou het niet mogelijk zijn om een paar noodpunten aan te brengen, voor de rest =D>
Op elk polsbandje stond een noodnummer dat je kon bellen bij pech. Wij hebben drie kamionettes rondrijden voor pechverhelping ter plaatse of vervoer naar de start.
depeet
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 27 okt 2011 12:43
Rijdt met: Specialized

Bericht door depeet »

wow wat een organisatie, genoten van eerste tot laatste km, was mijn eerste deelname hier maar zal zeker mijn laatste niet zijn, toch nog 1 vraag, hoor sommigen hier zeggen dat er nog betere parcoursen zijn, zou toch graag weten waar hoor, aan de organisatie : nogmaals bedankt :-D
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

fugitif schreef:
wiene schreef::-) zeer mooie maar lastige toertocht, op de 55 km meer dan 1OOO hm ? de bevoorradingen waren top, met vriendelijke mensen, heb verschillende bikers langs de kant zien staan met pech, zou het niet mogelijk zijn om een paar noodpunten aan te brengen, voor de rest =D>
Op elk polsbandje stond een noodnummer dat je kon bellen bij pech. Wij hebben drie kamionettes rondrijden voor pechverhelping ter plaatse of vervoer naar de start.
Wat baten kaars en bril... :lol:

Straffe prestatie van mezelf trouwens om op zo'n massa foto's niet 1 keer in beeld te zijn :lol:
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

P° schreef:
fugitif schreef:
wiene schreef::-) zeer mooie maar lastige toertocht, op de 55 km meer dan 1OOO hm ? de bevoorradingen waren top, met vriendelijke mensen, heb verschillende bikers langs de kant zien staan met pech, zou het niet mogelijk zijn om een paar noodpunten aan te brengen, voor de rest =D>
Op elk polsbandje stond een noodnummer dat je kon bellen bij pech. Wij hebben drie kamionettes rondrijden voor pechverhelping ter plaatse of vervoer naar de start.
Wat baten kaars en bril... :lol:

Straffe prestatie van mezelf trouwens om op zo'n massa foto's niet 1 keer in beeld te zijn :lol:
Veel te rap gereden; de fotograaf kon je niet volgen #-o #-o
Jayson
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 19 aug 2009 14:25
Rijdt met: Canyon

Bericht door Jayson »

Goeie organisatie, mooie tocht! In het begin wel nogal veel last gehad van opstoppingen: misschien start en finish omwisselen zodat de grote groep niet onmiddellijk een single track ingejaagd wordt? Uiteindelijk schitterende 70km gedaan: perfecte training om goed de winter in te gaan ;-)

Garmin-connect:http://connect.garmin.com/activity/1284 ... 4.facebook
Plaats reactie