Zo 13/11/2011 Huizingen/ Beersel :: 4de Wcup Classic MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Alles staat klaar voor de tocht van 70 km; wie deze tocht laat linksliggen, zal spijt hebben. We gaan ons met dit zonnig weertje kunnen uitleven!!

Dworpse bikers: here we come !!!
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door mahna-mahna »

ook aanwezig voor de 55 km (of misschien wel de 70 km)
Gebruikersavatar
fugitif
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 27 jul 2008 10:56
Rijdt met: Canondale Flash 29er , Viper fugitif
Contacteer:

Bericht door fugitif »

Alles is en staat gereed . Iedereen welkom vanaf 08u00 in het provinciaal domein van Huizingen. Alle 102 helpers staan morgen klaar om jullie een onvergetelijke tocht en aprés aan te bieden !!!

De Dworpse Bikers
Gebruikersavatar
Ghastly
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 19:27
Rijdt met: On-One ScandAl 29'er

Bericht door Ghastly »

wij starten om 9u met wat mannen (en vrouwen) voor de 70.
Hopelijk minder pech dan 2 jaar geleden toen we 4 keer platvielen en een klein uur op een vervangbandje hebben zitten wachten...
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bericht door alain »

Vanmorgen gestart in Huizingen maar jammer genoeg de strijd moeten staken op de eerste helling :evil: :evil: na ongeveer 200m.
Mijn voorganger ( gekleed in een zwarte tenue en waarschijnlijk franstalig ) is gestopt voor mij en op mijn voorwiel gevallen.
Ikzelf rij met een witte Scalpel en draag het tenue van de 2 Many Bikers ( zwarte tenue met zwart-wit dampatroon op de rechter mouw )
Gevolg van deze val was een slappe voorband. Bovenaan het bergje vroeg die persoon of er schade was aan mijn fiets ( hij was hiervoor verzekerd )maar ik vermelde enkel een lekke ban d die ik wel zou opblazen.
Toen die persoon vertrokken was en ik mijn band wilde opblazen stelde ik vast dat heel mijn voorwiel geplooid was #-o
Daarom ben ik via het forum op zoek naar die persoon om eventueel mij te contacteren om te kijken of dit nog geregeld kan worden via deze verzekering
Ik wens hier wel te vermelden dat ik deze persoon helemaal niets verwijt.

Ik dank hierbij ook de Dworpse Bikers die op hun site deze boodscah willen plaatsen.
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Vanmorgen aan de start voor de 40km met 5 Den Blok Bikers. Mooie startlocatie, prachtig parcours in deze mooie streek, veel volk en toch had je op het parcours geen (of weinig) last hiervan. De modderzones waren perfect aangegeven en dat deed me er toch aan denken dat MTB in de zomer het leukere werk is.. :P Goede bevoorrading en leuke apres. En die afspuitplaats... knap werk kerels!

We hebben er van genoten vandaag. Enkel de zon bleef wat achterwege en aan de bevoorrading was het verdomd koud. Zou de herfst dan toch stilaan beginnen...
delange
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 13 jul 2010 12:58
Rijdt met: Trek 9.8

Bericht door delange »

Ook gestart voor de 40 km. Het was alweer een prachtige toer met een prachtige organisatie. Heb ervan genoten.

Het enige minpunt was het grote aantal "racers" die alles komen verpesten. D'er heeft er me zelf eentje van de baan gereden. Wanneer gaan die wielerterroristen de MTB sport uiteindelijk is met rust laten? Bergaf kan het niet sneller gaan maar als het bergop begint en / of het wordt wat technisch dan zitten ze voor uw wielen te zeveren. Laat onze sport met rust en ga op de baan rijden!
Gebruikersavatar
stijndep
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 07 feb 2010 21:19
Rijdt met: rock rider 9.1

Bericht door stijndep »

jup bedankt voor de prachtige rit vandaag
heb er van genoten en twas de verplaatsing zeker waard
heb er 72 op de teller staan en 1420 hm
zijn er nog die er meer hebben dan de
normale 1200 hm of ligt het aan mn kilomitriek
normaal tot volgend jaar
Allé vooruit
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 07 sep 2010 22:38
Rijdt met: Merida

Bericht door Allé vooruit »

Top organisatie.
Rustig gestart en ik verschoot hoe sommigen mij voorbij vlamden. In het tweede deel kwam ik er een paar terug tegen. Heb heel veel lijken moeten oprapen :-). Doseren is de boodschap!
Gebruikersavatar
CBo
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 21:48
Rijdt met: Pilot

Bericht door CBo »

Prachtige tocht, we zijn voor de 55km gegaan. Er was bangelijk veel volk, maar je kan het niemand kwalijk nemen, deze tocht is het gewoon waard. Het was de moeite om 15min aan te schuiven om in te schrijven, om heel af en toe enkele minuten te moeten wachten op't parkoer, 't was gewoon super.
Plaats reactie