Ma 31/10/2011 Zele :: Haloweentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Bericht door fietsertjeAnn »

Flip-poz schreef:Als men om 18u start en de kleine tocht doet, kan men die dan uitrijden zonder goede verlichting?(tegen een redelijk tempo en nie te veel pech)

Maat van mij had deze toch voor ogen maar niet stilgestaan bij het feit dat deze tocht vooral in den donkere gereden zal worden. En mijn magicshine lampke is nog onderweg #-o
Met het winteruur dat ingegaan is, is er volgens mij niet veel verschil tussen starten om 18.00 of later. Donker = donker.
Wij doen regelmatig mee aan avondtt en in de bossen , velden , ... is het ECHT donker #-o Probeer eventueel mee te rijden met mensen die wel goede verlichting hebben zodat je van die verlichting gebruik kan maken.
Wij starten om 18.00 met 4 (3 mannen en 1 vrouw) en iedereen heeft heel goede tot schitterende verlichting. Bij ons mag je zeker aansluiten maar nadeel zal zijn dat wij voor 1 keer deze tt aan een vrij traag tempo zullen rijden wegens medisch probleem. Vorig jaar was het heel vettig en hadden wij ongeveer 21 km/uur. Dit jaar zal het wel droger zijn maar zal onze snelheid toch wat lager liggen.
dirty old man
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 20 apr 2010 17:16
Rijdt met: trek 6700/Ridley Noah

Bericht door dirty old man »

Indien de snelheid niet te hoog is en U kunt mee met een groep met degelijke verlichting valt dit te overwegen maar het wordt niet aanbevolen

Gr.
Gebruikersavatar
DasKonzept
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: za 21 nov 2009 00:15
Rijdt met: enen op 't oog

Bericht door DasKonzept »

Aan madam Crevits vragen de lampen van den E17 aan te steken ... !?
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

Flip-poz schreef:Als men om 18u start en de kleine tocht doet, kan men die dan uitrijden zonder goede verlichting?(tegen een redelijk tempo en nie te veel pech)

Maat van mij had deze toch voor ogen maar niet stilgestaan bij het feit dat deze tocht vooral in den donkere gereden zal worden. En mijn magicshine lampke is nog onderweg #-o
zonder licht zou ik het niet doen. [-X
ik heb daarnet de tour al eens gereden(kon het niet laten met dit zonnetje en hij passeerde in Waasmunster op een km van mijn deur)
het parcours ligt er zeer proper bij(slechts 2 plassen) toch enkele technische stukken die voor sommige zelfs overdag moeilijk te rijden zijn. (lees flank van E17)
het zal rustig aan zijn, want ik zit al 3 dagen na elkaar op mijne velo :-)
tot straks :bounce:
Flip-poz
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 05 jul 2009 13:07
Rijdt met: Ghost EBS2 full XT

Bericht door Flip-poz »

Hebben wel verlichting maar flauw ivm magicshine oid. Zullen wel zien wat het geeft, lukt het niet, keren we terug.

Ann, als je dit nog leest, je mag altijd je gsmnr posten, en dan kunnen we misschien afspreken daar. Zullen er tussen 18u en 18u15 zijn.

Thx!
Gebruikersavatar
Peter#21
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: ma 16 aug 2010 07:01
Rijdt met: TREK SUPERFLY FS 29

Bericht door Peter#21 »

Ze mijn stalen ros is voorzien van enkele kaarsen hoop dat ik er genoeg met ga zien :-D ga hier vertrekken en tot straks!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Ik rij graag nogal snel, nie om te stoefen maar om goed warm te blijven.
Daarom heb ik toch mijn bedenkingen ivm combinatie MTB tocht en nachttocht. En toch zou ik het nog graag eens doen....
Dus vanmiddag rit gereden in Basel, de pijltjes voor te tocht van morgen hangen er reeds.
butcher
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 30 mar 2010 14:48
Rijdt met: id worx mountain rohler

Bericht door butcher »

Net terug van de tocht in Zele, alles super, de organisatie, de sfeer, de bepijling, de bevoorrading, de apres, was m'n eerste avondrit, we waren met 7 man van Lokeren gekomen met de fiets, stevig tempo erop na gehouden ,avg 24,5 ,supergoed geämuseerd, ik ga dat nog doen, grtjs
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

op mij alléén de 45km gereden maar je moet dan toch goed opletten voor de pijlen ,met meerdere ziet iedereen wel iets maar alléén :-D

Maar leuk tochtje ,op het eentje me aan een groepje gekoppeld mits de licht begon te minderen en ik bijna niets meer zag

Batterij iets langer opladen int vervolg
Mario282
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: di 20 jul 2010 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp Carbon 29er

Bericht door Mario282 »

men eerste nachttocht, was super.... dikke pluim voor de organisatie :)

grtz
Plaats reactie