Ma 31/10/2011 Zele :: Haloweentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zelenaar
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 nov 2007 22:02
Rijdt met: Giant XTC

Re: Papegaai ziet vreemde oogjes in het gras!

Bericht door zelenaar »

StrammerMax schreef:Ik ben ook komen rijden in Zele en werd er op diverse plaatsen beloerd door vreemde oogjes in het gras! Wie dat waren, dat kan je hier al lezen!



Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * Winterkalender West-Brabant en Noorderkempen 2011-12
Papegaai, heel leuk om je positieve reactie en verslagje te lezen, en bedankt om ons mysterie van de katoogjes te bewaren 8). Tot volgend jaar in den draai :evil:, zelfde dag, zelfde uur, met nog meer en andere decoraties (spijtige noot : dit jaar is er weer redelijk wat decoratie gestolen :cry:
zelenaar
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 nov 2007 22:02
Rijdt met: Giant XTC

Bericht door zelenaar »

Bikers allerhande,
Het doet plezier dat jullie weeral van deze 8e halloweennachttocht in zele hebben genoten en de volledige omkadering weten te apprecieren. Er is inderdaad door de volledig ploeg heel wat werk en (nachtelijke) uurtjes in gestoken. Een kleine negatieve noot is wel er weer decoraties langs het parcours gestolen zijn, niet alleen spijtig voor de mensen die er zoveel werk insteken maar vooral voor de andere bikers die maar hebben kunnen genieten van de helft van de decoraties.
Maar de reacties op dit forum geven ons alweer de moed om er volgend jaar terug in te vliegen (en de nieuwe ideeen zijn al aan het broeden)

Bedankt en tot volgend jaar
:evil:
Laatst gewijzigd door zelenaar op do 03 nov 2011 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Ik had dit jaar andere verplichtingen (mijn brother mocht 50 kaarsjes uitblazen, dus een leuk feestje), daardoor heb ik hier een serieuze kanjer van een avondrit moeten missen, volgend jaar zijn we zonder pardon terug aanwezig :evil:
Gebruikersavatar
Icerider
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 31 jan 2005 19:49
Rijdt met: Merida Carbon FLX 3000-D
Contacteer:

Bericht door Icerider »

@ dirty old man:

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het een flits was om sfeer te scheppen... :drunk: [/quote]
dirty old man
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 20 apr 2010 17:16
Rijdt met: trek 6700/Ridley Noah

Bericht door dirty old man »

@ icerider, fotos zijn ondertussen uitgekomen, ik probeer deze zo snel mogelijk op de site te krijgen en zet de link op het forum.
Thnx voor de opmerking :wink:
dirty old man
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 20 apr 2010 17:16
Rijdt met: trek 6700/Ridley Noah

Bericht door dirty old man »

http://www.jtvbrigand.be:80/index.php?q ... temId=5391

Foto's van de bevoorrading, het zijn meestal sfeerfotos maar toch ook enkele bikers in actie aan het buffet en tussen de graven :lol:
Plaats reactie