Di 01/11/2011 Weelde / Ravels :: VTT Weelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Jef Dries
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 12 mar 2007 22:57
Rijdt met: Merida

Bericht door Jef Dries »

Patrick,
I'll be there too!!! Ritje in eigen dorp [-o< , pintje drinken in eigen dorp :drunk:
robbedoeski
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 24 okt 2010 11:39
Rijdt met: ridley

Bericht door robbedoeski »

WWT-Arendonk zal eveneens van de partij zijn.

Noteer alvast ook volgende VTT/datum in jullie agenda:

27 november '11: toertocht WWT-Arendonk Postelboershof Wampenberg 136
Warpy
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 14:09
Rijdt met: Haibike Greed RC 29-er / Van Tuyl VT 340 Cross

Bericht door Warpy »

Aan de collega's van de rappe wielen: Ruk, Snuk :lol: en vele anderen van Onze Hoop Oud-Turnhout zullen zeker present zijn! Nog wel één vraagje: worden de "crossers" weer gediscrimineerd aan het MTB-parcours in Ravels? Tot morgen
okke
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: za 28 okt 2006 18:42
Rijdt met: Merida

Bericht door okke »

Dat discrimineren is verleden tijd. De goeie verstandhouding met ATB Kempen heeft dat euvel na 1 (spijtig) keertje van de kaart geveegd. Iedereen rijd het trajekt dat hijzelf kiest. Dat is dus 18km (kidstour), 30 km, 36km of 51,5 kilometer. Tot morgen ! :wink:
Warpy
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 14:09
Rijdt met: Haibike Greed RC 29-er / Van Tuyl VT 340 Cross

Bericht door Warpy »

Da's plezant om te lezen! Ook nen dikke merçi aan de mannen van ATB Kempen voor hunne goede wil. Tot morgen.
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Bericht door Steenrijen »

zullen er morgen nog eens een lap op geven !! Na zondag wegens onvoorziene omstandigheden te moeten passen voor scherpenheuvel-hapert zit ik nu met een overschot aan energie.. :-)
Gebruikersavatar
Hanzzer
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 mar 2010 19:00
Rijdt met: Scott Scale 29 Elite
Contacteer:

Bericht door Hanzzer »

ik kom Scherpenheuvel - Hapert uit mijn benen rijden ...
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Bericht door Donkey@base.be »

Bedankt voor de organisatie en voor het voorzien van de 35km mogelijkheid. Het was voor mij in orde. Tot de volgende keer !
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Deze ochtend erg vroeg in Weelde vertrokken. Verleden jaar de 20km gedaan en dit jaar zijn we voor the full monty van 50km gegaan.

Nogmaals bedankt aan die medebiker uit Kasterlee waarmee ik zowat de ganse toer heb samengereden. Het was zeer aangenaam aangezien we zowat dezelfde snelheid hadden. Nogmaals mijn excuses voor die laatste kilometers maar ik had echt niet door dat je niet meer in mijn wiel zat.

Anyway, het parcours was indrukwekkend. OK, de eerste en laatste kilometers waren wat asfalt maar dat kon de pret niet drukken. Tussenin singletrack paradijs met het ATB Kempen parcours en nog anderen. Ik heb ook wat bordjes van Bloso gezien maar volgens mij hebben ze alles uit de regio gehaald wat erin zat.

Dan ook nog eens seingevers op zowat elke drukke baan en een bevoorrading om U tegen te zeggen. Man, man, man, dat was meer een buffet dan een bevoorrading. :lol:

Volgend jaar komen we ZEKER terug!!

http://connect.garmin.com/activity/125717359
Gebruikersavatar
Hanzzer
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 mar 2010 19:00
Rijdt met: Scott Scale 29 Elite
Contacteer:

Bericht door Hanzzer »

toegegeven één van de schoonste toertochten van de Kempen ...goed gedaan !
Plaats reactie