Zo 09/10/2011 Vosselaar :: Vosselaar VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

gertjes
Mountainbiker

Zo 09/10/2011 Vosselaar :: Vosselaar VTT

Bericht door gertjes »

WTC De Bokkespurters nodigen jullie graag uit op onze 18de Alucotec - veldtoertocht op zondag 9 oktober in en rond de groene gordel van Vosselaar.

Afstanden : 22 - 27 - 47 km
Vertrek : Sporthal Diepvenneke te Vosselaar
Inschrijving :7u30 tot 10u30
Prijs : Leden VWB/WBV: 2,50 € - Niet leden :3,50 €
Bevoorrading: sportdrank, koeken, verse cake, bananen, sinaasappelen en verse soep
Kleedkamers met douches voor mannen en vrouwen
bewaakte fietsstalling
Pechverhelping

Er zijn seingevers voorzien op alle moeilijke oversteekplaatsen.

Nieuw dit jaar: apres-bike met live muziek !

Ook de omloop is aangepast tegenover vorig jaar en we hebben hierbij zeker rekening gehouden met jullie commentaren. Zelfs onze pijlen hebben we vernieuwd: maatje groter en felgekleurd rood met geel. :-D

De foto's van de voorgaande edities kan je bekijken op onze website: www.bokkespurters.be

Bekijk ook even de commentaren van de voorgaande jaren, zij zijn onze beste referentie !
Laatst gewijzigd door gertjes op di 04 okt 2011 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Speedy G.
Mountainbiker

Bericht door Speedy G. »

Dit was vorig jaar mijn allereerste toertocht die ik deed na jaren inactiviteit.
Verleden jaar de kidstoer van 17km gedaan; dit jaar gaan we uiteraard voor de grote afstand.

Is er ook een mogelijkheid om 2 afstanden te mixen en zo aan ongeveer 35km te komen voor mijn broertje???

Passeren jullie net zoals verleden jaar ook weer door de Kapelstraat???
Want dan kan ik hier inpikken en dan zo komen inschrijven.

En waarom vermeld de flyer op jullie website de afstanden 32, 37 en 46km??
mens
Mountainbiker

Bericht door mens »

Speedy G. schreef:Dit was vorig jaar mijn allereerste toertocht die ik deed na jaren inactiviteit.
Verleden jaar de kidstoer van 17km gedaan; dit jaar gaan we uiteraard voor de grote afstand.

Is er ook een mogelijkheid om 2 afstanden te mixen en zo aan ongeveer 35km te komen voor mijn broertje???

Passeren jullie net zoals verleden jaar ook weer door de Kapelstraat???
Want dan kan ik hier inpikken en dan zo komen inschrijven.

En waarom vermeld de flyer op jullie website de afstanden 32, 37 en 46km??
Drukfout?
Speedy G.
Mountainbiker

Bericht door Speedy G. »

mens schreef: Drukfout?
Zou kunnen maar handig om weten voor de mensen die kleinere afstanden willen rijden.
gertjes
Mountainbiker

Bericht door gertjes »

Oeps, mijn fout ! Sorry !
De affiche die op de website is geplaatst is nog een oude versie en ik ben vergeten die te vervangen.

Omdat het ieder jaar weer afwachten is of we op bepaalde plaatsen mogen komen, is het enorm moeilijk om correcte afstanden te geven.

We hebben gisteren nog goed nieuws gehad van bosbeheer dat we een stuk waar we vorig jaar moesten rondrijden, nu wel helemaal mogen benutten, mss maar éénmalig, maar toch alvast voor dit jaar een kilometertje meer single-track-plezier !

Ook het privé- bos van Piet Roelen mogen we dit jaar helemaal gebruiken!

De toer vertrekt richting Turnhout, dan langs de vaart naar het bos van Piet Roelen. Dan passeren we inderdaad de Kapelstraat om via de Konijnenberg richting bevoorrrading te rijden. Het lukte ons niet om deze mooi in de helft van alle afstanden te krijgen: bij de kleine toer eerder laat, bij de grote toer, eerder vroeg. We hebben hiervoor gekozen omdat we alle deelnemers toch zeker dit eerste deel willen laten rijden, dit is immers het stuk waar je anders niet mag komen.

Na de bevoorrading gaan we via "den draad van Janssens" na de eerste splitsing naar het bloso-gedeelte: blauw en voor de grotere toer ook rood.
Hier respecteren we helemaal de spelregels van bosbeheer en volgen mooi de toer !

We hebben alvast ons best gedaan om " binnen de lijnen te blijven" en jullie toch een mooie tocht aan te bieden !
Speedy G.
Mountainbiker

Bericht door Speedy G. »

Als ik het zo goed lees, gaan jullie nu in tegenwijzerzin rijden waar jullie en eigenlijk omgekeerd aan verleden jaar? Niet?

Dan ga ik toch maar eerst naar de start komen want anders komt de bevoorrading voor mij wel erg EXTREEM vroeg. :-D
gertjes
Mountainbiker

Bericht door gertjes »

Goed idee om eerst naar de inschrijvijng te komen, want enkele km na de Kapelstraat komt de bevoorrading.
Wij vertrekken inderdaad naar de andere kant tegenover vorig jaar. Het bos van Piet Roelen kwam vorig jaar aan het einde en komt nu in het eerste deel van de toer.
Speedy G.
Mountainbiker

Bericht door Speedy G. »

gertjes schreef:Goed idee om eerst naar de inschrijvijng te komen, want enkele km na de Kapelstraat komt de bevoorrading.
Wij vertrekken inderdaad naar de andere kant tegenover vorig jaar. Het bos van Piet Roelen kwam vorig jaar aan het einde en komt nu in het eerste deel van de toer.
Ik zal er om 7u.30 zijn dan.
Dan passeren we een paar km later terug langs mijn huis. :)
Kan mijn vrouw mij eventueel ook eens in actie zien. :-$
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door Danny MTB Vorselaar »

MTB Vorselaar zal er ook zijn met +- 10 man.
D_Jakke
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door D_Jakke »

De eerste TT na mijn Osteotomie operatie,dus de conditie moet ik eerst ergens gaan zoeken vrees ik :oops:
Plaats reactie