Zo 09/10/2011 Vosselaar :: Vosselaar VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Hanzzer
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 17 mar 2010 19:00
Rijdt met: Scott Scale 29 Elite
Contacteer:

Bericht door Hanzzer »

spijtig dat ik niet kon komen ik zit met een doopfeest van mijn dochter :) en heb één of andere tropische buikgriep waardoor ik al bijna een week plat ga dat niemer schoon is haha, volgend jaar kom ik zeker af !
Gebruikersavatar
quattrings
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 02 okt 2011 15:58
Rijdt met: Cannondale Flash F1
Contacteer:

Bericht door quattrings »

Vond dit nu net niet zo'n leuke tocht. Je kan altijd wel over iets zagen, maar drie kwart bloso parcours vond ik wat teveel van het goede.

Verder was de bepijling, bevoorrading (wel een beetje te vroeg, maar dat zal voor de kleinere toeren perfect zijn uitgekomen) en de seingevers dik in orde.
Volgend jaar wat creatiever in aanleg van het parcours en ik kom nog is af.
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

quattrings schreef:Vond dit nu net niet zo'n leuke tocht. Je kan altijd wel over iets zagen, maar drie kwart bloso parcours vond ik wat teveel van het goede.

Verder was de bepijling, bevoorrading (wel een beetje te vroeg, maar dat zal voor de kleinere toeren perfect zijn uitgekomen) en de seingevers dik in orde.
Volgend jaar wat creatiever in aanleg van het parcours en ik kom nog is af.
Ik heb geen idee welke toer jij gedaan hebt maar het Bloso gehalte was eerder minder dan de helft hoor.
Daarenboven zijn hier niet veel uitwijkmogelijkheden om zelf iets te voorzien, jammer genoeg.
Loser Killer
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 13:34
Rijdt met: Colnago

Bericht door Loser Killer »

Volgens mij hebt ge inderdaad nen andere toer gedaan. Dit was een goede organisatie. Sommige mensen gaan onderweg met een vergrootglas opzoek naar minpunten. Ik heb me geamuseerd en kom volgend jaar zeker terug.
Gebruikersavatar
mens
Mountainbiker
Berichten: 141
Lid geworden op: za 21 okt 2006 18:12
Rijdt met: Ridley crosswind

Bericht door mens »

[quote="quattrings"]Vond dit nu net niet zo'n leuke tocht. Je kan altijd wel over iets zagen, maar drie kwart bloso parcours vond ik wat teveel van het goede.

Verder was de bepijling, bevoorrading (wel een beetje te vroeg, maar dat zal voor de kleinere toeren perfect zijn uitgekomen) en de seingevers dik in orde.
Volgend jaar wat creatiever in aanleg van het parcours en ik kom nog is af.[/quote
Laatst gewijzigd door mens op zo 09 okt 2011 16:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nightmare
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 11 sep 2010 14:27
Rijdt met: trek8500

Bericht door nightmare »

Hoe je aan 3/4é bloso komt snap ik in de verste verte niet #-o , tot aan de bevoorrading geen meter bloso gezien [-X . Probeer zelf maar eens een TT van 45 Km in elkaar te knutselen :roll: :roll:. De pijlen waren ( ten opzichte van vorig jaar) goed zichtbaar :wink: , goeie bevoorrading (wel wat vroeg...), veel seingevers =D> , afspuitstand, bewaakte fietsstalling, genoeg bediening voor de aprés bike... kortom: een organisatie van de bovenste plank =D> =D> =D>
Tot volgend jaar!!
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Tot half drie te nacht in de Beatnik gezeten, om af te sluiten 4 Omerekes en nen Rochefort N°8 in m'n kas geslagen en dan 's morgens om half 8 opstaan om wa te gaan afzien, ik moet echt wel graag Montenbaiken :drunk:

Gezien de lichamelijke toestand ging het vanaf de bevoorrading beter en beter en ben ik tegen 27 gem. naar het diepvenneke gefladderd. En nu ligt hier nen ouwe mens in de zetel, ein klein bitsken groggy :-?

Schoon toerke mannen =D>
En al die zever over Bloso... gewoon de dag van de organisatie de vaste pijltjes efkes weghalen en dan vinden ze het allemaal een prachtig parcour...
Schoon Bloso is ook nie lelijk :P
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Bericht door TNTrek »

Weer een leuke thuis-tocht, ik wacht al vol (on)geduld op de foto's!
Het bos van Piet Roelen kende ik al, maar vooral de variaties in het bos achter Janssen waren een verrassing.


Wel jammer dat een percentje van de snellere deelnemers zich zelfs op de brede lanen van de blauwe Bloso genoodzaakt voelen hun collega's in de kant te rijden. Kan gebeuren natuurlijk. Maar wie zich dan weert in plaats van in de remmen te gaan, krijgt de dreiging van "ene op aa bakkes" in plaats van een sorry. Dat te horen van een persoon die dubbel zo oud is als ik =D>


Ook nog ferm onderuit gegaan op het brugje aan de Carestel, maar geen erg. Ik ken het daar nochtans #-o
gertjes
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 20:12
Rijdt met: Cannondale

Bericht door gertjes »

Hey,

Heel erg bedankt voor de plezante commentaren. En de punten die jullie aanhalen zijn allemaal terecht hoor (maak alleen van die 3/4, 1/4 bloso en dan kom je al mss al meer in de buurt :-D ) Aan die kant van Vosselaar hebben wij weinig alternatief, sorry !

Het hogere inschrijvingsgeld verrast me, ik vraag nog na hoe dit gekomen is...
Bij de eerste grote oversteek moest politie staan, die was waarschijnlijk nog niet aangekomen ....
De live-muziek volgende keer binnen plaatsen is idd een goeie tip.
De te vroege bevoorrading voor de lange toer was zeker een minpunt, we zijn er echt niet uitgeraakt hoe we dit anders konden oplossen.

Wij hebben er een goed gevoel aan over gehouden, ook in de zaal bij de aprésbike veel goeie commentaren gehoord. Met bijna 700 vertrekkers zijn wij zeer tevreden en de weergoden zijn ons al bij al nog goed gezind geweest.

Mercikes en wij blijven alvast ons best doen om jullie telkens weer een toffe tocht aan te bieden !

We proberen de foto's één van de dagen op onze site te plaatsen.

Bedankt!

De Bokkespurters
Gebruikersavatar
mens
Mountainbiker
Berichten: 141
Lid geworden op: za 21 okt 2006 18:12
Rijdt met: Ridley crosswind

Bericht door mens »

mens schreef:
quattrings schreef:Vond dit nu net niet zo'n leuke tocht. Je kan altijd wel over iets zagen, maar drie kwart bloso parcours vond ik wat teveel van het goede.

Verder was de bepijling, bevoorrading (wel een beetje te vroeg, maar dat zal voor de kleinere toeren perfect zijn uitgekomen) en de seingevers dik in orde.
Volgend jaar wat creatiever in aanleg van het parcours en ik kom nog is af.[/quote
Richt zelf eens nen VTT in..... dan weet je hoe het in elkaar zit. Da bloso gezaag!!! ik vond den toer PRIMA!!!!
Plaats reactie