Zo 02/10/2011 Pietrebais :: 9de Piétrebaise

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vital
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 13 okt 2009 19:02
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door vital »

Geweldige tocht, spijtig genoeg was de conditie niet geweldig... De hoogtemeters begonnen serieus te wegen op het eind.
Gebruikersavatar
lange Peter
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 13:45
Rijdt met: bmc 4 cilinder

Bericht door lange Peter »

Prachtige voormiddag gehad,tof parkoer!
Er was wel water hoor,je moest het gewoon zelf uitschenken :wink:
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

Zaaaalig tochtje
Gebruikersavatar
.joeri.
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: za 19 apr 2008 15:08
Rijdt met: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Contacteer:

Bericht door .joeri. »

GPS Track:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=obzwhqtxhxizqcyo

Iemand die weet waar de uitslagen van de chrono bekend worden gemaakt?
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

it's me ! schreef:Ik heb deze spijtig genoeg deze niet kunnen rijden wegens een keelontstekking. Leuk met zo een weertje thuis zitten.. :roll:


Heeft iemand de track op gps?
Is doorgegeven via PB.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Wat een prachtige tocht, mooi en goed uitgepijld, die pijlen en lijnen op de grond in 'tbos zijn heel duidelijk als ik met mijne kop tussen mijn kader aan 'tklimmen ben.
En een prachtige omgeving, zeker met dit mooi en droog weer, echt mijn ding. :P
Op de laatste 2 km even verkeerd gereden en terug op 't begin van het pascours geraakt.
Dus ik kom volgend jaar zeker terug, om mijne chronotijd te verbeteren. :wink:
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

uitslag volgens de chronoman terplaatse ging maandag online staan op ...

http://homeusers.brutele.be/ecolinc/
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Het was niet makkelijk kiezen vandaag. Langdorp leek me al even aantrekkelijk, maar het is dus Piétrebais geworden. In het Nederlands is dat Lagerbeek maar dat zal die kwaaie anderstalige halfweg het parcours zeker niet geweten hebben. Dit incidentje en hier en daar een chronorijder die dacht het alleenrecht te bezitten op bos en veld, kon in geen geval een domper zetten op het overheersende fun-gevoel. Het is hier mooi biken. Uitdagend, wijds en besloten, tactische indeling van het parcours. Ik kom hier graag terug.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Het was niet makkelijk kiezen vandaag. Langdorp leek me al even aantrekkelijk, maar het is dus Piétrebais geworden. In het Nederlands is dat Lagerbeek maar dat zal die kwaaie anderstalige halfweg het parcours zeker niet geweten hebben. Dit incidentje en hier en daar een chronorijder die dacht het alleenrecht te bezitten op bos en veld, kon in geen geval een domper zetten op het overheersende fun-gevoel. Het is hier mooi biken. Uitdagend, wijds en besloten, tactische indeling van het parcours. Ik kom hier graag terug.
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Bericht door pédalleur de charme »

Het was een fantastische toer. Zeker een van de mooiste van het jaar voor mij. De constante variatie in het parcours, pittige klimmen en vooral de technische afdalingen zullen me nog lang bijblijven. Zeer mooie streek, leuke singletracks... veel meer kan je van een goede tt niet verwachten. Alleen pech gehad dat er bij de 2 bevoorradingen geen water meer was. Dit had ik wel kunnen gebruiken ipv dat plakkerige spul.
Bepijling was ok, kon soms wel wat duidelijker maar geen problemen gehad. De laatste 5 km nog wel wat gesukkeld met materiaalpech:een gebroken spaak en derailleurpat beetje krom waardoor deze zijn eigen zin begon te doen. Volgend jaar kom ik hier zeker terug om mijn chronotijd (proberen) wat scherper te stellen, ookal zat ik nu al tot op mijn tandvlees.
Plaats reactie