Zo 02/10/2011 Pietrebais :: 9de Piétrebaise

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Bericht door pédalleur de charme »

Present voor de chrono. Ik heb een jaar of 2 geleden de tt gereden en meen me te herinneren dat dat wel de moeite was. Toen redelijk modderig, nu kurkdroog en (misschen iets te) warm. Vroeg opstaan is dus de boodschap en laat dat nu net niet een van mijn sterkste kanten zijn. Nu de chrono, we zullen eens zien wat dat gaat geven.
Gebruikersavatar
.joeri.
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: za 19 apr 2008 15:08
Rijdt met: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Contacteer:

Bericht door .joeri. »

birthday ritje, we gaan voor de chrono!
goed weer zal het al zijn, wat kunt ge nog meer wensen :)
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Zalig parkoer, sympathieke organisatie en goed weer :drunk: De sfeer zat er goed in en langs de kant door meerdere supporters aangemoedigd. Nu is rest er nog nagenieten en wachten op de uitslag ... hoop dat mijn 2u21 goed is voor een top 25 [-o<
Gebruikersavatar
spaver
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:07
Rijdt met: santa cruz blur xt xtr reba

Bericht door spaver »

Terug van een super tt met een stralende zon man het was weer een pittig ding omhoog omlaag zonder al te veel recup, de bevoorradingen op zijn waals maar in orde, alleen den dodgeW200 ontbrak te lang blijven plakken op den bbq haha, maar zo hadden ik en eric meer fun om te delen onder ons 2, eric heeft vandaag zijn grenzen verlegt =D> =D> de volledige 52km uitgereden tot de volgende
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Bericht door wardje »

merci beaucoup :lol: =D> tov van vorig jaar zat alles mee ... lekker zonneke , alles kurkdroog , pittig maar zalig ... :bounce:
en met 2 oudjes en 3 jonkies nen hoop lol ... t ging hard ,, maar als ge t gewoon zijt de pijltjes op de grond en ong het parcours kennende is dit echt n topper ... en echt waalse vriendelijkheid :-D
pluimpje voor de organisatie =D> , extra pijlen op de grond .. ze hadden geluisterd na vorig jaar :lol:
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

Wa ne schonen tocht zeg !
En inderdaad meer technisch uitdagend dan we hier gewoon zijn. De paar peanuts-recup-strookskes waren meer dan welkom :roll: .

Ik was voor de 40 vertrokken, maar blijkbaar ergens (voor de verandering #-o ) een luske bijgepakt, wegens pijlke gemist, want de eindstand stond op 45 km. Allemaal geen probleem want het was puur genieten.

Oja, ni te vergeten, de (backup)-bike van Meneer de Compagnon heeft puik werk geleverd ; hij heeft mij er geenen enkele keer afgegooid :-D !
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Voor mij de mooiste tocht sinds jaren,soms dacht ik dat ik in Toscanie zat,vooral met zo een zonnetje was het echt genieten.

Prima organisatie,nen dikke proficiat aan de parcourbouwer want dit was nog eens echt mountainbiken.

Alles samen goed voor 83km en niet kapot bij thuiskomst,zo heb ik het graag.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »

Prachtig parcours, de bepijling was soms een beetje nipt en ik had graag water gehad aan de bevoorrading (want met dit weer wordt dat zoet spul al snel siroop in uwe mond) maar voor de rest alles in orde. Weet iemand waar de uitslag terecht komt ?
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Ik heb deze spijtig genoeg deze niet kunnen rijden wegens een keelontstekking. Leuk met zo een weertje thuis zitten.. :roll:


Heeft iemand de track op gps?
Gebruikersavatar
.joeri.
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: za 19 apr 2008 15:08
Rijdt met: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Contacteer:

Bericht door .joeri. »

Zeer toffe tocht :) Pittig, uitdagend en mooi weer :)

Toch tweemaal een pijltje gemist. Maar toch ook goed dat er vaak pijlen op de grond waren getekend!

Heb me zeer zeker geamuseerd!


it's me ! schreef:Ik heb deze spijtig genoeg deze niet kunnen rijden wegens een keelontstekking. Leuk met zo een weertje thuis zitten.. :roll:


Heeft iemand de track op gps?
Komt eraan! (van de 52km)
Plaats reactie