Za 29/10/2011 Leopoldsburg :: Wielertoerisme Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Bericht door PcRider »

In naam van onze club en mezelf, wil ik de MTB'ers bedanken die mij aan de 2 heuveltjes, een Km of 4 voor het einde , hebben tegen gehouden om te zeggen dat een serieus gekwetste MTB'er de laatste Km's zelf wou afmalen, en hem hebben begeleid tot aan het punt waar hij kon opgehaald worden, voor ons zijn dat 5-sterren MTB'ers. =D> =D>

In heel de commotie heb ik vergeten te vragen van waar jullie zijn.
Als jullie dit bericht lezen, graag een seintje.

Aan het "slachtoffer", na een paar weken, weer een vol seizoen super MTB-TT's...
Laatst gewijzigd door PcRider op zo 30 okt 2011 08:03, 6 keer totaal gewijzigd.
bjorn13579
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 21:18
Rijdt met: Ene giant denk ik

Bericht door bjorn13579 »

Mooie tocht. Helaas een schuiver gemaakt op de tarmac naar een overgang voor het bos. Ben benieuwd of er daar meer mensen zijn gevallen. Was in ieder geval na de bevoorrading
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Was plezant toerke met toch wel enige hindernissen :-D De crossheuvelkes waren geweldig!

Ook ene keer op mijne toeter gegaan, ergens in los zand in een bocht bleef mijn voorwiel opeens stilstaan, en ikke nie... Natuurlijk net op mijn schouder waaraan ik afgelopen zomer een breuk gehad heb. Gelukkig is't weer even sterk als voordien en was de ondergrond relatief zacht (behalve die dennenappels)...

Goede bevoorrading, lekker drankske en soep was er volgens 't leeggoed ook geweest voor de vroegere starters.

Haja, ergens op de 33ste km lag er wel wat veel glas op't spoor, misschien iets om in de toekomst in't oog te houden?

Tot de volgende!
Gebruikersavatar
hdbadboy
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 21 okt 2009 20:32
Rijdt met: focus black raider 2.0

Bericht door hdbadboy »

bjorn13579 schreef:Mooie tocht. Helaas een schuiver gemaakt op de tarmac naar een overgang voor het bos. Ben benieuwd of er daar meer mensen zijn gevallen. Was in ieder geval na de bevoorrading
+1
knie geschaafd en pad krom maar morgen toch paraat in lommel
bjorn13579
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 21:18
Rijdt met: Ene giant denk ik

Bericht door bjorn13579 »

hdbadboy schreef:
bjorn13579 schreef:Mooie tocht. Helaas een schuiver gemaakt op de tarmac naar een overgang voor het bos. Ben benieuwd of er daar meer mensen zijn gevallen. Was in ieder geval na de bevoorrading
+1
knie geschaafd en pad krom maar morgen toch paraat in lommel
Was waar je zo paar keer op dat fietspad kwam he
Gebruikersavatar
hdbadboy
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 21 okt 2009 20:32
Rijdt met: focus black raider 2.0

Bericht door hdbadboy »

bjorn13579 schreef:
hdbadboy schreef:
bjorn13579 schreef:Mooie tocht. Helaas een schuiver gemaakt op de tarmac naar een overgang voor het bos. Ben benieuwd of er daar meer mensen zijn gevallen. Was in ieder geval na de bevoorrading
+1
knie geschaafd en pad krom maar morgen toch paraat in lommel
Was waar je zo paar keer op dat fietspad kwam he
ja daar net na de vijver
Gebruikersavatar
PcRider
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 14:02
Rijdt met: Merida Matts-DeoreXT
Contacteer:

Foto's TT 2011 WT Leopoldsburg

Bericht door PcRider »

De eerste foto's zijn er, nog niet zoals het moet en bijlange nog niet allemaal, maar het is een begin....
Het was vandaag een "plezante" drukke dag... :drunk:

http://www.pcrider.be/mtb2011

Veel plezier.......
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

Wegens onvoorziene dwingende familiale omstandigheden :( heb ik deze prachtige tocht moeten missen :-? Morgen dan maar Lommel. (hopelijk) [-o<
Gebruikersavatar
shortwood
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 06 feb 2010 21:22
Rijdt met: Trek 6700 disc

Bericht door shortwood »

Hier vandaag voor de eerste keer komen rijden en 100 % meegevallen
Prachtig parcours, prachtig weer, goede bevoorrading en lekkere douche achteraf
Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

radicalbiker schreef:Wegens onvoorziene dwingende familiale omstandigheden :( heb ik deze prachtige tocht moeten missen :-? Morgen dan maar Lommel. (hopelijk) [-o<
Je kan de tocht binnen de paar dagen bekijken in de filmbeelden die ik er maakte. Voorlopig 122 fotokes op https://www.facebook.com/media/set/?set ... 377&type=1
Tzijn geknipte fotokes uit de hand camera beelden. De tweede camera stond op mijn stuur. Die beelden komen ook in de filmkes..
Plaats reactie