Za 29/10/2011 Leopoldsburg :: Wielertoerisme Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

Fons Moors schreef:
radicalbiker schreef:Wegens onvoorziene dwingende familiale omstandigheden :( heb ik deze prachtige tocht moeten missen :-? Morgen dan maar Lommel. (hopelijk) [-o<
Je kan de tocht binnen de paar dagen bekijken in de filmbeelden die ik er maakte. Voorlopig 122 fotokes op https://www.facebook.com/media/set/?set ... 377&type=1
Tzijn geknipte fotokes uit de hand camera beelden. De tweede camera stond op mijn stuur. Die beelden komen ook in de filmkes..

Heb ik al bekeken Fonske, dat doe nog meer zeer dak er nie bij was. :( :wink:
Gebruikersavatar
bud
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 14:43
Rijdt met: Special i z e d
Contacteer:

foto's

Bericht door bud »

Waar zijn de foto's te vinden van die gasten met die "kanonloop" lenzen ?

:-)
Pre46
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 okt 2009 11:42
Rijdt met: ...

Bericht door Pre46 »

Al voor de 3de keer deze tocht gedaan, zowel de 40 als de 25 gereden vandaag, zeer mooie tocht.
in de west vlaanders hebben wij dat niet :-)

groeten van één van de mannen van harelbeke!!
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Bericht door Phille81 »

Vandaag ook in Leopoldsburg komen rijden (40 km).

Het gebrek aan hoogtemeters werd goedgemaakt door de vele singletracks. Toch zaten er een paar pittige klimmetjes in...
Parcours lag er door het droge weer ideaal bij... dit had evengoed modderploeteren kunnen worden. Met dank aan de weergoden :-)

Verder alles in orde met de bepijling, fietsenstalling en bevoorrading.
Voor de organisatie : =D>

Helaas toch weer een paar koerskonijnen zonder helm gezien [-X

Zoals eerder al vermeld : volgend jaar geen langere afstand voorzien ?
gertt2005
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 23 dec 2006 15:10
Rijdt met: tractor

Bericht door gertt2005 »

Dat glad stuk was mij ook bijna fataal, serieuze schuiver maar net recht gebleven....dacht nadien hetzelfde; hier moeten er al gevallen zijn.... :cry:
Machb
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 19:32
Rijdt met: Merida HFS XC 3000-M

Bericht door Machb »

Ik was gekomen voor de 32. Maar ik heb het bordje van de splitsing gemist en het werden er dus 40. Maar geen spijt van. Zeer leuke singletracks.
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

supertoerke ni meer of ni minder =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
mr.jones
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 okt 2005 10:22
Rijdt met: Scott

Re: foto's

Bericht door mr.jones »

bud schreef:Waar zijn de foto's te vinden van die gasten met die "kanonloop" lenzen ?

:-)
De foto's zijn gemaakt door een fotoclub.
Deze zijn te bekijken vanaf 7 november op onze website.
http://users.telenet.be/wtleopoldsburg
Aan alle deelnemende MTB'ers, bedankt voor te komen en tot volgend jaar. :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
mr.jones
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 okt 2005 10:22
Rijdt met: Scott

Bericht door mr.jones »

pollewieter schreef:Zéér plezante tocht,veel te snel gedaan, een aanrader voor wie van single-tracks houdt.
Aan de organisatie: met zo'n overvloed aan bossen en single-tracks ,waarom ook eens geen parcours van 50 of 60km (voor de freaks)
Ik vind dit een goed idee. Maar als organisator kan ik u wel vertellen dat we heel veel energie in deze toertocht steken. (met heel de club)
Ook zijn we gebonden aan strikte natuurregels !! En we zitten bovendien op Militair Domein wat ook niet evident is om zomaar enkel bossen of wegen bij te nemen. Wij willen als club liever kwalitiet. :-D :-D
Gebruikersavatar
Verellen
Mountainbiker
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:40
Rijdt met: Climb, Willier

Bericht door Verellen »

Zoals 2 jaar geleden weer super geamuseerd in L'burg, echt een toporganisatie =D>

Ik doe al een tijdje geen TT's meer, maar voor deze maak ik graag een uitzondering.

Samen met een kameraad de 40 km gedaan, voor hem was het de eerste georganiseerde TT en ook hij was in de wolken over het parcours.
Hier zit echt geen halve saaie meter in, fun van begin tot einde 8)
Wel flink gevallen in de laatste 5 km op een slingerende singletrack tussen de struiken, dikke wortel in een bocht niet gezien en vol in de struiken gevlogen #-o
Onderweg ook een paar keer geflitst, op die heuvel in het park stonden wel 3 schutters, ik waande me even Sven Nijs :lol:
Dikke merci aan de organisatie en definitely tot volgend jaar!!
Plaats reactie