Zo 09/10/2011 Halle-Zoersel :: Tripple Bikers Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
akpo
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 13 nov 2010 15:02
Rijdt met: Ridley X-fire

Bericht door akpo »

BLACK CUBE schreef:Willen de macadamjanetten die nog vol pillen zitten na een heel seizoen tegen 45 over het asfalt te knallen zich dit jaar onthouden. We willen er een leuke tocht van maken zondag! :evil:
Zielige reactie, proficiat!!!
TT is vr iedereen en allemaal respect vr elkaar (beginnende) op het forum zelf zou al een hele vooruitgang zijn.
Btw, wederom een super aangename toer... Congrats
Gebruikersavatar
xxbeemerxx
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: do 21 okt 2010 21:57
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door xxbeemerxx »

Voila juist terug en moet zeggen heb wel wat slijk gefreten maar dat hoor er bij :-D
Ben voor de 45 km gegaan dat eigenlijk 42km was maar bon :roll:
Bevoorrading was in orde vond ik en de bijpijling ook.
Er waren natuurlijk weer gasten bij die de pas afsneden van andere voor er toch maar voorbij te geraken, respect voor andere is soms toch ver te zoeken vind ik.
Maar ja die zullen er waarschijnlijk altijd zijn die denken dat ze alleen op een TT rijden :roll:
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Viel goed mee van slijk, heb met de fredjes wel enkele keren geschoven maar dat mag. Niet te veel volk maar genoeg om af en toe een opstoppingske te creeren, effe aanschuiven en op adem komen kan nooit kwaad. Voor de rest hebben we ons aan de max snelheid van 45 op de baan gehouden, wel met een gemiddelde snelheid van 29 en veel kromme sturen moeten voorbijsteken dus daar heb ik toch gene last van :lol:
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

xxbeemerxx schreef:Voila juist terug en moet zeggen heb wel wat slijk gefreten maar dat hoor er bij :-D
Ben voor de 45 km gegaan dat eigenlijk 42km was maar bon :roll:
Bevoorrading was in orde vond ik en de bijpijling ook.
Er waren natuurlijk weer gasten bij die de pas afsneden van andere voor er toch maar voorbij te geraken, respect voor andere is soms toch ver te zoeken vind ik.
Maar ja die zullen er waarschijnlijk altijd zijn die denken dat ze alleen op een TT rijden :roll:
Den Black Cube had dan precies toch zo geen zielige reactie....
Verder nen toffen tocht! Ze hebben alles uit de streek gehaald wat er in zat.
Zelfs de plaatselijke stellingbouwer heeft zijn beste beetje moeten voorzetten. :-D
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »

Leuke tocht, goede bepijling, alleen jammer dat het het heuse 'bruggen- en stellingenpark' van vorig jaar gereduceerd is tot nog maar 1 stelling :( er kruipt wss heel wat werk in maar het maakt de tocht wel uniek tov andere vtt's in de streek !
Gebruikersavatar
xxbeemerxx
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: do 21 okt 2010 21:57
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door xxbeemerxx »

Den Black Cube had dan precies toch zo geen zielige reactie....
Verder nen toffen tocht! Ze hebben alles uit de streek gehaald wat er in zat.
Zelfs de plaatselijke stellingbouwer heeft zijn beste beetje moeten voorzetten. :-D


Wat wil je daarmee bedoelen misschien ??
Dat je geen respect moet tonen voor andere bikers.....
Gebruikersavatar
Tripple Biker San Antonio
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: za 04 aug 2007 15:53
Rijdt met: SPECIALIZED EPIC

Bericht door Tripple Biker San Antonio »

Bedankt om vandaag zo talrijk aanwezig te zijn =D> .
935 deelnemers, na een kletsnatte zaterdag, dat was voor ons een aangename verrassing.

Het droge weer vanmorgen was natuurlijk een geweldige meevaller [-o< . Onze insider van het KMI heeft dan toch gelijk gekregen :wink: .

See you next year !
Guy Adams
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 okt 2011 19:19
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door Guy Adams »

Een leuke tocht gehad deze morgen .
Maar men teleurstelling kwam er pas toen ik thuis tot de vaststelling kwam dat men MTB winterschoenen vergeten ben in de kleedkamer .
Als de eerlijke vinder zo zou willen zijn ze terug te bezorgen aan de inrichters van deze tocht daar zou ik erg blij mee zijn ?
Guy Adams
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 okt 2011 19:19
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door Guy Adams »

Het is wel zo vriendelijk willen om ze terug te bezorgen .
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

xxbeemerxx schreef:Den Black Cube had dan precies toch zo geen zielige reactie....
Verder nen toffen tocht! Ze hebben alles uit de streek gehaald wat er in zat.
Zelfs de plaatselijke stellingbouwer heeft zijn beste beetje moeten voorzetten. :-D


Wat wil je daarmee bedoelen misschien ??
Dat je geen respect moet tonen voor andere bikers.....
Juist wel, iedereen op zijn eigen tempo en de racekonijnen moeten met de mannen van de"Jonge Haas" meerijden
Plaats reactie