Za 24/09/2011 Voormezele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

Sedert lange tijd terug eens gaan biken in het Heuveland en deze tocht is mij zeer goed bevallen.
Toen ik aankwam om +/- 10.35h was het zeeeer rustig aan de start en gedurende de tocht amper een handvol bikers gespot....vreemd met zo'n streek en zulk weer #-o
Heel mooi "vlam" :wink: parcours met een mooie aanloop naar heuvels Zwarteberg & Rodeberg en mooi vervolg met de Monteberg en Kemmelberg.
Zeer goede uitpijling , prima bevoorradingen met een zeer vriendelijke crew! =D>
Een zeer ondergewaardeerde TT die veeeel meer verdiend dan de paar honderd bikers... #-o
Volgend jaar kom ik zeker terug!
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Zoals ieder jaar top vtt. SUPER weerbericht en weinig volk? Ik begrijp het soms niet maar de nietkomers hadden geen gelijk. Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Gisteren samen met 3 Erika's Baaikers deze tocht gereden. Alles was dik in orde (ook den après). Zelfs het weer was dit jaar prachtig. Dit was mijn derde deelname aan deze tocht en als het mogelijk is sta ik hier volgend jaar zeker terug.
Merci voor het afwasmiddel en de douchegel. =D> =D> =D> =D> =D>






Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken


http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Laatst gewijzigd door jägermeister op zo 25 sep 2011 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ML Biker
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: vr 03 jul 2009 22:15
Rijdt met: Sensa

Bericht door ML Biker »

Gisteren de mooie tocht gereden van McBride.
Was prachtig weer met super vriendelijke mensen met een prachtige organisatie. Is idd vreemd dat er maar zoveel mensen aanwezig waren!

Ik hoop voor die gasten na het schrijven op dit forum van vele positieve reacties dat er volgend jaar meer volk aanwezig is. Ze verdien dat!!

Wij van Vio sportief komen zeker terug!!!

www.vio-sportief.be
champ 08 09
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 11 sep 2009 12:14
Rijdt met: cube reaction R1

Bericht door champ 08 09 »

Zijn wel beetje ontgoocheld in de opkomst. We putten er wel veel moed uit na alle positieve reakties die ik lees. Namens all 222 deelnemers toch heel erg bedanken voor jullie komst. Hopelijk volgend jaar wat meer bikers. Het Mc Bride MTB Team dankt iedereen die deelnam en alle mensen die zich de dag zelf en vooraf geeft ingezet om er een prachtige dag van te maken.... =D> =D> =D>
gamer201
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 07 jul 2011 20:20
Rijdt met: cube ltd pro 2011

Bericht door gamer201 »

Er zijn foto's getrokken geweest waar kan ik die terug vinden ?
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Dikke pluim voor de organisatie!Doe zo verder en je zal er in de toekomst voor beloond worden!Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

champ 08 09 schreef:Zijn wel beetje ontgoocheld in de opkomst. We putten er wel veel moed uit na alle positieve reakties die ik lees. Namens all 222 deelnemers toch heel erg bedanken voor jullie komst. Hopelijk volgend jaar wat meer bikers. Het Mc Bride MTB Team dankt iedereen die deelnam en alle mensen die zich de dag zelf en vooraf geeft ingezet om er een prachtige dag van te maken.... =D> =D> =D>
sinds dit weekend is er weer een overaanbod aan mooie tochten,waaronder dendeze,twas waarschijnlijk voor velen moeilijk kiezen.
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Bericht door aji »

hier zijn een deel van de foto, getrokken door choeke.



https://picasaweb.google.com/1017573497 ... sicMTB2011
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Ik heb mij ook goed geamuseerd zaterdag. De organisatie was tiptop. Overal vriendelijke mensen. Twas leuk rijden in 't heuvelland. Op de Kemmel had ik toch niet veel overschot meer :-? . De berg naar beneden ging wel vlotjes 8) .
Schitterend weer natuurlijk, da maakt het nog plezanter. Als het een beetje past in mijn kalender kom ik volgend jaar terug :wink:
Plaats reactie