Zo 11/09/2011 Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

dat zou idd heel goed kunnen bgt. ik was in het zwart met blauw met witte helm en witte schoenen. nogmaals bedankt dat ik even voor mocht. Wel mooi om te zien die klein mannen op de fiets. Het ging ze goed af.(en ook op)
en Connie denk niet dat ik naar zelem kom maar volgende keer beter
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Bruce Wayne schreef: Op naar de berg... De eerste klim dat lukte niet maar ik ben benieuwd wie dat wel lukte? Die wortel lag me toch wat te hoog.
Vorig jaar is me die gelukt, dit jaar lag 'm er heel wat slechter bij en ben ik ook maar afgestapt toen m'n achterwiel niet wilde meewerken aan die wortel. #-o
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Kraura »

kawa schreef:
Bruce Wayne schreef: Op naar de berg... De eerste klim dat lukte niet maar ik ben benieuwd wie dat wel lukte? Die wortel lag me toch wat te hoog.
Vorig jaar is me die gelukt, dit jaar lag 'm er heel wat slechter bij en ben ik ook maar afgestapt toen m'n achterwiel niet wilde meewerken aan die wortel. #-o
Vorig jaar liep die ook anders, rechtdoor, waar nu een tak lag om links op te gaan.

(als het deze is die net onder de brug rechts omhoogloopt)
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

jep die bedoelde ik. je kon aan de vele voetsporen zien dat het er niet veel gelukt waren. mischien dat het bij de hele vroege starters nog niet zo omgeploegd was.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Kraura schreef:
kawa schreef:
Bruce Wayne schreef: Op naar de berg... De eerste klim dat lukte niet maar ik ben benieuwd wie dat wel lukte? Die wortel lag me toch wat te hoog.
Vorig jaar is me die gelukt, dit jaar lag 'm er heel wat slechter bij en ben ik ook maar afgestapt toen m'n achterwiel niet wilde meewerken aan die wortel. #-o
Vorig jaar liep die ook anders, rechtdoor, waar nu een tak lag om links op te gaan.

(als het deze is die net onder de brug rechts omhoogloopt)
Onder de brug, rechts omhoog?

Ik denk dat ik het idd mis heb, 't is twee jaar geleden dat ik deze tocht reed, en toen was die klim identiek.

Ik weet nog dat ik die toen wilde oprijden tijdens de drukte en dat ik me enorm kon ergeren aan degene die me van onder al te voet voorbij gingen...

Probeer tenminste he... of geef degene die willen proberen de kans om even te wachten tot de baan vrij is.

Dit jaar nog maar eens de voordelen van een late start gemerkt, deze keer geen wandelaars op die plaats. :lol:
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

helemaal mee eens, laat starten heeft een paar voordelen, veel minder (aso) volk, hoeft niet te wacten bij inschrijven, route is duidelijk vanwege de sporen. maar als je met honger aan de rust komt dan kan je wel eens pech hebben of de afspuitstand is al opgeruimd. maar ik vind dat geen probleem. alleen te hopen dat er niet teveel mensen hetzelfde gaan doen als wij
Plaats reactie