Zo 18/09/2011 Oudenaarde :: Patrick Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
SafariChris
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 jun 2008 20:28
Rijdt met: Kan ik niet missen

Bericht door SafariChris »

Bedankt, iedereen! Hebben jullie weer prachtig gedaan!!
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Dit is de definitie van stoppen in schoonheid . =D>
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

gisteren ook toerke komen rijden in Oudenaarde. Samen met Peter rond 9u37 vertrokken. Van mij was het een aantal weken geleden dat ik op de fiets had gezeten, en de laatste dagen was er een soort van Turista bij mij op bezoek geweest :evil:, en van mijne compagnon 6 weken...Dus we waren vastberaden aan de start verschenen om 45 km te rijden :oops: Mijne compagnon had speciaal Oudenaarde uitgekozen om zijn nieuwe bolide de sporen te geven en zijn benen te testen.
Had de fiets al van zaterdag op het rek van de auto gezet , uitgerust met zomerrubber (de fiets hé), maar gelukkig op zondagochtend een beetje tijd over en zodoende schoeisel kunnen opleggen dat uitstekend geschikt was voor dit terrein ( Rocket Ron is uitstekend in vele omstandigheden trouwens)
Peter wist niet dat er nog geen nachtvorst was , maar hij had voor alle zekerheid toch voldoende alcohol tot zich genomen om niet te vervriezen en wij op stap.
Na de verkenningskilometers op de weg was den achterkant van den Edelaere een uitstekende kennismaking met het Vlaamsche Land als het een nachtje heeft geregend, beetje glijden links en rechts maar toch overal vlotjes.
Peter voerde op flanken van de Ladeuze het tempo aan en beiden vlotjes boven geraakt ...te voet :oops: :-?
De bevoorradingen waren van een schitterend banketbakkersniveau, dus met de nodige aandacht voor boter, choloade e.d.
Naarmate de kilometers vorderden begonnen ook de beentjes een beetje trager rond te draaien , maar dat was maar uitsluitend om te genieten van het landschap dat ons werd aangeboden =D>
Rond den Donk nog een klein krampke de kop ingedrukt (was het rond den Donk vroeger niet wat langer vertoeven???)
En na het technisch parcours met ups en downs te hebben afgelegd ons fantastisch gemiddelde meegedeeld aan een paar vroege starters uit West Vlaanderen, die nauwelijks hun oren konden geloven ...en terecht :wink:
Na het biken ons vervoegd bij de Dame des Huizes en vriendinnen en nog even kort aprèske gehouden met een tussenstopje.
Bedankt voor de goeie organisatie
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

:bounce: :bounce: Gekomen veur den "FULL HOUSE" maar heb mij moeten tevreden stellen mee 45kmterkes :oops: :oops: :oops: wegens buikkrampen ( de ganse nacht opgelopen en ep den wc-pot gezeten).
Toch er zèèèèèèèèèèr veel van genoten en ne keer tegen dek geweest bij gevolg moeten paseren bij de E.H.B.O. . Maar zeker en vast tot de volgende editie (al zal die nie volgend jaar zijn zeker ?:cry: :cry: :cry: :cry: )
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> .






GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

Terug voor het derde jaar op rij genoten van deze rit.
Heel spijtig dat de organisatie ermee ophoudt. Is er niets wat jullie van gedachten kan doen veranderen? Iets minder de commerciële toer op, zonder al te veel merchandising en gratis ditjes en datjes ... altijd mooi meegenomen hoor maar een "afgeslankte versie kan minstens even mooi zijn.
We zien wel, en nogmaals proficiat voor alles wat aangeboden werd en ooit aangeboden geweest is =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
MTBovi
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 06 feb 2008 13:49
Rijdt met: Scott Scale 710 Scott Addict 10
Contacteer:

Bericht door MTBovi »

Nog meer foto's hier
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Bij mij begint de puzzel in elkaar te passen,en denk daarom te weten waarom dit de voorlopig laatste editie was? :roll:
Veel kan ik niet posten,t'zijn maar gissingen,maar sponsering,Rvv en Oudenaarde doen een serieus belletje rinkelen,bij mij toch!! :roll:
Soit,ieder zijn ding maar ik kom hier niet meer terug net na een nachtelijke plensbui,maar heb me wel geamuseerd en genoten ...
en ook een klein beetje afgezien!! :roll:
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

zwiebertje schreef:Bij mij begint de puzzel in elkaar te passen,en denk daarom te weten waarom dit de voorlopig laatste editie was? :roll:
Veel kan ik niet posten,t'zijn maar gissingen,maar sponsering,Rvv en Oudenaarde doen een serieus belletje rinkelen,bij mij toch!! :roll:
Soit,ieder zijn ding maar ik kom hier niet meer terug net na een nachtelijke plensbui,maar heb me wel geamuseerd en genoten ...
en ook een klein beetje afgezien!! :roll:
Ook al geruchten gehoord , dat deze zal verhuizen naar een andere datum (april ??)
Samen met 10000 wielertoeristen , allemaal samen op die lus , die 3 x moet gedaan worden door de renners. #-o #-o #-o miserie, miserie,miserie
Gebruikersavatar
scorpionrider
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 03 jul 2010 17:10
Rijdt met: stunpjumper specialized /sram x0

Bericht door scorpionrider »

SAfety jogger ,superrit ,superparcourd goede bevoorradingen niets dan lof dus .
of dan toch , misschien omdat het jullie laatste keer was maar alle pijltjes waarschuwingsborden en dergelijke blijven gewoon ter plaatse hangen en zullen voor mensen die wel nog doorgaan met toertochten organiseren alleen maar een slechte naam geven van vervuilers en niet opruimen van bewegwijzeringen en zo ,dus bij deze hopelijk word alles nog verwijderd
Gebruikersavatar
black levi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 11 jan 2011 12:46
Rijdt met: cannondale scalpel

Bericht door black levi »

scorpionrider schreef:SAfety jogger ,superrit ,superparcourd goede bevoorradingen niets dan lof dus .
of dan toch , misschien omdat het jullie laatste keer was maar alle pijltjes waarschuwingsborden en dergelijke blijven gewoon ter plaatse hangen en zullen voor mensen die wel nog doorgaan met toertochten organiseren alleen maar een slechte naam geven van vervuilers en niet opruimen van bewegwijzeringen en zo ,dus bij deze hopelijk word alles nog verwijderd
Je hebt groot gelijk dat dit eens vermeld wordt.
Voor een organisatie die zo hoog aangeschreven staat is dit toch beschamend en slechte reclame voor andere organisatoren.

Reglementering bij toertochten, nazorg :
5.1. Signalisatie
De bewegwijzering wordt binnen de 24 uur na het evenement verwijderd. Doe dit zorgvuldig. Let ook op het verwijderen van de pijlen naar de startplaats.
Plaats reactie