fantastische rit achter de rug, een keer verkeerd gereden waardoor toch 65 km op de teller.
3 buffetten en bij zo'n top-organisatie inderdaad heel wat volk.
Toch 1 minpuntje: afspuitstand was eerder afdruppelstand
heb de 45 gedaan gesukkel met derrailleur
door de vettige modder normaal voorzien
vo de 60
organisatie was zoals aangekondigd zeer goed
maar vond de tocht persoolijk iets minder
t'Was idd. een goeie rit met naar mijn mening te vettig in het begin,gestart net na 8 u 30' en de tracks lagen al kapot gereden!
De lus van de 60 en het laatste stuk lag veel beter berijdbaar!
In't begin tegen dek op een supervettige afdaling,banden hopeloos versmacht door de vettige mud!
Ook 2 maal voetje moeten zetten,maar toch kunnen verder rijden op de grootste boomwortel van ladeuse en ook eens in't elenebos!
Twee kleine stukjes moeten wandelen aan den donk wegens voetvolk in de weg die er niet op(klim)-of door(zandbak) geraakte!
Had juist 65 km (de nieuwe muur....koppenberg heb ik onn-road gedaan) aan een zeer matig tempo bijna 3 u 40' onderweg!
Bevooradingen eigenlijk te goed en niet gezond meer voor nen "sportieveling"!!
Na 6 edities kom ik volgend jaar niet meer terug,t'is te vettig hier!!
Druk aan de afspuitplaats!!??
Ja t'was druk van't volk en het volk nam de druk weg uit de leidingen!!
bij aankomst zag ik de juffrouwkes staan om de benen in te smeren en dacht bij mezelf waarom niet .... da jufke pakte nog ne redelijke kwak uit het potje en toen ze zij dat ik de eerste was die ze onderhanden nam wist ik genoeg ..... mens hebben mijn kuiten gegloeid
veel vettige stroken , een paar keren tegen dek gegaan wegens te laat uit de pedalen , nog wat miserie gehad met de versnellingen van de modder die er bleef inplakken
bevoorradingen waren zeer goed met vriendelijke mensen aan het buffet , mensen die ons laten oversteken aan gevaarlijke punten blijven zeer gewaardeerd
goed ontvangen geweest bij de Red - Bull babes , je zou voor minder vleugels krijgen
een goeie tocht en met een goed gevoel de aankomst overschreden
ne Krierecrosser
Merci voor de tocht! Goeie organisatie! Leuk tochtje. Goeie bevoorrading. Ondanks de Red Bull (dames) geraakte ik toch dienen berm nie op juist na die stop... Leuk t-shirtje. Lekkere worst. Wel te weinig harde druppels uit de afspuitslangetjes. Maar dan doen we het thuis.
Wow wat een organisatie, gewoon zeer leuk deze tocht te rijden het was idd vettig maar ja daar kan een organisatie niks aan doen.
Blijkbaar zal dit de laatste iditie zijn vind ik persoonlijk zeer jammer wan deze mensen doen echt super hun best....
Thx aan de organisatie voor de leuke voormiddag
Vandaag samen met mijn vrouwtje en ne maat de 65km gedaan we hebben ons goed geamuseerd al waren der toch pittige stroken bij . Twee keer de grond gekust (eenmaal op Ladeuze). Spijtig dat dit de laatste keer was
Bedankt mannen . Grysperres hebben er van genoten . Het eerste deel lag er misschien iets te vettig bij (jullie kunnen daar natuurlijk niets aan doen hé) maar de rest lag doenbaar . Over de organisatie kunnen we kort zijn . Het was af , chapeau
Hopelijk vinden jullie tegen volgend jaar terug de moed om er nog één bij te lappen . bedankt aan alle vrijwilligers
Dus zoals afgesproken tot de volgende editie