Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door Sporty Spice »
Hopelijk ik ookSloebertje schreef:Ewel Sporty Spice uw één week jong fietsje zal zeker tevreden zijn.Sporty Spice schreef:Dit moet dan mijn allereerste TT worden op mijn 1week oude fietsje...
Vorig jaar de mooiste toertocht die ik in West-vlaanderen gereden heb!!!
Bericht door Bouwerke-Ed »
Bericht door BeastieBoy »
Weet je soms op welke afstanden het Forreestbos en de andere privéstukken zitten?Bouwerke-Ed schreef:Het Forreestbos is één van de vier bossen die enkel in deze zomervtt toegankelijk zijn. De Forreestheuvel is de uitblinker in dit bos. In deze editie is de zuidkant onderhanden genomen met een extra beklimming en daling. Zeker het bisnummer volgen om niets te missen. Een voorproefje hierna met dank aan dochterlief Femke. Geniet er maar van Zaterdag ! (Filmpje Forreestheuvel)
Bouwerke-Ed schreef:Het Forreestbos is één van de vier bossen die enkel in deze zomervtt toegankelijk zijn. De Forreestheuvel is de uitblinker in dit bos. In deze editie is de zuidkant onderhanden genomen met een extra beklimming en daling. Zeker het bisnummer volgen om niets te missen. Een voorproefje hierna met dank aan dochterlief Femke. Geniet er maar van Zaterdag ! (Filmpje Forreestheuvel)