Za 10/09/2011 Jabbeke :: Bos-en veldtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Kees de Hollander
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 28 okt 2010 21:19
Rijdt met: boommax xt

Bericht door Kees de Hollander »

DonFre schreef:
Kees de Hollander schreef:Ik zal er ook zijn geef mij maar wat regen is aaltijd nog beter dan 28 graden van vorige week.

zal daar wel goed geregeld zijn zoals bij alle tochten daar in de buurt.
Zot! Nog geen regen genoeg gezien?????????? [-X
Heerlijk die 28 graden =D> :-D
nee op de mountainbike niet kan mij niet nat genoeg zijn ben gek op bager en water :wink: :wink: .

en ja zot ben ik en ik voel me er nog teeds goed bij dus waarom veranderen :-D :-D
Gebruikersavatar
wesley snipes
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 11 mar 2009 10:06
Rijdt met: nen cube in carbon

Bericht door wesley snipes »

word het baggeren ???? :roll: :roll: :roll:
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

parkoer ligt er klaar voor

Bericht door aartrijkenoare »

Vandaag de volle 70 km uitgepijld, die er eigenlijk 72 km zijn; hier en daar wat plassen maar je kan er steeds omheen; de zanderige ondergrond van alle bossen kan de regen van de laatste dagen goed verwerken; enkel de paardewegel is drassig; (wordt 2 keer genomen door de 70)

Hoe is het parkoer van de 70 ingedeeld? veld, veld, veld, bos, cross, bos, bevoorrading, bos, oude spoorweg, bos, bos, bos, paardewegel, bevoorrading, bos, bos, bos, bos, paardewegel, bevoorrading, heuvel :bounce: :bounce: , bos, bos, bos, bos, en veld; en ertussen een beetje boane om te recuperen en te verbinden.

Allée veel succes morgen met jullie rit; ik maak me morgen klaar om jullie te bevoorraden.
den peter
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 03 sep 2011 18:12
Rijdt met: plum

Bericht door den peter »

zal ook eens proberen mee te doen morgen
Gebruikersavatar
T&L
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 10 jul 2009 21:00
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2005

Bericht door T&L »

Zal hier ook nog eens starten. Hopelijk met hetzelfde weer als vorig jaar [-o< ! Na de verzopen tocht in Olloy (Viroinval =P~ ) vorige week hunkeren mijn aluminium ros en ik naar wat zon 8) .
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Kees de Hollander schreef:
DonFre schreef:
Kees de Hollander schreef:Ik zal er ook zijn geef mij maar wat regen is aaltijd nog beter dan 28 graden van vorige week.

zal daar wel goed geregeld zijn zoals bij alle tochten daar in de buurt.
Zot! Nog geen regen genoeg gezien?????????? [-X
Heerlijk die 28 graden =D> :-D
nee op de mountainbike niet kan mij niet nat genoeg zijn ben gek op bager en water :wink: :wink: .

en ja zot ben ik en ik voel me er nog teeds goed bij dus waarom veranderen :-D :-D
Dan is het voor jou een superzomer en najaar....voor mij niet. :evil: Zo zie je maar dat iedereen eens zijn goesting krijgt. :wink:
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Net terug uit Jabbeke!!! Het was een supertochtje!!!! Alle gekende brugse bossen, vele stukjes off road single trackx, en zeker een tweetal supermooie privebossen waar ik nog nooit had gereden na de vele tochten hier in de streek!!! De volle 72 km hebben op geen enkel moment verveeld, en tussendoor 3 superbevoorradingen met veel soorten fruit!!! Het is een toppertje van het huidige zomerseizoen!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Voor de organisatie 10/10 en veel =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Tot volgend jaar!!!!
den peter
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 03 sep 2011 18:12
Rijdt met: plum

Bericht door den peter »

was een toffe rit , zeer mooi door de bossen .

De volle 55 gereden was er 59 op de teller

zo komt ge zelfs collega's uit sint jan tegen =D>

Allen noa gistel volgende week zondag
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Bericht door aji »

Dit was wat men noemd, een TT die helemaal af was. =D> =D> Van begin tot einde was alles even verzorgd.Prachtige tracks in de bossen, super bepijling, mooi fruit buffet aan bevoorrading, ruime afspuit,alles was er =D> .Nadien ne aprés op 'terras' ,met ne goeie braadworst. Jabeke tot volgend jaar =D> =D> =D>





24/09/11 3Mc Bride Classic !!!!
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Ja, dag slecht begonnen , Scottie stond met beide banden plat in de garage vanmorgen. Waarschijnlijk te weinig melk gedronken deze zomer. :(
Geen risico genomen en dan maar naar het tuinhuis en den Blackie losgelaten , oei ook 1 band plat en met doornen in de buitenband. Vlug nog een buitenband en een binnenband gestoken en een half uur later vertrokken dan voorzien. :-?

Over de tocht niks dan lof , die privéboskes zijn werkelijk fantastisch vooral die bosbochten waar je kan blijven trappen zonder onderuit te gaan.=P~
De 70km uitgereden met hartslag 140 als doel , toch bijna kramp gekregen maar allé we zijn al content dat we terug op de mtb zitten.

Vond wel dat er wel heel weinig volk was onderweg , de meeste boskes zo goed als alleen kunnen rijden , heb hier al anders meegemaakt met bijna vechtpartijen in de files. [-X

Dank aan de organisatie om terug zoveel moeite te doen , doe zo verder een vaste afspraak op de mtb-agenda. =D>
Plaats reactie