Za 10/09/2011 Jabbeke :: Bos-en veldtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Bericht door Sloebertje »

Een dikke proficiat aan de organisatie, parcourbouwer en niet te vergeten aan de mensen die hun privé-eigendom vrij gaven!!! =D> =D> =D>
Doe zo verder en tot de volgende rit te Jabbeke. :bounce:
Gebruikersavatar
spider81
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 26 jul 2011 10:13
Rijdt met: granville

mtb

Bericht door spider81 »

Gisteren den tocht van de 57km gedaan.
Moet zeggen, een fantastische tocht, met alles erop en eraan, bevoorrading was super, met fruit enzo, héél goed.
De route was ook perfect, met hééééééél mooie stukken bosdreven, ook die routes int bos waren zalig!!
Dat laatste vond ik nog sjiek, een aanduiding voor de durvers...gelukkig had ik opgelet en voorzorgen genomen om traag te gaan, of klag met mn klikken en klakken tussen de bomen
:-) .

Organisatie, en die mensen die het parcours opgemaakt hebben =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Tot volgend jaar!!!!
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

Ere wie ere toekomt.Over de ganse lijn 10/10. Voila!

En k'was zelfs zeer tevreden van mijn eigen.Ondanks mijn zeer laag aantal VTT's die ik dit jaar reed koos ik voor de grootste toer.Ik stond op plooien maar ik deed het niet.De laatste durvers pasage heb ik op het laatste hellinkske van mijn paard moeten springen omdat mijnen ketting rare kuren had en ik voelde mij daar wel echt ellendig.Totaal kapot over de meet gebold .Ik had de courage niet meer om te douchen en ben meteen in de wagen gesprongen.Tweemaal misreden uit pure ellendigheid toen ik naar huis bolde.
Vandaag voel ik dat ik er deugd van had mede dankzij deze toporganisatie en het betere weer.
Mercie aan iedere medewerker.
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Amai ,da was weer TOP :bounce: Op alle vlakken was het af!Een dikke proficiat aan de organisatoren voor het vele werk die hier ingestoken werd en vooral het parcours droog kon houden(gehoord dat ze de hele week het water lieten aflopen en wegpompen,chapeau =D> ) De laatste durvers was :lol: Tot op de wintertocht...
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Ahoi,

tja na twee jaar niks nu terug m'n eerste TT. Ik koos direct om van niks te beginnen met de 70 km. Amaai, het waren mooie km's maar rond 12u30 moest ik afscheid nemen wegens andere verplichtingen en had toch zo'n mooie 60 km op de teller staan.

Een dikke proficiat aan Eddy en z'n crew
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

Wat me ook opviel: blijkbaar is de regio Jabbeke - Sint-Andries - Varsenare wel een "rijke" streek: al die villawijken temidden van het bos.

Wat me dan ook opviel is dat ál het vrouwelijk schoon dat daar rondliep of rondreed wel érg schoon was. Waarom komt rijk altijd samen met schoon? De wereld is oneerlijk :lol:
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

clubje schreef:Wat me dan ook opviel is dat ál het vrouwelijk schoon dat daar rondliep of rondreed wel érg schoon was. Waarom komt rijk altijd samen met schoon? :lol:
dollars $$$$ :wink:
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

blubberduck schreef:
clubje schreef:Wat me dan ook opviel is dat ál het vrouwelijk schoon dat daar rondliep of rondreed wel érg schoon was. Waarom komt rijk altijd samen met schoon? :lol:
dollars $$$$ :wink:
Zou het? :P

maar ook de dochters (uiteraard 18+ :p) mochten er zijn. Viel me echt op
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

clubje schreef:
blubberduck schreef:
clubje schreef:Wat me dan ook opviel is dat ál het vrouwelijk schoon dat daar rondliep of rondreed wel érg schoon was. Waarom komt rijk altijd samen met schoon? :lol:
dollars $$$$ :wink:
Zou het? :P

maar ook de dochters (uiteraard 18+ :p) mochten er zijn. Viel me echt op
het begint met schone mama's hé :wink:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

uncle sam schreef:Toppie =D>
Leuk toetje de "durvers" passage op het einde, ik waande mij eff in Ingelmunster :wink:
+1
Plaats reactie