Zo 21/08/2011 Bever :: 10de Steengroeventocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc
Bericht door fietsertjeAnn »
Zondag a.s. zijn er heel veel tochten.
Omwille van de afdaling (en de klim nadien) in de steengroeve is de kans groot dat het deze tt wordt. Al 1 x tijdens een tt in de steengroeve kunnen/mogen rijden en dat is wel iets heel speciaals. Met de fiets naar Bever om daar de steengroeve in te duiken zal voor ons een combinatie worden van duurtraining (105 km) en iets speciaals tijdens de rit. Nu nog mijn compagnon(s) overtuigen.
Omwille van de afdaling (en de klim nadien) in de steengroeve is de kans groot dat het deze tt wordt. Al 1 x tijdens een tt in de steengroeve kunnen/mogen rijden en dat is wel iets heel speciaals. Met de fiets naar Bever om daar de steengroeve in te duiken zal voor ons een combinatie worden van duurtraining (105 km) en iets speciaals tijdens de rit. Nu nog mijn compagnon(s) overtuigen.
- MaC'Red
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott Spark RC team
- Contacteer:
ge zijt toch zeker dat het die steengroeve is Anneke ?? In Ecaussinnes kregen we er ook een voor de wielen en amaai toch wel ferm teleurgesteld op dat gebied, de steengroeve dan wel te verstaan want de rest van de TT was formidabel.fietsertjeAnn schreef:Zondag a.s. zijn er heel veel tochten.
MaC'Red
- MTBovi
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott Scale 710 Scott Addict 10
- Contacteer:
Ik heb deze vorig jaar voor de eerste keer gereden, het is zeker geen technisch parcours. Buiten de klim van de steengroeve valt er niet echt veel te beleven maar enkel voor deze unieke doortocht ben ik al van de partij. Deze tt valt ook altijd samen met de dorpsfeesten, dit jaar met mosselen en cavabar.Gun*666 schreef:Deze nog nooit gereden is dit een aanrader Ivo ??? Klimmetjes en afdalingen zullen er precies wel zijn ... lijkt me wel is leuk zo te zien
Groeten
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc
Bericht door fietsertjeAnn »
@MaC'Red : als ik de foto's bekijk, dan ben ik meer overtuigd dan de vorige keer dat het den deze is. Je kan daar uren en uren blijven afdalen en klimmen als je dat wil hoor !!! Misschien zelfs tot de bevoorrading sluitMaC'Red schreef:ge zijt toch zeker dat het die steengroeve is Anneke ?? In Ecaussinnes kregen we er ook een voor de wielen en amaai toch wel ferm teleurgesteld op dat gebied, de steengroeve dan wel te verstaan want de rest van de TT was formidabel.fietsertjeAnn schreef:Zondag a.s. zijn er heel veel tochten.
MaC'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
- Rijdt met: Scott Spark RC team
- Contacteer:
kwestie van wat meer hoogtemeters te hebben dan en dan ook iedere keer aan de bevoorrading stoppen zekerfietsertjeAnn schreef:@MaC'Red : als ik de foto's bekijk, dan ben ik meer overtuigd dan de vorige keer dat het den deze is. Je kan daar uren en uren blijven afdalen en klimmen als je dat wil hoor !!! Misschien zelfs tot de bevoorrading sluitMaC'Red schreef:ge zijt toch zeker dat het die steengroeve is Anneke ?? In Ecaussinnes kregen we er ook een voor de wielen en amaai toch wel ferm teleurgesteld op dat gebied, de steengroeve dan wel te verstaan want de rest van de TT was formidabel.fietsertjeAnn schreef:Zondag a.s. zijn er heel veel tochten.
MaC'Red
MaC'Red