Zo 31/07/2011 Sint-Anna-Pede / Itterbeek :: Zomaarbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Becky Bike schreef:Ik zou inpikken voor de 46 kilometer na de passage over de brug over de E40 in Ternat. Ik zag dat het parcours daar links gaat evenwijdig met de E40 richting Kapelle.
Kan je me zeggen hoe ver ik dan ongeveer zit?

Alvast bedankt

Becky Bike
Dan zit je op de lus van de 62km en kan je na 1 à 2km aan kasteel la motte inpikken voor de 46km. Daar zit je ongeveer in een derde van die tocht. Hou er dus wel rekening mee dat je vandaar nog 30km moet rijden tot aan de inschrijving die sluit om 11u. Vroeg vertrekken is dus de boodschap :-D

Groetjes
Becky Bike
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 mar 2010 18:24
Rijdt met: Trek 9.7

Bericht door Becky Bike »

Voor 11 uur daar geraken mag geen probleem zijn; ik vertrek sowieso vroeg.

als ik het goed begrijp zit ik dan eerst op de 62 km en is er nadien (aan Kasteel De Mot) een mogelijkheid om in te korten naar 46 km?
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Becky Bike schreef:Voor 11 uur daar geraken mag geen probleem zijn; ik vertrek sowieso vroeg.

als ik het goed begrijp zit ik dan eerst op de 62 km en is er nadien (aan Kasteel De Mot) een mogelijkheid om in te korten naar 46 km?
Ja, als je het parcours van de 62km volgt kom je aan la motte automatisch op de 46km. Vandaar kan je dan de 46km-tocht doen.
Becky Bike
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 mar 2010 18:24
Rijdt met: Trek 9.7

Bericht door Becky Bike »

ok heel erg bedankt!
Tot zondag voor hopelijk een droge rit !
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

deadric schreef:Ziet er inderdaad een leuke tocht uit. Iemand ervaring met het fun gehalte van de tocht? (single tracks of voornamelijk veldweg)

En iemand een idee hoeveel bevoorradingen er zijn op de verschillende afstanden?
Er zitten heel wat single-tracks in hoor. Dus met het fun-gehalte zit het wel goed.

Voor de kleine toer (32km) is er 1 bevoorrading, voor de toer van 46 en 62km zijn er 2 bevorradingen.

Hopelijk tot zondag!
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Onze sponsor Schwalbe voorziet een leuke verrassing voor elke deelnemer (tot de voorraad strekt).
steffer
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 21 mei 2006 19:51
Rijdt met: cannondale

Bericht door steffer »

[quote="deadric"]Ziet er inderdaad een leuke tocht uit. Iemand ervaring met het fun gehalte van de tocht? (single tracks of voornamelijk veldweg)

Ik ga zeker komen, die kerels doen ook elk jaar mee aan de 24u van Kester, mtb'ers van t eerste uur met een neus voor technische stukjes ...

'k zie er naar uit.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

is het parcours zoals de Dilbike TT van enkele jaren geleden mss ?
wegens vervoersprobleem ben ik aan het denken welke ik in de plaats zou doen om toch wat kms te hebben tegen de hoebelbike en poperinge

MaC'Red 8)
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

MaC'Red schreef:is het parcours zoals de Dilbike TT van enkele jaren geleden mss ?
wegens vervoersprobleem ben ik aan het denken welke ik in de plaats zou doen om toch wat kms te hebben tegen de hoebelbike en poperinge

MaC'Red 8)
Het parcours van dilbike ken ik eerlijk gezegd niet, dus daarmee kan ik het niet vergelijken. Onze tocht slingert zich een weg door Itterbeek, Dilbeek, Bodegem, Sint-Ulriks-Kapelle, Bekkerzeel, Asse, Ternat, Zierebeek, Goudveerdegem, Schepdaal, Lennik, Gaasbeek, Sint-Laureins-Berchem, Oudenaken, Vlezenbeek en Neerpede terug tot in Sint-Anna-Pede.

Ik kan wel zeggen dat dit een ideale tocht is als training en om de benen en technische vaardigheden eens te testen op de nijdige beklimmingen en uitdagende single-tracks.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

waar in ternat passeert ge juist, is de Morette er ook bij ??

MaC'Red 8)
Plaats reactie