Zo 31/07/2011 Sint-Anna-Pede / Itterbeek :: Zomaarbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
CBo
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 21:48
Rijdt met: Pilot

Bericht door CBo »

Gisteren de 62km gedaan. En voor de streek was dit de beste, allerzaligste toertocht ooit dat we gereden hebben. Keep up the good work!
Radler
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 aug 2011 19:45
Rijdt met: Granville HTI

Bericht door Radler »

Gisteren leuke tocht gereden!
62 km met goeie speciallekes! Toch niet zo evident om rond het Brusselse zo'n toer te organiseren met de nodige afwisseling. Alles was tip-top, zelfs het weer :wink:
Volgend jaar opnieuw van dat mannen, jullie zijn goed op weg om een referentie en een zeer gesmaakte blijver te worden!
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Cosmic schreef:Dit was m'n eerste toertocht. Was zéér leuk en voor een beginner moeilijk genoeg (4x de aardkorst van dichtbij bestudeerd :-D :oops: ).

Ben er toch in geslaagd om niemand in de weg te rijden en de 32 km zonder brokken te volbrengen (42 km incl. heen-en-terug van thuis).

Zijn er deelnemers aan de 47 en de 60 km die eventueel een track zouden kunnen doorsturen? Als de (fiets)conditie wat is toegenomen (en het geklungel met de mtb enigszins is verminderd) zou ik deze ook graag eens proberen.

Hou zeker onze website www.zomaarbike.be in 't oog. Daar worden binnenkort niet alleen de foto's geplaatst, maar ook de gps-route van de 3 tochten.
Gebruikersavatar
La Machine De Guerre
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 02:24
Rijdt met: Merida Matts Miami full XT Rockshox TORA

Prachtige rit,THX!!!

Bericht door La Machine De Guerre »

Ik was geloof ik de laatste die zich inschreef voor de 62,ik was alleszins de laatste die de Yeti op/af reed.
En ze hadden niet gelogen bij de laatste bevoorrading,het uitzicht was prachtig!
(En dan heb ik het niet alleen over de mooie fotografe die ons boven stond op te wachten :wink: )
Het leek er inderdaad op dat de organisatie zijn uiterste best had gedaan om ieder bosje/greppel/akker aan elkaar te breien om ons zo weinig mogelijk beton onder de rubber te schuiven.
Ik hoop dat deze toertocht geen slachtoffer van zijn eigen succes wordt,want alle toertochten met meer dan 1000 bikers krijgen gegarandeerd problemen met vergunningen om nog door die geliefde bosjes te mogen rijden...
dikke merci!
Gebruikersavatar
Buffalo Phil
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: za 15 nov 2008 10:54
Rijdt met: Braine-l'Alleud

Bericht door Buffalo Phil »

Was de fotograaf op de Yeti al aanweezig rond 11u30? Ik ben heel vroeg vertrokken (7u52) en heb niemand gezien op de heuvel. Ik moet toegeven dat ik meer bezig was met mijn trajekt te kijken dan de panorama !

@ La Machine De Guerre : ik denk dat jammer genoeg voor de organisatie, er zullen nooit meer dan 1000 bikers komen wegens de datum keuze : net tussen juli en augustus, wanneer de mensen met verlof vertrekken of terugkomen. Zoveel te beter voor degene die thuis blijven! 8)
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Buffalo Phil schreef:Was de fotograaf op de Yeti al aanweezig rond 11u30? Ik ben heel vroeg vertrokken (7u52) en heb niemand gezien op de heuvel. Ik moet toegeven dat ik meer bezig was met mijn trajekt te kijken dan de panorama !

De fotograaf was al een stuk voor 8 op pad, maar heeft zich tijdens de tocht wat verplaatst. Het kan dus wel zijn dat ze je gemist heeft. De foto's worden trouwens volop verwerkt en gaan snel op onze site www.zomaarbike.be staan
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Aan alle 380 deelnemers bedankt voor de massale aanwezigheid en de positieve feedback. Geeft ons nu al zin om er voor volgend jaar opnieuw in te vliegen.
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Alle foto's staan op onze website: www.zomaarbike.be
Gebruikersavatar
Buffalo Phil
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: za 15 nov 2008 10:54
Rijdt met: Braine-l'Alleud

Bericht door Buffalo Phil »

Tornado Toon schreef:Alle foto's staan op onze website: www.zomaarbike.be
Ik ben terug niet bij :cry:

Waarschijnlijk weer te snel geweest zeker ? Kijk hier

Ik stel voor dat de fotograaf op zijn plaats blijft volgende jaar, zo kan hij alle deelnemers trekken. Zo is het tof voor iedereen (zij doen het trouwens zo bij alle andere toertochten) =D>
Gebruikersavatar
La Machine De Guerre
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 02:24
Rijdt met: Merida Matts Miami full XT Rockshox TORA

Sorry Buffalo

Bericht door La Machine De Guerre »

Soms loont het om als laatste te vertrekken...
Ik had gezegd dat ik als laatste de Yeti was opgereden en mijn foto stond helemaal achteraan,helemaal niet moeten zoeken :lol:
Maar om dan te zeggen dat zo'n foto flatterend is na zo'n rit,helemaal bovenop de laatste berg is iets anders :(
Mij zien ze alleszins volgend jaar terug!

Greetings,

Rik
Plaats reactie