Za 16/07/2011 Erwetegem :: Dwars door Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Is er iemand die een zicht heeft op het aantal hoogtemeters? En hoe zou het parcours er bij liggen met die laatste regenbuien?
Zou dit hun eerste editie zijn, want ik vind geen info van voorgaande jaren?
Gebruikersavatar
Brugse Racer
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 14 jul 2011 14:55
Rijdt met: Cube Reaction GTC Pro 27.5
Contacteer:

Bericht door Brugse Racer »

nergens op die site ook maar 1 e-mailadres te vinden...
Gebruikersavatar
Severus
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door Severus »

Normaal gezien is dit nog een pittig tochtje, tenminste de 60 km dan toch. Wij starten om 9u30.
Ik vermoed dat het af en toe wat ploeteren zal zijn.
pascal01
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 08 sep 2010 16:59
Rijdt met: Thompson Curve

Bericht door pascal01 »

Denk dat ik ga voor de 40 km :-? ze geven wat motregen en t'is de eerste keer dat ik een tt meemaak , k'heb wat schrik dat de 60 te zwaar is voor nu al mee te doen , hopelijk rij ik hem uit [-o< als ik train doe ik gemiddeld 46 - 50 km :oops:
merida black&white
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 14 dec 2010 17:36
Rijdt met: merida

Bericht door merida black&white »

mooie tocht enkel bevoorrading op 40 ruiiiiiiiiim laat op 7 km van het einde.
Verder leuke voormiddag gehad
pascal01
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 08 sep 2010 16:59
Rijdt met: Thompson Curve

Bericht door pascal01 »

yep , leuke tocht , 40 gedaan , het venijn zat hem in de staart =D>
bevoorading mocht inderdaad iets vroeger geweest zijn . Ben wel mensen tegengekomen van de organisatie zelf , die constant bezig waren om te zien of de bepijling er nog was , vorige nacht moeten er een paar leukerds geweest zijn die deze bewegwijzering wegnamen of verdraaiden [-X
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Veel mac adam

Bericht door Signer »

De 60 gereden waar ik al bij al op mijn honger bleef zitten.
Nogal veeeel baan :roll: :roll: gezien de streek en de bepijling was ook niet optimaal.
Herhalingspijltjes waren een optie waarvoor ik was vergeten bij te betalen(=doordenkertje :-? :-? :-? ),zodoende toch enkele malen verkeerd gereden(en ikke niet alleen) en toch maar aan 56km geraakt #-o #-o #-o #-o #-o #-o
Een tocht georganiseerd door ............. voor ............. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Kon zowel thuis in de achtertuin een ritje gereden hebben,ging me 200km autorit bespaard hebben.
Volgend jaar andere oorden opzoeken.
Positief puntje,bevoorrading en thuis mijn portefeuille vergeten,dit uitgelegd aan de inschrijvingstafel en probleemloos gestart zonder zwart te rijden.(zal nu braaf mijn 3€ overschrijven)
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Mijn broer en ik hebben ons geamuseerd op de 60km. Er zaten enkele leuke stukken tussen, en de hoeveelheid asfalt viel heel goed mee, zeker als het dan nog eens op en neer ging.

Bevoorradingen waren oké (eentje op 20 en eentje rond de 45 dacht ik).
Ik vond het wel vreemd dat je voor de fietsenstalling 0,50 euro moest betalen, aangezien je al inschrijvingsgeld betaalt.

Voor de rest was alles dik in orde, ook de bepijling, als je tenminste niet als een zot voorbijraast...
Volgend jaar zien ze ons hier weer terug! =D>
Pickere
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 20 dec 2009 14:54
Rijdt met: Olympia nitro 29-er

Re: Veel mac adam

Bericht door Pickere »

Signer schreef:De 60 gereden waar ik al bij al op mijn honger bleef zitten.
Nogal veeeel baan :roll: :roll: gezien de streek en de bepijling was ook niet optimaal.
Herhalingspijltjes waren een optie waarvoor ik was vergeten bij te betalen(=doordenkertje :-? :-? :-? ),zodoende toch enkele malen verkeerd gereden(en ikke niet alleen) en toch maar aan 56km geraakt #-o #-o #-o #-o #-o #-o
Een tocht georganiseerd door ............. voor ............. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Kon zowel thuis in de achtertuin een ritje gereden hebben,ging me 200km autorit bespaard hebben.
Volgend jaar andere oorden opzoeken.
Positief puntje,bevoorrading en thuis mijn portefeuille vergeten,dit uitgelegd aan de inschrijvingstafel en probleemloos gestart zonder zwart te rijden.(zal nu braaf mijn 3€ overschrijven)
Ik vond deze tocht ook een grote teleurstelling! dacht op vele momenten dat ik op het parcour van de baanjeannetten zat! :cry: Deze streek moet gewoon meer te bieden hebben. Bepijling vond ik niet zo goed geplaatst.... oftewel ben ik al te verwend geweest met mijn laatste tochten die ik gereden heb.
S121
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 28 jan 2011 20:33
Rijdt met: Scott Scale RC 29

Re: Veel mac adam

Bericht door S121 »

Vond het ook maar een triestig tochtje, en we zijn max 5 man tegen gekomen op de 60km...

Bepijling kon inderdaad wel beter.
Bevoorading vond ik wel ok.

Grtz
Plaats reactie