Zo 10/07/2011 Geluveld :: Geluvelds Weekend VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jeroen D
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 24 aug 2010 21:30
Rijdt met: Pikante speervis / genesis vagabond monster cross

Bericht door Jeroen D »

hier een beschrijving van de route met de offroad stroken.

http://mike.brainwaves.be/~admin29/file ... 202011.pdf
Gebruikersavatar
pifte
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: di 05 mei 2009 19:11
Rijdt met: één met twee wielen

Bericht door pifte »

Jeroen D schreef:hier een beschrijving van de route met de offroad stroken.

http://mike.brainwaves.be/~admin29/file ... 202011.pdf
Thanks !! Dit is duidelijk !
Kevin79
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 18:51
Rijdt met: Merida

Bericht door Kevin79 »

We zullen aanwezig zijn voor de 75km in eigen streek is ook ne keer leuk.
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Terug uit Geluveld alwaar vertrokken voor de 50, maar onderweg beslist om lusje Houtem erbij te nemen en zo aangekomen met 63 km op de teller. Bij vertrek regen, maar naarmate de km's vorderden stopte de regen, maar kwam de spreekwoordelijke zon niet piepen!!
:cry: :cry:
Het was een mooi gevarieerd tochtje, niks bijzonder spectaculairs maar alles wat voorhanden lag is mijns inziens goed gebruikt, ook het speelbosje naast de A17 werd zéééér goed benut want het was de 1° keer dat ik zo lang en zo diep in dat bosje heb gereden.
De lus rond Houtem was leuk met vele gekende maar ook onbekende stroken. Bij aankomst een goede bike wash en een goed werkende warme douche. Kortom voor de eerste deelname te Geluveld is het mij bijzonder goed bevallen. Ik kom hier nog terug. =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Bericht door R1ALAIN »

Vandaag de 50 km gereden omdat mijn collega wat verkouden was, ik er gisteren ook 140 km gereden had en we morgen nog naar Ingelmunster moeten. Het was een zeer degelijke en klassieke tocht die ik al ettelijke jaren doe. Alles wat kon benut worden zat erin, zelf een aantal stroken die ik niet kende (ofwel al vergeten ben). Goede ravito's, mooi gespreid op het traject, bikewash dik OK. Allé een aanrader zoals altijd.
freesoul
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 03 jun 2010 22:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door freesoul »

mooi tochtje zoals vorig jaar toen was het zonniger en veel droger maar dit jaar ook ferm amuseert
Jeroen D
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 24 aug 2010 21:30
Rijdt met: Pikante speervis / genesis vagabond monster cross

Bericht door Jeroen D »

Heb deze morgen de 75km hier gereden.
Twas een leuk ritje, leuke stukjes hier en daar, mss iets te veel verharde ondergrond.
Volgend jaar wss wel trug hier aan de start.
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

slooverke schreef:Terug uit Geluveld alwaar vertrokken voor de 50, maar onderweg beslist om lusje Houtem erbij te nemen en zo aangekomen met 63 km op de teller. Bij vertrek regen, maar naarmate de km's vorderden stopte de regen, maar kwam de spreekwoordelijke zon niet piepen!!
:cry: :cry:
Het was een mooi gevarieerd tochtje, niks bijzonder spectaculairs maar alles wat voorhanden lag is mijns inziens goed gebruikt, ook het speelbosje naast de A17 werd zéééér goed benut want het was de 1° keer dat ik zo lang en zo diep in dat bosje heb gereden.
De lus rond Houtem was leuk met vele gekende maar ook onbekende stroken. Bij aankomst een goede bike wash en een goed werkende warme douche. Kortom voor de eerste deelname te Geluveld is het mij bijzonder goed bevallen. Ik kom hier nog terug. =D> =D> =D> =D>
speelbosje naast de A17? Waar is dat? Iets dat ik niet weet liggen, ik passeer daar nochtans heel regelmatig met de auto! kga dus ne keer moeten stoppen en mijne velo uithalen
mayohagar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: za 26 jun 2010 23:32
Rijdt met: cube

Bericht door mayohagar »

Morgen aanwezig om 7h45. Tweede bevoorrading extra lange stop want super sangria daar.

Speelbosje is aan afrit A17 Beselare
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

mayohagar schreef:Morgen aanwezig om 7h45. Tweede bevoorrading extra lange stop want super sangria daar.

Speelbosje is aan afrit A17 Beselare
dan is dat de A19 en niet de A17 (kdacht al zoiets)
Plaats reactie