Zo 10/07/2011 Ingelmunster :: 6° Zomertocht der Brigandbiker

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SNOEFIE
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 feb 2009 12:58
Rijdt met: SCOTT TAMPICO

Bericht door SNOEFIE »

Hoe ligt het parkoers erbij, heeft het daar veel geregend ??
Kwestie van de goede bandenkeuze te maken !!
Gebruikersavatar
Radiogaga
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 02 jul 2009 18:09
Rijdt met: scott

Bericht door Radiogaga »

denk dat RR de beste keuze is?
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Izegem zit in de 72 en 42km de andere afstanden komen niet over Izegem.

Je paseert Izegem wel zeer vroeg: na 10km
wil je izegem op het laatst kies dan de 63km en rij op het laatse na je tocht via het parcours naar Izegem na de izegemlus kom je terug in Ingelmunster langs kanaal en kun je terug naar start zo heb je ook volledige parcour mee.




Dank voor je reactie tot morgen!
reynaerten
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 04 jul 2011 20:55
Rijdt met: cannondale flash 2011
Contacteer:

Bericht door reynaerten »

morgen kom ik voor de 75
en zondag wil mijn vader ook eens rijden en rij ik
met hem mee voor de 42 :lol:
Gebruikersavatar
Gun*666
Mountainbiker
Berichten: 571
Lid geworden op: do 23 nov 2006 20:59
Rijdt met: Scott scale 50

Bericht door Gun*666 »

Morgen kom ik de 75 km ook bollen voor de derde keer . Heb wel een vraagje, zondag kom ik ook ééns af want dan ga ik bij mijn schoonouders in Oostrozebeke met vrouw en kind . Maar zal er niet zijn voor half 11 . Nu is mijn vraag zullen de pijltjes er nog de ganse dag hangen anders kan ik hem na de middag nog ééns rijden . En is er een bevoorrading in aviflora ??

Groeten van uit Dendermonde ( Goodfellas )
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

[quote="Gun*666"]Morgen kom ik de 75 km ook bollen voor de derde keer . Heb wel een vraagje, zondag kom ik ook ééns af want dan ga ik bij mijn schoonouders in Oostrozebeke met vrouw en kind . Maar zal er niet zijn voor half 11 . Nu is mijn vraag zullen de pijltjes er nog de ganse dag hangen anders kan ik hem na de middag nog ééns rijden . En is er een bevoorrading in aviflora ??

Groeten van uit Dendermonde ( Goodfellas )[/quote]


Zondag rond 11u30 wordt begonnen met afpijlen, het is ook een kwestie dat alle privé stukken in de namiddag moeten opgekuisd en terug gesloten worden;

Nee, geen bevoorrading in Aviflora
Gebruikersavatar
Boscosmoscrosser
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 27 sep 2010 18:37
Rijdt met: Bosbeeste

Bericht door Boscosmoscrosser »

Tegen de middag op zaterdag gestart voor de 52 km.
In het begin al direct getrakteerd op de kleppers "Klein Zwitserland" en de "Matrasse". Ooigembos zeer leuk, het crossparcours super !! Perfecte bepijling, bevoorrading, organisatie & aprés !! De gratis bewaakte fietsparking is een must, super !! Dit zouden we meer op de TT's moeten zien !! Goed bollend parkoerke, maar nie veel volk tegengekomen. Velen hadden er misschien de brui aan gegeven door de regen op zaterdagmorgen?
Ik heb me alvast gejeund, proficiat !!
den peet
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 17 nov 2010 23:28

Bericht door den peet »

Gestart rond 10h voor de 75km,leuke rit,goeie bepijling en een goeie organisatie.Na een half jaartje niet met de mountainbike te hebben gereden was ik toch meer dan voldaan.Wel spijtig voor de magere opkomst,hopelijk voor de organisatie is deze morgen beter.
Klikpedaal
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: za 28 aug 2010 15:42
Rijdt met: Epic Comp 29er

Bericht door Klikpedaal »

Vandaag de 52km gereden! Alles was dik in orde: vriendelijke mensen, goede bepijling, leuk parcours, goede bevoorrading! Hartelijk proficiat aan de hele crew. Volgend jaar zeker en vast terug!
sneeuw
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 29 okt 2009 22:20
Rijdt met: thompson

Bericht door sneeuw »

De 53 ((56)km gereden. Prachtige eerste 12 km. Dan een beetje terugval, maar meer dan het beste uit deze streek gehaalt. Goede bevooraading. Op sommige plaatsen een pijltje meer zou niet slecht zijn. Jammer dat er weinig volk was.
Plaats reactie