Vr 24/06/2011 Kalken :: 4de Midsummer Ride

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
capino
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 10 sep 2010 20:45
Rijdt met: capino bike

tt kalken

Bericht door capino »

...goe weerke ?hier is het net gestopt met gieten... :-)
A mie
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 26 mei 2009 19:32
Rijdt met: haibike

Re: tt kalken

Bericht door A mie »

capino schreef:...goe weerke ?hier is het net gestopt met gieten... :-)
gestopt ! dus dat is goed nieuws! Kom maar af, hier schijnt de zon !
Gebruikersavatar
supermotard
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: za 08 sep 2007 22:16
Rijdt met: cube reaction K18

Bericht door supermotard »

merde :evil: beetsen last mee de gezondheid :( ..kzal moeten passen..verdoeme toch , k'had er zo graag bijgeweest
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Net terug: Snelle tocht, de regen is volledig weg.
Wel veel asfalt. Zo'n toertocht 's avonds heeft toch wel iets!
Een nadeel zijn toch die lichtgroene pijlen, die zie je bijna niet tussen alle bladeren in het bos als er een mooi avondzonnetje is! Anderzijds was de afpijling wel volledig.
Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
ezechiel
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 01 jun 2008 15:54
Rijdt met: Specialized epic M5

Bericht door ezechiel »

benen waren goed: was idd een vlamparcours. Niet verwacht dat het zo droog zou liggen. Waarschijnlijk geen toch meegemaakt dat er zoveel pijlen gebruikt in 1 TT.
Pijlen waar niet altijd goed zichtbaar, waardoor ik er een keer of 2 heb moeten terugkeren.
Parcours was ok, maar ik vraag me af of er niet meer uit deze streek te halen is? Of is hier heel veel privé?
Gebruikersavatar
Ozz
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 25 apr 2011 20:49
Rijdt met: Scott Scale 29 PRO

Bericht door Ozz »

Just thuis, na een paart Leffekes en een frikandelleken.
Zoals al vermeld, was het een snel parcour, na alle regen van de voorbije dagen...? Geen enkele pijl gemist en ook genoeg tussenstops met lekkere cake :-) Doortocht door café was ook de max, fun fun!

Bedankt Fokkers en tot de volgende keer!
A mie
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 26 mei 2009 19:32
Rijdt met: haibike

Bericht door A mie »

Bedankt voor jullie opkomst !
415 deelnemers aan de start.
wij zijn dik tevreden !
Foto's binnenkort op http://picasaweb.google.com/modderfotos
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Bericht door Herder Alex² »

Genoten van dit tochtje =D> =D>
Veel nieuwe baantjes leren kennen.
Tja, die pijltjes ... Wij zijn rond 20u30 vertrokken en met de opkomende schemerte waren de pijltjes wel goed zichtbaar en zelfs fluorencerend. Ze lichtten al van ver op. Dus voor een avondtocht : prima pijltjes :-D Voor diegenen die in klaarlichte dag gestart zijn, geef toe, er hingen véél pijltjes. Als je dan eens te ver zat, zal het geen kms geweest zijn :wink:
De doortocht door de café was weer eens het hoogtepunt =D> , maar ik had niet door dat we ook door het vijvertje moesten.
Enne, de gratis consumptie heeft gesmaakt ! =D> Tot volgend jaar (als je hem niet legt de avond voor de herdermarathon #-o :wink: )
Cookie-monster
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 00:03
Rijdt met: Trek 8500
Contacteer:

Bericht door Cookie-monster »

Was een leuke rit. Prima uitpijling, er werd niet gekeken op een pijltje meer of minder :-D
Leuk parcours met naar mijn mening toch veeeel stukken off road. Wel vlak, maar ja, dat is de streek he :lol: De bossen in Serskamp, Lede en Schellebelle maakten dit ruim goed !!
Ruime bevoorradingen en leuke sfeer. De balk over het zwembad mocht voor mijn part de helft smaller :bounce: :lol: :bounce:
Volgend jaar zeker weer van de partij !!
Gebruikersavatar
IvanIvankov
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 08 jan 2010 23:01
Rijdt met: Focus Black Forest
Contacteer:

Bericht door IvanIvankov »

Van Gent afgekomen met het fietske. Het was een leuke tocht in een mooi avondzonnetje. Enkele leuke bosjes. Verder veel snelle veldwegen (maar na mijn laatste paar toertochten met telkens veel hoogtemeters was het best nog eens leuk van eens goed te kunnen vlammen). Ik had wel maar 40km i.p.v. 50.. ben ik ergens verkeerd gereden? De bevoorrading was goed in orde: vriendelijke mensen en een groot aanbod. Voor mij mocht die brug over het water gerust maar 1 balk breed zijn.. Dan is het lekker spannend technisch. Wel leuk eens met de bike door het café.. Mijn mama zegt me nochtans altijd dat ik niet binnen mag fietsen :roll:

Conclusie: Leuke tocht en een meer dan welkome ontspanning na 's ochtends nog een examen gemaakt te hebben.
Plaats reactie