Vr 24/06/2011 Kalken :: 4de Midsummer Ride

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jempi
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: do 04 jan 2007 19:35
Rijdt met: Sandman Acatama

Bericht door jempi »

goldfinger schreef:Hela Sft Duvel! De Zwette Maanen ni vergeten hé! :wink: :lol:
Genoten van een zeer toffe tocht, met sympha ontvangst, zééééér sympha RV's, en een leuke aankomst met drank en frietjes, en gratis fietsbewaking! Naar ik hoorde waren de pijltjes in het donker zéér goed zichtbaar! Proficiat daarvoor. Wij startten iets vroeger, en soms was het iets moeilijker wegens het contrast kleur, maar naast kijken, was bijna onmogelijk. Rayske, Rage, Hanske, Bazbar, Cubebiker, Goldfinger en andere DZM-ers komen zeker terug volgend jaar! :wink:

www.dzm.be
ik en Walter ook, alleen al om door t'café te rijden :wink:
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

ezechiel schreef:
IvanIvankov schreef:
den mountenbiker schreef:@IvanIvankov
Je zal waarschijnlijk bij de eerste bevoorrading recht door gereden hebben ipv naar rechts te rijden ,stonden splitsingsborden.
Dat zal het geweest zijn ja. Ik heb geen borden zien staan :( kan gebeuren hé. Ben daar inderdaad rechtdoor gegaan en dan ook redelijk snel nog een 2e bevoorrading gepasseerd. Hopelijk heb ik geen al te mooie stukjes gemist.
dan heb ik er blijkbaar echt 1 gemist, ofwel was die al weg toen ik er passeerde. Was redelijk laat, rond kwart na 10 terug in kalken
Ik ben als allerallerallerlaatste biker vertrokken om kwart na negen en werd aan beide bevoorradingen met applaus verwelkomd =D> (telkens door drie knappe dames =P~ en enkele lelijke mannen :^o ). Ik was aan de aankomst drie kilo verdikt !
De Ntt van Kalken, de Modderfokkers en de après-bike: het is er altijd zeer bijzonder :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Tim FCB
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: za 12 jan 2008 14:16
Rijdt met: scott scale 640 (mtbclub Xtreme Bikers Zele)
Contacteer:

Bericht door Tim FCB »

de50km gereden mooie tocht
alles dik in orde =D> =D> =D>

komen volgend jaar zeker terug
al moet ik er verlof voor nemen

grtjs,
CARLAATSEN
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 07 jun 2011 10:36
Rijdt met: GIANT

Bericht door CARLAATSEN »

Dikke merci aan alle deelnemers!!!
@ slappetieze: ik had letterlijk en figuurlijk plankenkoorts :oops: :oops: :oops: :oops:
Tot volgend jaar!!!!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Hier ook komen biken het zwembadje was al opgeruimd :cry: dan maar in het cafetje eene gedronken op kosten van de voorzitter =D> die aan de toog op ons zat te wachten. Goed afgepijld maar had niets anders verwacht ook 2 supper ravitas als laatste op de 2de gepaseert en nog alles in vooraad werd opgedoek als we hier vertrokken.
A mie
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 26 mei 2009 19:32
Rijdt met: haibike

Bericht door A mie »

foto's online in 4 albums ( actie - bevoorrading - beize en after )

http://picasaweb.google.com/modderfotos
Gebruikersavatar
goldfinger
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: di 02 dec 2003 21:00
Rijdt met: Specialized M5

Bericht door goldfinger »

flinke Mie! :wink:
LoXoS
Mountainbiker
Berichten: 429
Lid geworden op: wo 23 feb 2005 09:52
Rijdt met: Merckx EMX 1 // Cube Reaction HPA SL 29

Bericht door LoXoS »

A mie schreef:foto's online in 4 albums ( actie - bevoorrading - beize en after )

http://picasaweb.google.com/modderfotos
Op het einde zijn er ook foto's genomen in het bos - singletrack over een brugje. Komen deze ook nog?
Plaats reactie