Zo 19/06/2011 Kluisbergen :: On2wheels zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

meester biek schreef:
jodelaietie schreef:Een kennis van de club heeft nog een totaal verwilderd bosje liggen op de zijflank van de Koppenberg.

Thx to Ebbor mooi singletrackje ingemaakt , hellingsgraad zo'n 10% met naar de top toe zachte bosgrond en enkele uitdagende bochtjes. =P~

Volgende week wordt de afdaling gemaakt. =P~

Naam van het bosje : "bosje van Mie" #-o
Passeerde daar vandaag en vroeg me af of we daarin mogen ?
Staat nergens 'verboden' ofzo ...
'Magda of magdanie', kwestie van het anders een beetje 'open' te houden ?
Als het aan ons lag moogde erin rijden met plezier zelfs want anders binnen de kortste keren terug overgroeid en verwilderd maar ik zou het toch niet doen.
Is privaat , heb er met Ebbor een paar avonden in gewerkt om het te verkrijgen zoals het nu is.
Toen we er zelf de eerste keer inreden was er al telefoon naar de eigenaar van een buurtbewoner om te melden dat er mtb'ers in het bosje zaten. :-D
Was geen probleem omdat ze ons toelating gegeven had maar ik vermoed als er nu nog doorrijden we volgend jaar problemen zouden kunnen hebben.


Oh ja de pijlen die overal in "groot-Kluisbergen" hangen identiek aan de onze zijn de onze NIET (heb al mail gekregen wanneer we onze pijlen gaan wegdoen :-D ) Is van een toertocht volgende week zaterdag die start in Kwaremont die blijkbaar dezelfde pijlen gebruikt.
Onze tocht is ONTPIJLD. :wink:
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Oké, geen probleem, thanks voor het antwoord.

Wat betreft die 'identieke pijlen', heb ze ook zien hangen.
Ze hangen van Melden tot in Ruien langs de Schelde, waarvan zeker 5 km gewoon langs het jaagpad #-o
Plaats reactie